Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

opiskelu vs lapsen hoito

Vierailija
03.09.2010 |

Olen neljän lapsen äiti, vanhin 10v ja nuorin 1 1/2v. Olen ollut kotiäitinä 10 vuotta. sitä ennen opiskelin amk:ssa sairaanhoitajaksi mutta en ehtinyt valmistua. Opinnot voimassa ilmeisesti vain 10v eli eivät enää. Nyt paras ystäväni haluaisi opiskella sairaanhoitajaksi ja itselle tuli myös kuume lähteä opiskelemaan uudelleen - joutuisin tosiaan opiskelemaan kaiken uudelleen, mikä ei kyllä mua haittaisi, koska en uskaltaisi mennä töihin vanhoilla hatarilla muistiin jääneillä opiskeluilla.

Mutta... mulla on ollut ajatuksena hoitaa lapset kotona kouluun asti. 2 vanhinta jo koulussa, kolmas eskarissa mutta tää nuppuseni 1 1/2v.. En millään voi ajatella vieväni edes hoitoon alle 3v, varsinkaan kun ei ole pakko vaan kyse vaan omasta mielihalusta opiskella.

Kaverini, jolla nuorin eskarissa - hän itse osaaikatöissä - sanoi sitten , että voi lykätä muutamalla vuodella hakemista. Mutta enhän mä voi siihenkään suostua, kun en voi olla varma, koska pystyn lähtemään opiskelemaan..

Eihän tähän nyt oikeestaan mitään ratkaisua ole mutta mitä mielipiteitä teillä on? jotain uusia näkökulmia asiaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla