Jaksoitko vastata synnarilla tekstiviesteihin.Kaverini yleensa vastaa viesteihin heti ja nyt ei ole vastannut. Olen lahettanyt jo kaksi viestia.
n enää kehtaa lähettää yhtään. ONkohan kaikki hyvin?
Kommentit (31)
vuosin verta runsaasti ja olin kipeä.
josko kaverisi vielä synnyttelee? syn.salista ei jaksa tekstailla.....
Meneekö viestit perille? Eli onkohan hänellä edes puhelin päällä? Taitaa aika vain kulua uutta elämää ihmetellen :)
2
eli äänettömällä mielummin!Sydänosastot ovat sitten erikseen...
Jos sun kaverilla on akku loppu ja ei ole saanut vielä laturia?
Mun elämä muuttui totaalisesti saatuamme pienen ihanan pojan. En sit vissiin kuulu juoruämmiin kun en jaksanut olla vastaamassa heti viesteihin ja selittämässä eppareita ja suppareita... mun ystäväni kyllä ymmärsivät, kyllä me olemme jälkeenpäin kerenneet jauhaa näitä asioita loputtomiin.
En jaksanut. Olo oli kuin pilvessä tai kännissä. Lihakset kramppaili ja päässä tuntui hassulta. :) Varmaan jotain lääkkeiden ja valvotun vuorokauden jälkitutinoita. Eli parempi oli kun en vastannut... :D
Viime kesänä sai synnytyssalissa, huoneissa jne. En tiedä milloin muuttui.
Aivovammakommentti kertoo vain kirjoittajansa moukkamaisuudesta.
Ei saanut pitää kännykkää päällä, piti mennä käytävään osaston ulkopuolelle.
suosittelivatkin sitä ettei linjat ruuhkaudu.
mutta jospA ap.n ystävä ei jaksa tai hoksaa vastata,on vauvan lumoissa
Vierailija:
miehen kanssa tekstailtiin jo synnsalista kaikille. t.onnesta hullaantuneet ;)
Ompa kiva kun jonkun vauvan sydänkäyrät on häiriintynyt teidän onnenne takia!
Kyllä Oulaisissaki sai olla kännykkä päällä. Kätilö käski mun soittaa aamulla miehelleni synnytyssalista. Ajoivat isin välillä nukkuun, ku mitään ei ruvennut tapahtuun vaikka lapsivedet meni jo illalla.
... laittoi ystäville viestin syntymästä vasta viikon kuluttua syntymästä, kun ensimmäinen yö kotona oli ohi. ystäväni asuavat pääasiassa kaukana, eli he eivät kuitenkaan olisi tulleet katsomaan sairaalaan.
koin synnyttämisen ehkä jonkin verran traumaattisena tapahtumana. lähinnä henkiseltä puolelta, toki fyysinenkin toipuminen verotti voimia. aika kului ihan perusjutuista selviämiseen: imetys, syöminen, peseytyminen.
mies informoi isovanhempia syntymästä ja jotenkin tieto kulki myös muutamalle paikalliselle tuttavalle, jotka poikkesivat sairaalassa lyhyesti vierailulla. joku voi kokea asiat eri tavalla, mutta olin näistä lyhyistä vierailuista iloinen. siitä huolimatta että olin sairaalassa melko itkuinen ja näillä vierailuilla sitten silmät punaisina ja pyyhin kyyneleitä juuri kun vieraat astuvat ovesta sisään. siitä huolimatta nämä lyhyet vierailut piristivät minua.
ap, synnytys on aika iso juttu, känny ei ehkä aina ole ensimmäisenä mielessä.
Vierailija:
mikä sellainen sairaala on, että kännykkä saa olla päällä? mä en ole sellaisessa koskaan käynytkään, ja työnkin puolesta käyn jatkuvasti eri sairaaloissa
mutta kaikissa niissä synnyttäneiden osastoissa mitkä tiedän saa olla kännykkä päällä. Ikinä en ole ennen kuullut että salissakin saisi olla!??
Vierailija:
Kyllä Oulaisissaki sai olla kännykkä päällä. Kätilö käski mun soittaa aamulla miehelleni synnytyssalista. Ajoivat isin välillä nukkuun, ku mitään ei ruvennut tapahtuun vaikka lapsivedet meni jo illalla.
kun tietoa on saatu sen vaikutuksesta koneisiin. Esimerkiksi TYKSissä oikein erikseen mainittiin kysymättä, että kännykkää saa käyttää lapsivuodeosastolla huoneessa, jos huonetoveri ei sitä vastusta. Tämä systeemi huomattiinkin toimivaksi, koska molemmilla lähisukulaiset halusivat pitää yhteyttä, ja äänetön kännykkä kertoo, että on soitettu, mutta puhelut eivät häiritse lepäävää huonetoveria, kun paikkaan ja ajankohtaan voi itse vaikuttaa.
Vierailija:
sellaiseksi kielloksi, että pätee osastollakin.
Synnytys oli pitkä ja raskas ja olin vain onnellinen, että vauva lopulta syntyi. Ne, joille heti unohtui asiasta ilmoittaa, kuulivat siitä sitten aikanaan. Ei minulla mielestäni ollut mitään raportointivelvollisuuutta asiasta.
Onko kaverisi jo synnyttänyt?