Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä homssukalle, en näytä siistiltä vaikka yritän.

Vierailija
03.09.2010 |

Siis isot tissit, jotka estävät istuvien jakkupukujen käyttämisen.

Tukka ohut, näyttää pahalta niin lyhyenä kuin pitkänä, nyt pitkä ja hyvin värjätty, on pakko pitää ylhäällä kiinni jonkinlaisella nutturantapaisella.

Ihossa kiiltoa, näppyjä ja ryppyjä. Meikkinä toimii parheiten mineraalimeikki. Silti naama ei siisti.

Iso peffa. Yritän laihtua mutten laihdu. Mikään vaate ei istu myöskään lantiosta. Vyötärönympärys yli 25 cm pienempi kuin lantio.

Lyhyt selkä, joka notkolla. Peffa ja rinnat korostavat vaikutelmaa. Korkokengät tekevät selälle kipeää.

Olen korkeasti koulutettu ja työssä pitäisi olla vakuuttava ja siisti. Mitä ihmettä voisin enää tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin lisää keskustelua tästä aiheesta. Itselläni on pahin ongelma pömppövatsa ja läskinen lantio. Muuten ongelvat yhteneväiset ap:n kanssa.

Vierailija
22/23 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurin yksittäinen ulkonäköön vaikuttava tekijä. Tiedän sen, koska itse olen lihonut ja vatsani on ns. "päässyt karkuun", kuten mieheni niin kohteliaasti asian ilmaisee...

Nyt on todella mietittävä vaatetusta, yritän kikkailla pitkillä topeilla ja neuletakeilla. Vaikka kuinka huolehtii kampauksesta ja meikistä, mutta kroppa on ruma, homssuiselta näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on hieman parantunut, tukka on nyt löytänyt oman tyylinsä.

Olen ostanut muutaman laadukkaan neulemekon ja jakun. Juhlatilanteita varten on käytössä yhdet kiristävät housuliivihousut.

Sitten olen muistanut hymyillä. Johtuuko siitä tai jostain muusta, mutta olen ollut muutenkin paremmalla tuulella ja itsevarmempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän