Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksoitko vastata synnarilla tekstiviesteihin.Kaverini yleensa vastaa viesteihin heti ja nyt ei ole vastannut. Olen lahettanyt jo kaksi viestia.

Vierailija
12.10.2005 |

n enää kehtaa lähettää yhtään. ONkohan kaikki hyvin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa laittaa kännykästä välitystiedot päälle, niin näkee meneekö viestit perille.

Vierailija
22/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän olisi muuta ehtinyt tekemäänkään, jos olisin alkanut viesteihin vastailemaan. Jos ystävällesi syntyi vielä esikoinen, niin luulen että hänen aikansa menee vauvan hoitoa opetellessa, syöttäessä, itse nukkuessa ja syödessä, maitoa mehdollisesti pumpatessa tms., ei jää aikaa vastailla viesteihin. Näin ainakin minulla oli.

Enkä tosiaan odota vastausta itsekään, kun jollekin onnittelutekstarin synnärille lähetän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti heti kun jaksaa ja voi. Saattaa mennä muutama päivä, älä loukkaannut.

Minulle ystävät kovasti soitteli, meillä ei saanut silloin 2003 KOKS pitää kännykkää päällä kun jossain aulassa ja parvekkeella. En todellakaan jaksanut pitkään aulassa soitella, kunhan sain isovanhemmille soiteltua, niin se ihan riitti. Sitten yksi kerrallaan vastailin muille.

Jos ole hädissäsi, niin soita ja varmista mieheltä (isovanhemmilta) onko kaikki hyvin.

Ja sitten kun menet katsomaan vauvaa kotia eka kerran, niin vierailu on lyhyt (max 1h) ja viet ruokaa, kahvileipää etc. mennessäsi, etkä odota mitään palveluita (edes kahvinkeittoa). vaan kysyt, että voitko keittää kaikille! :-) Jos kyseessä oli siis ystäväsi eka lapsi...

Vierailija
24/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekään yleensä saa vastausta sairaalasta vauvaonnitteluihin, että on niitä muitakin jotka ei siinä tilanteessa jaksa alkaa viestejä näpytellä.

Vierailija
25/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa kiellettiin muiden kuin lähimpien vierailut vastasyntyneen kotiin kolmen kuukauden ajaksi synnytyksestä. Olen itse joskus ollut hinkuyskäepäilyn kohteena, joten kunnioitan itsekin tätä rajoitusta, joka saattaa tuntua merkilliseltä. Myös masennus ja sen lieveilmiöt voivat rajoittaa tapaamisintoa. Joten ei kannata suuttua, mikäli ensimmäisten kuukausien aikana ei tule kutsua käymään.

Vierailija:

Ja sitten kun menet katsomaan vauvaa kotia eka kerran, niin vierailu on lyhyt (max 1h) ja viet ruokaa, kahvileipää etc. mennessäsi, etkä odota mitään palveluita (edes kahvinkeittoa). vaan kysyt, että voitko keittää kaikille! :-) Jos kyseessä oli siis ystäväsi eka lapsi...

Vierailija
26/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin masentunut lopullisesti jos ekaan 3kk kukaan ei olisi käynyt!!!

Vierailija
27/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, rajasimme joukon pariin lähimpään sukulaiseen ja ystävään. Välillä masennus oli sellaista, etten voinut käsitellä asiaa kuin puolison kanssa, joten silloin kielsin näitä lähimpiäkin tulemasta. Meillä on suuri lähipiiri, joten trafiikki olisi voinut olla melkoista, jos emme olisi sitä rajanneet.

43

Vierailija
28/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, kannattaa kysyä ihan suoraan! Sillä kuten huomaamma, mistään ei voi päätellä mitä mieltä toinen on. Ei ole olemassa yhtä ainutta asiaa mitä vastasynnyttänyt haluaa. Toinen haluaa vieraita sairaalaan, toinen kotiin, toinen ei ollenkaan. Toinen soittelee heti kaikille, toinen ei muista koko puhelinta pariin päivään/viikkoon/kuukauteen...

Ja ehdottomasti pitää kunnioittaa perheen toivetta! Eli jos toinen sanoo ettei oikein jaksaisi nyt vieraita niin sitten ei myöskään tungeta paikalle!

44

Vierailija
29/31 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanut, läheisimmille vaan

Vierailija
30/31 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin olla ihan rauhassa. Ei sen puoleen, ei siellä olis kyllä saannu käyttääkkään kännyä. Käytävissä oli laput, että kännykät pidettävä suljettuina.

Vierailija
31/31 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

miehen kanssa tekstailtiin jo synnsalista kaikille. t.onnesta hullaantuneet ;)

Ompa kiva kun jonkun vauvan sydänkäyrät on häiriintynyt teidän onnenne takia!