Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko naiset kateellisia teitä kauniimmille naisille

Vierailija
03.09.2010 |

miten se ilmenee?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sitten lapsuuden tuntenut kateutta

Vierailija
2/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan olevan itseäni parempi parisuhde. Ja siihen ei paljon vaadita :(

Kauneus ei sinänsä ole kiinnostavaa, tosin olen itse nuorempana ollut melko hyvännäköinen, että se lysti on koettu, eikä tuonut onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmenee niin että etsin heistä huonoa ja puhun selän takana niistä huonoista jutuista.

heh

Vierailija
4/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi heitä ei ole kovin paljon. Ei se oikeastaan ilmene mitenkään, muualla kuin omassa päässäni. Koitan löytää mielessäni jonkin ominaisuuden mikä minulla on parempi kuin heillä. Kuten pidemmät hiukset, kauniimmat vaatteet tmv.

Vierailija
5/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmene mitenkään, haukun ihmisiä selän takana muista asioista, kuten kusipäisyys, ja siihen kykenevät rumatkin.

Vierailija
6/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kaunis, vaikka toki on vielä paljon kauniimpiakin. Tiedän kokemuksesta, ettei kauneudella ole käytännössä juuri mitään tekemistä onnellisuuden kanssa.

Vierailija
7/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kateellinen kauniimmille, mutta myönnän joskus olevani kateellinen niille, joilla ei koskaan ole ollut vaikeuksia elämässään. Aina on ollut kesätöitä, opiskelut sujuivat hyvin, valmistumisen jälkeen löytyi töitä, jne. jne.

Itsellä kun ei ole elämä mennyt ihan putkeen.

Vierailija
8/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on että aina tulee olemaan kauniimpia ja varsinkin viisampia kuin minä joten sinällään en anna kateuden haitata esim tutustumista tähän ihmiseen.Ja niin kauan kun mieheni ei katsele muita naisia ei mulla ole mitään syytä olla kateellinen .Minulla on kaikki ihana mies ja lapset.

Vierailija
9/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen itseeni. Kauniita ihmisiä on mukava katsella!

Vierailija
10/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastelen heidän kauneuttaan, ja toivoisin että voisin itsekin näyttää yhtä hyvältä.

Vierailija
11/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en usko kateuden näkyvän mitenkään

Vierailija
12/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisin tietenkin mielelläni hurmaavan näköinen. Olen ihan tavis. Mutta minulla on kuitenkin kauniit pitkät luonnonvaaleat hiukset, jotka keräävät katseita pois tavallisista kasvoista.

olisi toki ihanaa olla kauniskasvoinen, ihmiset kääntyisivät katsomaan vielä toisen kerran, tuijottaisivat ihan, eivät saisi silmiään irti. Olisi se kivaa :)

Vierailija
13/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole.

Vierailija
14/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on luonnonkaunis ja mukava, jalat maassa tyyppi, niin ei mitään. Jos on kaunis, esim. tekotissit, tekoripset ja asenne sellainen, että katsokaa minua. Silloin minua alkaa jostain syystä nyppiä, en tiedä miksi ja onko se kateutta. En näytä sitä mitenkään, koska minusta tuntuu että sellaiset tyypit haluavat naisten olevan kateellisia heille. Toisaalta se menee nopeasti ohi ja olen sitten sujut sen asian kanssa.

Olen itse luonnonkaunis ja yleensä se nätein huoneessa, mutta en sitä korosta mitenkään. Tiedän että olen joku päivä itsekin ruma ja vanha. En elä itse ulkonäköni kautta.

Vierailija
15/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorempana olin hiukan kade yhdelle hyvälle ystävälle, koska sai niin paljon huomiota miehiltä baarissa. Ja muutenkin miehet aina tuijottivat häntä. Ja myös julkkikset olivat hänen kimpussaan.

Mutta sitä kateutta ei kyllä kukaan huomannu.

Enää en ole katellinen yhtään, ollaan edelleen hyviä ystäviä. Muille ystävilleni en ole koskaan ollut kateellinen ulkonäön takia.

Vierailija
16/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku persoonallisella tavalla kaunis, ja lisäksi mukava ihminen jolla tuntuu menevän elämässä muutenkin hyvin. Kateus ei toivottavasti näy ulospäin mutta myönnän, että se ilmenee niin että minun on vaikea kehua mitään kyseisen ihmisen ominaisuutta, kuten voisin tehdä vähemmän kauniille. Siis esim. upeita hiuksia, tyylikkäitä vaatteita jne. Ajattelen, että kyllä tämä ihminen on jo varmasti tarpeeksi kehuja saanut. Mutta jos ei ylistystä erikseen odota, niin ei varmaan tätä huomaa. :)

Vierailija
17/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asiat elämässäni liian hyvin, jotta jaksaisin ketään kadehtia.

Vierailija
18/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. naiselle ei mitenkään, muuten masennuksena ja mustasukkaisuutena miehestä.

Vierailija
19/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olle peestä jne. En tiedä olenk kateellinen, mutta ehkä haluaisain olla kuin karismaattisen naiset, mikä on eri asia kuin kaunis nainen. Eli nainen, joka vetää miehiä puoleensa pelkällä olemuksella,, sellaiselle voisin olla kateellinen

Vierailija
20/44 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kauneudella mitään. Haluan elää tätä elämää mitä elän ja tämän saa ihan tällä ulkonäöllä mikä minulla on. Haluan kuitenkin enemmän rahaa että päästään enemmän matkustelemaan. Vaikka olisin kuinka kaunis niin en haluaisi kuitenkaan ulkonäöllä tienata vaan älyllä. Joten en arvosta kauneutta yhtä paljon kuin älyä. Kadehdin niitä jotka voittaa lotossa tai ässä arvalla. Vituttaa kun en itse voita. Menisimme heti kunnon lomalle kun sais vähän rahaa ensin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi