mä lähden maanantaina yksin tukholmanristeilylle.
tilasin parisänkyhytin, tiedä mitä sutinaa siellä tulee olemaan.
oikeasti, vähän pelottaa lähteä yksin, olen reissannut aikoinani paljonkin yksin, mutten vuosiin.
syöminen yksin voi olla aika jännää, ihmiset tuijottaa, miksi joku on yksin, mutta enköhän pärjää.
aion panostaa tukholmaan ja shoppailuun siellä.
Kommentit (5)
S24 tai joku mikä vaan saitti.
Jos haluat vinkkiä niin täältä pesee montakin saittia. Mä en ainakaan viitsis yksin lähteä, kun seuraa tommoisille matkoillekin löytyy joka lähtöön niin helposti. Varsinkin jos etsit jotain sutinaa.
ihmisen ensin, ennenkuin rupean lavertelemaan netissä ja tapailemaan mahdottomia miehiä.
ja tottakai sutinaa olis kiva olla, muttei todellakaan ole retken tarkoitus.
ajattelin syödä ja juoda hyvin ja vähän mietiskellä asioita, erosin juuri kaksivuotisesta suhteesta kaksi viikkoa sitten. tai voi olla etten tota suhdetta mieti, huomasin viime päivinä, että mies olikin kylmä ja tunteeton vaikka suhteen aikan muuta luulinkin.
mutta jospa sieltä laivalta löytyis vaikka joku ihan ok.
tosin ma varmaan huono pvä.
...ja ihan ilman minkäänlaisia sutinatoiveita, onnellisessa parisuhteessa ja kahden äitinä kun elän :) Mutta ois ihan mahtavaa saada viikonloppu vaan itselleen. Syödä rauhassa hyvää ruokaa, katsella merimaisemaa, olla hiljaa. Varmaan käyttäisin vähintään kolme tuntia menomatkasta lukien hytissä hyvää kirjaa kaikessa rauhassa, söisin taxfree-namuja ja joisin taxfree-juomia (joita, tiedän, ei sais hytissä korkata). Perillä kävisin shoppailemassa, kivoissa kahviloissa, ehkä leffassa, näyttelyissä, olisin.
Mä haaveilin jo tokaa lasta odottaessa soolokaupunkilomasta, mutta haaveeksi jäi, ei sillon viimeisillään enää jaksanut lähteä. Mutta nauti reissusta, ehkä mäkin joku päivä vielä :D
Olen matkustellut aikoinaan paljon yksin - ympäri Eurooppaa.
Ei sinua kukaan tuijota, rinta rottingilla vain syömään ja nauttimaan.
ITse tein ulkomailla usein niin, että otin kirjan seurakseni pubiin tms. Niin ei näytä niin yksinäiseltä.
Asennoidu niin, että sutinaa on jos on ollakseen. Jos sutianaa ei tule, ajttelet, että oli tarkoitus olla yksin.
Hauskaa matkaa!
muitakin kun mummoja. alkuviikostahan noi matkat on niin halpoja ja mummoja riittää...