Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi mielestäsi keskimääräistä kauniimpi?

Vierailija
03.09.2010 |

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisen näköisiä.

Tytöllä on luonnonkiharat melkein vyötärölle ulottuvat vaaleat hiukset ja kauniit kasvonpiirteet. Pojalla on luonnonkiharat ja ihanat silmät.

Vierailija
22/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin 7 v poikani luokkalaisia ja kyllä siellä noin 4 TODELLA nättiä lasta oli. Samanverran oli sitten oikeasti rumia lapsia ja suurin osa sijoittui jonnekin välimaastoon. Vanhempien ulkonäöstä ei voinut kyllä päätellä jälkikasvun kauneutta ollenkaan.

Ne 4 kaunista ovat itseasiassa kaikki aika rumien vanhempien jälkeläisiä, on vaan sattuneet geenit osumaan lotossa kohdalleen (rumalta laiheliini-isältä, kauniit pitkät jalat tytölle ja tanakalta persjalkaäidiltä suuret silmät ja paksu tukka, jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestänihän he ovat maailman kauneimpia.

Vierailija
24/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on tällä hetkellä ihan tavallisen näköinen.

Vierailija
25/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on aika tavallisen näköinen kouluikäinen poika, hieman suurine hampaineen ja silmälaseineen. Mutta hänestä tulee hurmuri, kunhan hieman vielä kasvaa. Hänellä on suuret ruskeat silmät, joissa kauniit kaarevat ripset. Raamikkaat piirteet, paksut kihartuvat hiukset sekä täydellinen kasvon luusto.

Keskimmäinen tyttö on tumma, kaunispiirteinen nukkemainen tyttö, jota moni tuntematon on kommentoinut suloiseksi.

Kuopus taasen varastaa kaiken huomion isommilta sisaruksiltaan. Hänellä on yli puoleenselkään ulottuvat vaaleat enkelinkiharat, suuret siniset silmät ja hurmaava hymy. Välillä ihan raivostuttaa, kun tuntemattomat vastaantulevat mummot ja papat (ja ulkomaalaiset miehet!) tulevat hiplailemaan hiuksista ja silittämään poskia ym.

Saas nähdä tuleeko tästä neljännestä sitten susiruma, kun sisarukset ovat vieneet kaikki hyvät geenit :-D.

Vierailija
26/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihania !

Esikoinen, nyt 13 vuotta on kauniit vaaleat ja suorat hiukset ja ruskeat silmät ,kun taas kuopuksella, 7v on pitkät ruskeat hiukset ja kirkkaan siniset silmät :)

Tyttöjä molemmat.

terveisin itsekkin kaunis

Vierailija
27/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen pitkä, hoikka, vaaleahiuksinen, vaaleanruskeasilmäinen, kaunispiirteinen ja pisamanaamainen. Keskimmäinen lapsi oli vauvana tosi söpö, mutta ei nyt isompana ole yhtään niin nätti kuin tuo vanhin. Nuorimmasta taitaa tulla myös varsin söpö lapsi. On ainakin sellainen yksivuotias, jonka ulkonäöstä tulee jatkuvasti positiivista kommenttia :)

Vierailija
28/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni luokalla on kaksi oikeasti kaunista tyttöä, ja toinen on minun. Pitäisi varmaan tehdä enemmän lapsia näillä geeneillä. En usko että voisin saada aikaan edes tavista.

Vierailija
29/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pojasta niin voi sanoa. Mutta erittäin suloinen poika.

Tyttöjen mielestä, ihan kiusaksi asti.

Vierailija
30/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa vielä millainen aikuinen lapsesta tulee, mutta ihanan näköinen lapsi on - ainakin äidin mielestä.

Vierailija
31/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa äitini on sanonut tytärtäni kauniiksi, ei kylläkään minulle vaan parille siskoistani. Äidillä itsellään on yhdeksän lasta ja yksitoista lastenlasta eikä ole yhdestäkään muusta lapsesta sanonut että on kaunis. Eikä kyllä mitään muutakaan positiivista. Myös päiväkodin "lopetuskeskustelussa" hoitaja sanoi tytöstä että "todella kaunis tyttö, mutta vitsi mikä luonne"

Vierailija
32/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni ovat hyvin viehättäviä, ilmeikkäitä, sorjia ja taitavia. Kasvonpiirteiltään eivät tosiaankaan "nukkemaisia" tai muutenkaan kansikuvamaisia. Mutta kyllä heissä silmä lepää! Ovat niin tasapainoisia ja onnellisen näköisiä, lisäksi upea huumori ja nuoremmassa bonuksena ne valloittavat enkelinkiharat!

Vierailija
33/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lähes jokaisen äidin mielestä ne omat lapset ole kauniimpia kun toisten. Eikös se ole ihan jo biologisestikkin niin... muistaisin tutkimuksia lukeneeni.

Vierailija
34/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniiden ihmisten vuosikerta;-)

Vierailija
35/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hurmaa kyllä meidät vanhemmat ja meidän mielestä osaavat olla söpöjä. Osaan vaan katsoa jotenkin "ulkopuolisen" silmin myös lapsiani.

Vierailija
36/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omat lapset näyttää aina vähän muiden lapsia kauniimmilta :) Ihan tutkittu juttu.

Lähes yksinomaan kauniita lapsia koko ketju täynnä. Livenä näihin vaan törmää todella harvoin.

Vierailija
37/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet lapset ovat lapsena ja teininäkin kauniita, mutta aikuisena ihan tavallisen näköisiä. Ja rumat lapset ja teinit taas aikuisena kauniita (esim. mallit). Ei siis oikein voi sanoa, onko oma jälkeläinen harvinaisen kaunis, ennen kuin tämä on aikuinen.

Vierailija
38/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään 3 lapsestani ei ole kaunis?? Pienin on toisinaan sievä, muut hassunnäköisiä. Muiden mielestä kaikki ovat ihan kivannäköisiä ja pienintä on nukeksikin kutsuttu. Itse en näe tätä. Mä muutenkin tarkkailen heidän luonteitaan enemmän. Muiden lapset ovat mielestäni lähes aina kivemmannäköisiä?? Mun kai pitäisi mennä terapiaan..

Vierailija
39/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että äidistä omat lapset ovat miltei aina kauniita. Ei sekään vielä mitään kerro, jos joku ulkopuolinen kehuu lasta kauniiksi, niin on usein tapana sanoa jos lapsi on kivannäköinen.

Omat lapseni ovat mielestäni ihanan näköisiä, kaunispiirteisiä lapsia, ja heitä kehuvat ulkopuolisetkin. Silti olen täysin tietoinen, etteivät monet varmastikaan pidä lapsiani ollenkaan niin kauniina kuin minä. Ja kuten joku sanoi, monista kauniista lapsista tulee vähemmän kauniita aikuisia ja päinvastoin.

Vierailija
40/61 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä hoetaan, että ''äidin mielestä aina on'' , niin kertokaa te sitten itse, onko poikani söötti :)Minun mielestäni on (tietenkin).

http://www.aijaa.com/v.php?i=6653843.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme