olen 32 vuotta ja mummu :)
Kommentit (50)
Kyllä lapsenlapsista saa olla iloinen ja ylpeä! Paljon onnea teille!!
Totta on, että myöhemmin olisi saattanut olla parempi aika nuorille, mutta mitä sitä enää jossittelemaan. Nyt kun vauvoja on noin monta,kannattaa ehkä muistuttaa kuitenkin ehkäisyn huolehtimisesta.Kädet on varmasti vähäksi aikaa täynnä puuhaa noinkin.
Hieno ajatus tarjota paikkaa tyttäresi pojallekin kotoanne, sehän olisi loistava mahdollisuus vielä kun voivat olla omassa rauhassaan siellä omassa päässä taloaan. voisivat perheenä aloitella siinä yhteiseloa. monissa kunnissa muuten monikkoperheet saavat jopa ilmaiseksi apua vauvojen hoitamiseen, kun on kolmoset. ottakaa selvää ihmessä. :)
Asia olisi levinnyt kyllä ainakin tietyissä piireissä jos Suomessa olisi 16 v saanut kolmoset.
Minä sain esikoiseni just 18v ja lapsia oli 3 kun täytin 23v.
Minun lapseni ovat fiksumpia, ikää heillä on 21v-25v
ja kukaan ei edes seurustele vakavasti.
Saa nähdä tuleeko minusta mummia koskaan.
Asia olisi levinnyt kyllä ainakin tietyissä piireissä jos Suomessa olisi 16 v saanut kolmoset.
Minä/me saimme kolmoset 17v ikäisenä ja vanhempani olivat todella järkyttyneitä. Äitini sai lapset +40v iässä eikä ymmärtänyt, että halusimme jatkaa raskautta eikä tehdä aborttia. Välit katkesi useiksi vuosiksi.
Minusta on hienoa, että olet nuorten tukena, tuota ainakin minä olisin omalta äidiltäni ja muulta suvulta kaivannut. Onneks miehen vanhemmat suhtautuivat eri tavalla ja olivat tukena tarvittaessa.
Nyt vanhin kolmosista on raskaana ja odottaa kaksosia, ikää on 16v. Olemme keskustelleet paljon eri vaihtoehdoista, mutta tyttö päätti poikaystävänsä kanssa jatkaa raskautta.
Sain ensimmäisen poikani juuri täytettyäni 16 vuotta, enkä ole asiaa hetkeäkään katunut.
Tänään hän täyttää 14 vuotta ja on minulle maailman rakkain!
Olen itse nyt siis juuri täyttänyt 30 vuotta ja toinen poikani syntyy aivan näillä näppäimillä
Sain ensimmäisen poikani juuri täytettyäni 16 vuotta, enkä ole asiaa hetkeäkään katunut.
Tänään hän täyttää 14 vuotta ja on minulle maailman rakkain!
Olen itse nyt siis juuri täyttänyt 30 vuotta ja toinen poikani syntyy aivan näillä näppäimillä
Miten saan tuon koko viestini näkyviin?
Ei tämä niin suuri uutinen ole. Onhan ulkomailla tullut myös kolmosia nuorelle.
Eikös yhdessä vaiheessa ollut uutinen jossa alaikäisellä oli kolmoset + sitten muitakin lapsia?
tuo lapsena sikiäminen.
Lapsenlapsesi tekevät tenavansa teininä myös. Ennen kuin 50 täytät olet isoisoäiti.
WT-menoa.