Ville Ranta: Riikka Purra on Suomen vasta kruunattu Alv-kuningatar! Orpo hännystelee punakkana
Mentiin fasismista monarkiaan niin että heilahti. Kumartakaamme kaikki kuningatar Purra I:lle ja lakeijalleen Orpo I:lle!
Molemmat juhlistavat merkkipäivää ulkomailta käsin jonne häippäsivät uusimman piiskalistan ja veronkorotusten julkistamisen jälkeen.
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/820486ca-676b-42b3-a642-39cc68e39…
Kommentit (16)
EK ja Purra vievät Orpoa kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin, että Av- kuningatar🙄
Scriptan kuningatar on, ei AV:n.
On tuo Ranta vaan taitava piirtäjä. Miten onkaan saanut Orpon noin näköisesti piirrettyä. Jos Petteri taas vastaisuudessa on kateissa, kuten on tavaksi muodostunut, tuota kuvaa voisi käyttää etsintäkuulutukseen.
Kokoomusta johtaa oikeasti possumunkki. Orpo on vain typeränä virnistelevä keulakuva.
Vierailija kirjoitti:
Majakka ja perävaunu.
On tässä tullut mietittyä, ja tuskin olen yksin, että onkohan noiden kahden välillä jotain? Siis jotain muutakin kuin yhteinen halu kyykyttää kansaa? Aina vierekkäin, aina supattamassa toistensa korvaan jotain, jopa yhdessä kuvassa nojasivat toisiinsa.
Mihin katosi "Korvaa yksi sana Purralla"- ketju?
Mitä tekemistä ulkonäöllä on työn laadun ja aikaansaamisten kanssa?
Marinin jälkeen Orpoa pilkataan.
Alkaisi olla nukkumaanmenoaika teille väljävíttuisille kurahaaroille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majakka ja perävaunu.
On tässä tullut mietittyä, ja tuskin olen yksin, että onkohan noiden kahden välillä jotain? Siis jotain muutakin kuin yhteinen halu kyykyttää kansaa? Aina vierekkäin, aina supattamassa toistensa korvaan jotain, jopa yhdessä kuvassa nojasivat toisiinsa.
Olen miettinyt samaa. Jos näin on Seiska paljastaa kyllä salasuhteen ja julkaisee salakuvat.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi olla nukkumaanmenoaika teille väljävíttuisille kurahaaroille.
Äidilläs oli nukkumaanmenoaika kun sua teki.
Olen nähnyt jo monta kertaa unta tästä Riikan ja Petterin salasuhteesta ja siitä, että Riikka on raskaana.
Hassua että Ranta ei nimittänyt Marinia bensavero kuningattareksi kun marin teki vuosituhanne suurimman korotukset bensaveroon 8/2020.
Näin se valtamedia toimii, sataa persujen laariin kun valtamedia arvostelee vain persuja muttei muita.
Ville Ranta ei koskaan arvostele punavihreitä, tai sitten jotain hyvin kevyttä mikä ei varsinaisesti pilkkaa. Läpinäkyvää että Ranta punavihreä. Viime hallituksen aikana pilkkakuvissa oli aina Keskustan ministerit vaikkei ollut suurin hallituspuolue.
Luin ensin, että Av- kuningatar🙄