3 viikkoinen vauva flunssassa
Koko perheen käynyt läpi tämä tauti ja nyt imetyksetä huolimatta iski vauvaankin :/ Kuumetta ei ole, mutta nenässä räkää. Toivottavasti menisi nopsaan ja suosiolla ohi ettei tulisi sairaalareissua.
Kommentit (11)
Ajattelin ensin, että meilläkin säästyisi, mutta viimosena iski sitten kuitenkin vielä vauvaan. Onneksi oma olo alkaa jo kohentua niin jaksaa pientä hoitaa. Harmittaa niin kun oli tarkoitus viikonloppuna lähteä liikkeelle täältä 4 seinän sisältä.
Nenäfriida ja pyykit kuivuun huoneeseen, jotta huoneilma olisi kosteampi.
jurppii :P Kaikenlaisilla taudeilla ihmisiä kiusataankin...
Parina yönä nukkui yön ekan pätkän sitterissä (tiedän, asento ei ole hyvä selälle), jotta olisi väähn pystymmässä, jotta nenä ei menisi niin tukkoon. Suolatippoja, nenäfriidaa, ja sipulia sängyn vieressä...
Mä oon aina luullut et kaikilla vauvoilla on immuuni kaikkiin flunssiin yms.Ainakin siis niillä jotka syntyny alatietä.
, ja vauvast mukavampaa kuin suola..!
60-90 asteen pystyasentoon nukkuessa. Sipulit rättiin roikkuun sängyn lähelle. Lisää siis 4nen
Nyt on nukkunut pari tuntia kaukalossa. Juu ei hyvä asento, mutta siihen rauhoittui.
Luulin myös, että ei näin pieneen täysimetettyyn helposti tarttuisi, mutta niin kävi hyvästä hygieniasta ja käsidesin käytöstä huolimatta.
Nyt alkaa heräilemään, pitää mennä imettämään.
ap
siitäkin, että imettäessä maitoa valuu myös vauvan nenästä ulos. huuhtoutuu samalla osaa räästä ulos ;)
ap
Ei muuta kuin keittosuolatippoja nenuun ja kestämistä.
Nyt mulla on viikon vanha vauva, joka on onneksi säästynyt perheessä jylläävältä flunssalta, vaikka minäkin yskin ja niistän alituiseen.