Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkö hävettävää, en osaa neuvoa edes 3. luokkalaista

Vierailija
02.09.2010 |

matikan tehtävässä. On tuollaisia kuviojuttuja joista pitäis päätellä mitä lukua mikin kuvio vastaa. Joo en ole mikään matikkanero koskaan ollutkaan, rimaa hipoen olen matikat selvittänyt. En vain arvannut, että olen näin surkea, etten edes 3. luokkalaista osaa auttaa. Lynkatkaa vain. :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan siinä, että matematiikkaa oppii laskemalla ja harjoittelemalla, ei muuten. Istumalihaksia se kysyy enemmän kuin mitään loistavaa lahjakkuutta. Miten ihmeessä voit olla lapsellesi tukena tulevina vuosina saati sitten lukiossa, jos jo kolmannella luokalla olet noin pihalla? Tällaisissa tapauksissa äidin pitäisi itse alkaa kerrata matikkaa eikä vaan aatella, että ei se haittaa, koulun tehtävä on opettaa.

Olen matemaattisesti erittäin lahjaton tapaus! Onnkesi vielä oma äiti elossa, osaa neuvoa ja opettaa. Minuakin opettanut, mutta siitä on ollut sen verran apua, että läpi olen päässyt. Mulla ei jää mitkään matikat päähän. En osaa edes kertotaulua vieläkään! 32 vuotiaana! Numerot ei ole mun juttu! Lukuaineet sen sijaan aina mennyt hyvin ja kielet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi