Lue keskustelun säännöt.
Miten naamioitte käytetyt tampoonit ja terveyssiteet roskikseen?
02.09.2010 |
Vai jätättekö ne vaan irstaasti häröttämää roskien päälle?
Kommentit (23)
21/23
|
02.09.2010 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Mutta tämäkin ongelma tosiaan ratkeaa sillä, että ei käytä kertakäyttösuojia. Tämä on tosin pienin syy siihen, miksi rakastan kuukautiskuppia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hatut. Sitten ne näyttää ihan marsilaisilta, jotka on just listiny maapallon asukkaita ja veri on roiskunut ympäriinsä. Eikä kukaan arvaa, että mulla on kuukautiset!