Arvostele elämäni asteikolla 4-10
-Ihanat lapset 2kpl (poikia, jos jotakuta kiinnostaa)
-Hyvä mies, joka on hyvä isä lapsille
-Mukava koti
-Surkea ja ahdistava työ, joka hiipii vapaa-ajalle mukaan ja herättää öisin
-Asuntolainaa niin maan pe***sti
-Ei lähiystäviä
-Ei harrastuksia
-Lievää ylipainoa
Kommentit (8)
työpaikan ja ystävien puutteen takia.
Mikä kenellekin on tärkeää. Jos on hyvä parisuhde, ihanat lapset ja mies on lapsille hyvä isä, niin jo se on täyden kympin paikka.
työpaikkaahan voi vaihtaa, jos todella ahdistavaksi käy. Asuntolainaa, no sen määrän jokainen itse päättää. jos edes yksi ystävä löytyy niin mitäpä niistä muista. Harrastuksia on helppo hankkin.
Ja ylipaino, sillä nyt ei ole merkitystä mihinkään, oli lievää taikka ei, jos itse niin päätät. Tuskin saat tästä vastauksesta mitään irti. Annan jonkunlaisen arvosanan, sanoisin 8- eli ihan hyvä :)
Nro 2 osui osa-alueeseen, joka aiheuttaa eniten harmia. Arvio vetää kutoseen päin, koska työtä ei voi riskeerata pirullisen asuntolainan takia.
Kuulisin ilomielin kokemuksia, jos joku on tehnyt isomman käännöksen elämässään ja tehnyt epäkohdille jotain.
työ joka ahdistaa ja herättää on iso miinus, ei sellaista pidä sietää! Nyt vaan työnhakuun.
ystäviäkin olis hyvä olla edes yksi. Harrastuksia nyt on helppo hankkia...!
Ihana mies ja lapsi on se tukipylväs mullakin, auttaa jaksamaan hieman tylsän työnkin, jota teen vain rahan takia. Työni on kuitenkin ihan ok ja sen voi unohtaa heti kun työpaikan oven takanaan sulkee.
Elämän peusasiat on kunnossa. Miinukset työstä ja ylipainosta, joihin kumpaankin itse voit vaikuttaa. Toista se ois jos lapset ja mies ois pyllystä ;D
olis sitten paskat lapset? Ei siis teini- ikäiset tai aikuiset.
En osaa antaa arvosanaa, mutta itselläni tuo "surkea ja ahdistava työ" on aika suurella painolla. Asuntolainaa on vähän. Heittäisin arvion 6-7.