Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: hyväksytkö että miehesi katsoo poroa?

Vierailija
02.09.2010 |

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on siirtynyt noista poroelokuvista katselemaan nykyisin silmä kovana (ja muutenkin) ties mitä kakkutehtaita ja unelmakakkuja.

Vierailija
2/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, kävin viime vuonna poikani ja isäni kanssa katsomassa poroa, taisi tulla pojalle pienet traumat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poro kuuluu olennaisesti joulun teemaan meidänkin kotona. Me yritettiin löytää jouluaatoksi sellainen sympaattinen koko perheen porofilmi, mutta sellaista ei kumma kyllä löytynyt mistään. Illalla sitten pukeuduin teeman mukaisesti ja miehen yllätykseksi poroasuun, josta mies ilmiselvästi tykkäsi :) Joulupöytään poro ei kuitenkaan mielestäni kuulu - ehkä olen hieman vanhanaikainen tässä.

Vierailija
4/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa katsoa poroa, mutta hirven katsomisesta en oikein tykkää. Saattaapa tuo mies joskus siitä huolimatta katsella hirvileffoja yksin kotona ollessaan.

Vierailija
5/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti poropomo on katsomisen arvoinen. Sillä on isoimmat sarvet.

Vierailija
6/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siinä alkaa väkistenki miettimään että onko poro mielenkiintosempaa katottavaa kuin minä. Eli en hyväksy.

T: hirvi

Vierailija
7/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niko - Lentäjän poika" on kaikkien aikojen katsotuin suomalainen elokuva. Maailmanlaajuisesti miljoonia katsojia. Vastaukseni on: Hyväksyn.

Vierailija
8/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran takamehtillä hirvi palo poroksi ja hiinä puolessa välissä kielsin mieheltä kahtomisen. Tästä säännöstä ei meillä lipsuta.

Vierailija
9/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt ei ikuisuuksiin jää niitä poroja tuijottelemaan niin kaikki on ok!

Vierailija
10/69 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän katsoo,niin katson minäkin.

Vierailija
11/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Lentäjän poika??

Vierailija
13/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko lentäjän poikaa saa katella.

Vierailija
14/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nostanut mieheni poronkatselusta meteliä suhteen alkuvaiheessa, kun koitin olla nykyaikainen ja suvaitseva. Nyt, kuuden vuoden päästä on tilanne se että se näkee poroa ihan joka paikassa. Aurinko porottaa, kahvissa on poroja, lapsen puurokin porisee. Ja porokuvia löytyy sitten milloin mistäkin piilotettuna. Nyt se ryökäle on sitä mieltä että lapsellekin pitäisi hankkia pehmoporo että tottuisi siihen että poro on ihan luonnollinen asia. Ja Lappiin se on myös lähdössä, muka laskettelemaan, mutta kyllä sen tietää mitä niillä reissuilla oikeasti tapahtuu. Käristystäkään se ei enää oikein tahdo syödä, pitäisi kuulemma olla poropyöryköitä. Saa kohta itse taputella pyörykkänsä sanon minä. 

Poron katselu voi kuulostaa harmittomalta, mutta sitä se ei ole. Siihen voi tulla addiktio!

Vierailija
15/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta poron katseleminen on sinänsä ihan ok. Kuitenkin joka kerta Lapin-matkalla saa pelätä, kun mies jää tuijottelemaan porojen perään niin pitkäksi aikaa, että meinaa ajaa kolarin. Katsokoon poroja muuten niin paljon kuin haluaa, mutta tuossa vaiheessa alkaa minusta mennä pakkomielle yli!

Vierailija
16/69 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväksyn vielä sen kun mies katselee poroja, mutta siihen vedin rajan kun se halusi mennä erotteluun mukaan puremaan poronmunia.
Katsoa saa, mutta toi on jo suuseksiä.

Vierailija
17/69 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljalleen olen hyväksynyt porojen katselun, kun oon todennu, että sille asteelle se jää. Ei uskalla yksin mennä tekemään lähempää tuttavuutta, vaikka kyllä jos yhdessä mennään katsomaan niin alkaa puhua sen verran pehmoisia sille porolle, että hävettää sen puolesta. Mutta kyllä on niin, että ei mitään tsäänssejä ole tuolla oikeasti porojen kanssa, sen verran ihmeissään ne sitä takaisin katsovat. Katselkoon sitten jos siitä jotain iloa saa. Onhan se sitten kotona hyvällä tuulella, kun on nähnyt hienoja poroja.

Vierailija
18/69 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa Rare Exports -elokuvassa oli tosi hemmetin kova porokohtaus. Sitä on tullu kateltua ja kelailtua ees taas. 

Vierailija
19/69 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Mutta outoa kyllä, en hyväksy muita naisia tietokoneen taustakuvaksi.

Vierailija
20/69 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan miehiä.

Vihaan poroja.

Vihaan miehiä katsovia poroja ja poroja katsovia miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi