MItä ajattelen miehestä joka muutamassa vuodessa eronnut kahdesti
ja molemmista suhteista lapsia? Ryhtyisitkö suhteeseen?
Kommentit (18)
Kuulostaa vastuuttomalle idiootille.
ja lapsellinen ja toisessa suhteessa nainen kamala? Ehkä näin. Ei aina vika miehessä
tuollaisia naisia ole pilvin pimein?
tuollaisia naisia ole pilvin pimein?
ai noita moneen kertaan eronneita vai mitä tarkoitit?
ai noita moneen kertaan eronneita vai mitä tarkoitit?
vähintään monen vuoden suhteesta avoeronneita, mikä on ihan sama asia, ja lapsia tehdään tai niitä tulee vahingossa joka miehelle.
jos jalat tosiaan menisi alta eli rakastuisit päätä pahkaa, niin olisi kyllä eri ääni kellossa =)
useimmat on varmaan eronneet montakin kertaa monen vuoden suhteista, missä asutaan yhdessä, ei musta paperinpala tee erosta sen pahempaa.
ja tämmöiseen mieheen rakastumisen olen nähnyt läheltä. Mies ei ole tuntenut itseään ja leperrellyt rakkautta, arki ja lapsi kun tullut niin sitten kaikki on muuttunut. Ei vaikuta luotettavalta tai ainakaan sellaiselta, jolla olisi hyvä naismaku ihastuessaan. Ihastuu helposti ja ei katso keneen ihastuu.
useimmat on varmaan eronneet montakin kertaa monen vuoden suhteista, missä asutaan yhdessä, ei musta paperinpala tee erosta sen pahempaa.
Mutta se että jokaisen kanssa tehdään muksuja tekee...
ja tämmöiseen mieheen rakastumisen olen nähnyt läheltä. Mies ei ole tuntenut itseään ja leperrellyt rakkautta, arki ja lapsi kun tullut niin sitten kaikki on muuttunut. Ei vaikuta luotettavalta tai ainakaan sellaiselta, jolla olisi hyvä naismaku ihastuessaan. Ihastuu helposti ja ei katso keneen ihastuu.
Wau, olenko WT kun saatan ihastua humanistiin, renttuun ja puupäähän kuhan vain Luonne/ulkonäkö -paketti natsaa?
Mutta jos jokaisen kanssa aletaan lapsia vääntämään, niin tuommoiset miehet jättäisin väliin.
Eli en siis todellakaan ottais miestä, jolla on kahden naisen kanssa lapsia. Tiedän, ettei sopis mulle.
En ole ikinä ollut miehen kanssa, jolla on jo lapsia. En edes suudellut ja seksiä ei ainakaan.
Korkeintaan jos olis vaan yksi lapsi, mutta sen pitäis olla todella suloinen, ihana, hyväkäytöksinen ja kaunis.
Itellä kun on vaan kaunis, muuten usein veemäinen, niin vielä enemmän kuin yks semmoinen niin joutuisin lataamoon.
voihan olla että mies ei ole halunnut lapsia vaan nainen on halunnu miehen kiikkiin. Aika jyrkkää porukkaa täällä
Kortsua käytettävä tai oltava selibaatissa, jos lapsia ei halua.
varmaan mun ex-miesystävä. Asuu Oulussa, narsisti ja patologinen valehtelija& psykopaatti. Hyvässä virassa tosin. Kierrä kaukaa, minä pääsin vähällä:)
kuullostaa narsimilta- ihmisillä on esimerkkimiehelle välinearvo
KOLMAS KERTA TODEN SANOO, olen se paras, viimeinen ja minussa hän pysyy.
Kuulostaako uskottavalta?