Nyt osui kyllä kohdalle niin uskomaton kerjäys että....
Kävinpä tuossa sitten kaupassa, ja siinä kaupasta poistuessa kylkeen liimaantui nainen jolla tuntui olevan ihan kauheasti asiaa, ja kovasti kyseli kaikenlaista. No, kiire minulla ei ollut, joten ajattelin sitten, että pääsen hänestä eroon nopeiten kuin annan hänen kertoa mitä asiaa hänellä sitten onkin.
Ja kyllä sitä asiaa sitten olikin, että miten olikaan nyt kuulemma kaikki maailman vaikeudet kaatuneet hänen niskaansa, vanhemmat kuulemma olivat kuolleet vasta viime kuussa, ja sitten oli vielä joku ryökäle mennyt ryöstämään hänen käsilaukkunsa ja kaikki rahat ja maksukortit olivat kadonneet ja vieläpä täysin vieraassa kaupungissa.
Ja sitten päästiin tarinan ytimeen; siis että voisinko minä -täysin vieras ihminen- tuosta vaan lainata hänelle sata euroa rahaa, kuulemma junalippuja varten. Ja että kyllä hän nyt ihan varmasti maksaa takaisin.
Ilmeisesti näytän sitten jotenkin perusihmistä urpommalta ja höynäytettävän näköiseltä, kun muuten on aika uskomatonta, että joku kuvittelee noin selkeän ja naurettavan huijauksen menevän läpi kenellekään
Kommentit (8)
Oliko Oulun alueella? Viikko sitten joku pummasi junalippuja varten pullokuitteja. Lupasin ostaa junalipun, mutta ei kelvannu :)
Huoh. Joo. Itsellä kanssa tuli vastaan nainen joka kertoi olevansa vieraalla paikkakunnalla ja jotenkin hänen rahansa oli viety en muista tarkkaan miten mutta hän sanoi että tee päivän hyvä työ ja auta köyhää eläkeläistä no siihen totesin että olen itsekin eläkkeellä mikä on ihan totta. Ja olisi muka maksanut takaisin no en usko sekuntiakaan:D
Vierailija kirjoitti:
vai oliko Zele hameeseen pukeutuneena taas kerjäämässä?
Painuppa sinä rys-sä vttuun!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painuppa sinä rys-sä vttuun!!
sanoit pahasti tuli ihan kyyneleet...
Olen törnännyt samanlaiseen kerjäläiseen sepustuksineen. Junalippuun tarvitsisi kun kaikki viety vieraassa kaupungissa. Ja samalla lailla kun tulee kaupasta ulos, niin kerjäläinen pysäyttää. Hyvin harkittu, koska siinä on huono sanoa, ettei ole rahaa, ja kuitenkin ostoskassit on täynnä viikonlopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen törnännyt samanlaiseen kerjäläiseen sepustuksineen. Junalippuun tarvitsisi kun kaikki viety vieraassa kaupungissa. Ja samalla lailla kun tulee kaupasta ulos, niin kerjäläinen pysäyttää. Hyvin harkittu, koska siinä on huono sanoa, ettei ole rahaa, ja kuitenkin ostoskassit on täynnä viikonlopuksi.
No ei ole yhtään huono sanoa. Rahathan on menneet niihin ruokiin.