Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

baby björnin kantoreppu, onko muka "haitallinen" vauvalle?!

Vierailija
22.06.2010 |

luin tuossa yhtä viestiketjua ja siellä sanottiin että baby björnin kantorepussa saisi pitää lasta kerralla vain 15-20min.onko totta? ja mitä haittaa siitä voi olla..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa vouhkaamista kuin hyppykiikun kanssa. Tosin paras lapselle olis tietty kantoväline missä jalat sammakkoasennossa.

Vierailija
2/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ja veljeani baby bjornissa 80-luvulla. Ihan terveita aikuisia ollaan molemmat. Olimme paljon metsaretkilla ja matkustimme junalla Euroopassa. Silloin saattoi repussa vierahtaa useampikin tunti. Itse kannoin poikaani(nyt 3v) lahes joka viikko ja nyt repussa tyttoni 4kk. Kaikki voidaan toistaiseksi hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lennamme Suomeen. Tulen yksin kolmen alle 6-v lapsen kanssa, mukana 3 kasimatkatavaralaukkua ja kolme matkalaukkua. Eli kasia ei riita rattaita tyontaan. Eikun pienin poika reppuun... Mutta eihan tuo siina pitkia aikoja kylla joudukaan olemaan, ja vahinko tulee varmasti tuntumaan enemman aidissa kuin lapsessa ! :-D

Vierailija
4/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin pienelle vauvalle, kuin kantoREPPU. KantoLIINA tukee pientä vauvaa paljon paremmin.

Vierailija
5/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että jalkasi eivät osu maahan vaan roikut siinä lankulla vähän etukenossa. Tuntuuko kivalle, viihtyiskö siinä kauankin?

Vierailija
6/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannoin lastani BB rintarepussa paljon, myös mieheni kantoi. Ihan syntymästä 10kk ikään asti, melkeen joka päivä ja pidempiä aikoja kuin 15 minuuttia kerrallaan.

Lapsesta kasvoi ihan normaali tervelonkkainen poika.

Vierailija
7/7 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ja veljeani baby bjornissa 80-luvulla. Ihan terveita aikuisia ollaan molemmat. Olimme paljon metsaretkilla ja matkustimme junalla Euroopassa. Silloin saattoi repussa vierahtaa useampikin tunti. Itse kannoin poikaani(nyt 3v) lahes joka viikko ja nyt repussa tyttoni 4kk. Kaikki voidaan toistaiseksi hyvin :)

mista ei ole ollut "haittaa", mutta nykyaan vaan tutkitaan asioita tarkemmin. BB:ssa selka on liian suora ja lonkat vaarin. Eiko olekin hyva asia, etta tastakin sanotaan? On varmasti ihmisia, jotka pitavat vauvaa BB:ssa pitkiakin aikoja. BB myos aiheuttaa turhaa painetta poikavauvojen sukuelimille....