Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja mieheni emme mahdu anopin ja tyttärensä "lähisukuun"

Vierailija
01.09.2010 |

Kiva kiva.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapseni emme mahdu vanhempieni lähisukuun, joten tiedän tunteen. Voimia!

Vierailija
2/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miniä tekee kaikkensa ollakseen hankala, voi anoppi ihan itse päättää pitää etäisyyttä. Onneksi ei tarvitse hyppiä miniän määräysten mukaan, kun hoivaviettinsä voi tyydyttää hoitamalla vaikka naapureiden lapsia. KUka tarvitsee lapsenlapsia, kun maailma on täynnä kivojakin perheitä, joissa käynnistä ilahdutaan toisin kuin mniän luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniä ei teekään kaikkea niinkuin "meidän suvussa on aina tehty". Siitä on sitten kiva huomautella miniälle aina, kun toimii väärin.

Jos miniä tekee kaikkensa ollakseen hankala, voi anoppi ihan itse päättää pitää etäisyyttä. Onneksi ei tarvitse hyppiä miniän määräysten mukaan, kun hoivaviettinsä voi tyydyttää hoitamalla vaikka naapureiden lapsia. KUka tarvitsee lapsenlapsia, kun maailma on täynnä kivojakin perheitä, joissa käynnistä ilahdutaan toisin kuin mniän luona.

Vierailija
4/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kyllä pitää välit äitiinsä, mutta minä en laske itseäni hänen lähisukuun/perheeseen. Minulla on oma sukuni ja perheeni (tässä tarkoitan perheellä omia vanhempiani ja sisaruksiani), enkä ole anopille mitään sukua tai perhettä vaikka hänen poikansa kanssa naimisissa olenkin.

Anoppi taas luulee että pidän häntä toisena äitinä (ja ei en ole todellakaan vihjannut tai käyttäytynyt sillä tavalla että noin voisi olettaa) ja hän on mielestään "ottanut minut siipiensä suojaan". Luulee että saa tulla meille ilman ilmoittamista ja että hän saa kommentoida/sisustaa/vaihtaa järjestystä ihan noin vain..

Itse pidän ihmistä erittäin ahdistavana ja tungettelevana.

Olen hänelle sanonut tuosta asioihin puuttumisesta ja siitä että hänen käytöksensa on ahdistavaa, hän tokaisi että hyvä kun saatiin tätä ilmaa puhdistettua ja jatkaa edelleen samalla tavalla. Pitää ensi kerralla ilmeisesti hakea ratakiskoa kun rautalanka ei riitä..

Vierailija
5/5 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniä ei teekään kaikkea niinkuin "meidän suvussa on aina tehty". Siitä on sitten kiva huomautella miniälle aina, kun toimii väärin.

ongelma, jos miniä ei kuulu anopin lähisukuun? Ei vaan olisikos se ollutkin kiva, jos ANOPPI olisi hyppinyt miniän pillin mukaan, ja siinä samalla hoitanut miniän vaatimusten ja ohjeiden mukaan miniän lapsia, ja kuunnellut päälle vielä miniän narinat?

Mä aion myös sitten mummona haistattaa tasan pitkät kaikille narisija-miniöille. Mun tuvassa mun tavoilla, jos ei kelpaa, niin pitäkööt tunkkinsa. Kuten todettu, maailma on täynnä perheitä, jotka ilahtuvat, jos joku hoitaa lapsia ja antaa huomiota.