Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henna Kalinainen meni BB-taloon :DDDD

Vierailija
01.09.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli mieleen, kun Niko veti silloin kauheat kilarit, kun joku uusi tulokas oli sanonut, että sille sopii pinkki paita. Se on kylla varmaan todella hankala ihminen...

Vierailija
2/14 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylähuulessa botoxia ja alaleukaa ei ole, näyttää ihan kuin olisi itkenyt vuoden...

Näyttää ihan laamalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän pitäisi olla roolimalleina lapsillenne. Hävetkää!

Vierailija
4/14 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten tuolla mukana pinkki paita jossa lukee "pinkki pukee minua". =D

mulle tuli mieleen, kun Niko veti silloin kauheat kilarit, kun joku uusi tulokas oli sanonut, että sille sopii pinkki paita. Se on kylla varmaan todella hankala ihminen...

Vierailija
5/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se jonkun leikkauksen rahat siitä saa..

T. eipä tartte Hymyä enää ostaa.

Vierailija
6/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

buahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
7/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna: Paluuni Big Brotheriin ei ole avioeromme syy

01.09.2010 19:45

Hennan mukaan päätös lähteä Big Brotheriin ei aiheuttanut julkkispariskunnan avioeroa. – Ei ole poissuljettua, ettemmekö voisi olla vielä joskus yhdessä. Rakastamme toisiamme, Henna kertoi.

BB-talon sala-alueelle asteleva Henna haluaa kaiken mahdollisen irti kokemuksesta. Hän näyttäytyi talossa ensi kerran vuonna 2008, meni naimisiin BB-talossa kaudella 2009 ja nyt hän haluaa palata saadakseen lisää. Henna sanoi suoraan, että on valtavan pettynyt, jos aika talossa jää vain muutamaan päivään.

– Odotan, että saisin viettää talossa mahdollisimman pitkän ajan. Tämä on kolmas kerta, kun menen taloon. Olen kokenut lähes kaiken, mutta ensimmäinen reissu jäi lyhyeksi ja se oli minulle suuri pettymys. En ole ylpeä suorituksestani vuonna 2008. Se oli elämäni pahin moka, Henna tilitti ennen taloon menoa.

Kaunotar kertoi hävenneensä katsottuaan itseään BB-talossa. Häntä nolotti, että hänen elämänsä pyöri oman navan ympärillä eikä hän tiennyt maailman menosta mitään.

– Edustin ihan eri roolia, kuin mikä olen tällä hetkellä. Ne elämänarvot eivät sovi yhtään siihen, millainen olen nyt. Menen taloon uudestaan syntyneenä, hän sanoi suoraan.

Henna: Rakastan vielä Anttia

Henna kertoi, että elämä, rakkaus ja avioliitto BB:stä tutun Antti Kurhisen kanssa on tehnyt hänestä sen naisen, joka hän on nyt. Toisista ihmisistä sekä ympäristöstä huolehtiminen ja huomaavaisuus ovat Hennalle tärkeitä juttuja.

Vaikka BB-pariskunnan eroprosessi on vireillä, Henna puhui Antista lämpimään sävyyn ennen taloon menoa. Hän korosti, ettei ole menossa taloon miesten hakuun, sillä tunteet Anttia kohtaan ovat tallella.

– Ei ole poissuljettua, ettemmekö voisi olla vielä joskus yhdessä. Rakastamme toisiamme. Olemme keskustelleet paljon ja olleet tekemisissä. Nyt olen menossa taloon, mutta katsotaan sen jälkeen, miltä tilanne näyttää. Kyllä mä häntä rakastan oikein, oikein paljon, Henna sanoi.

Hennan mukaan Antti tietää, että hän on menossa BB-taloon. Aluksi pariskunta oli päättänyt, ettei Henna menisi taloon, mutta eropäätöksen takia Henna muutti mielensä.

– Se, että päätin tulla BB-taloon, ei ole mitenkään liitännäinen eroomme, vaikka varmasti talossa ajatukset pyörivät paljon Antissa, Henna pohti.

Henna toivoo Nikoa taloon!

Vaikka Henna on ollut hieman allapäin viime aikoina, hänen mielestään on hieno mahdollisuus päästä vielä uudelleen BB-taloon. Nainen aikoo nauttia ajastaan täysillä. Sala-alueella hän toivoisi kovasti näkevänsä talossa ystävänä Niko Saarisen.

– Olemme tunteneet jo pitkään, mutta meillä ei ole ikinä ollut mahdollisuutta olla yhtä aikaa talossa. Siitä tulisi varmasti siistiä, kunnon viihdettä ja meininkiä, Henna intoili.

Henna paljasti jännittävänsä kovasti, mikäli hän pääsee astelemaan BB-talon asukkaiden joukkoon sunnuntaina. Nainen uskoi, että vaikeinta hänelle BB-talossa tulisi olemaan häneen kohdistuvien ennakkoluulojen poistaminen.

– Kun ihmiset päättävät, että olet jonkunlainen, he eivät halua luopua siitä mielikuvista. Se voi tuottaa paljon vaikeuksia ja surua. Pelkään selän takana puhumista. Itse yritän olla mukava kaikille, koska sellainen ihminen minä olen, Henna napautti.

Vierailija
8/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-talossa rakastuneiden ja siellä avioituneiden Antti ja Henna Kurhisen avioliitto päättyi Antin blogikirjoituksen mukaan siksi, että Henna päätti palata taloon tällä kaudella.

– Tämä on niin rankkaa todeta että oma rakkaista rakkain valitsee julkisuuden ja rahan rakkauden ja yhdessä olemisen sijasta, Antti kirjoittaa.

Hän kertoo, että pari on yrittänyt viime aikoina selvittää välejään avioerohakemuksesta huolimatta, mutta Hennan suostuminen ohjelmaan oli viimeinen niitti.

– Sen takia kaikki muu saa jäädä ja lopullinen asia mikä sai meidät eroamaan on BIG BROTHER.

Syynä Antin BB-vastaisuuteen on mustasukkaisuus. Hän ei halua nähdä televisiosta Hennan joutuvan lähikontaktiin muiden miesten kanssa, minkä hän epäilee talossa väistämättä tapahtuvan. Myös vieraiden ihmisten kanssa nukkuminen ja julkinen suihkussa käynti olivat hänelle kynnyskysymyksiä.

– Miettikää itsekin järkevästi kaikki ketkä olette naimisissa ja olette umpirakastuneita. Haluaisitteko te että teidän oma rakas olisi vastaavassa paikassa missä joku "Tauno" tai "Kyllikki" heiluttelisi vehkeitä/tavaraansa teidän rakkaan edessä ja te katsoisitte sitä sohvalta, hän heittää.

(MTV3)

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1179561/antti-kurhine…

Vierailija
9/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on primadonnaHennaa, draamakuningas(vaiko kuningatar??:D) Niko S ja ihana Nino! Nuo Niko N ja Marianna ovat vähän niin ja näin, toki Nikolla ainakin oli viimeksi talossa ollessaan hauskat jutut ja menevä mies muutenkin, mutta periaatteessa aivan tavallinen mielipiteiltään ja tavoiltaan, samoin Marianne.

Mutta saas nähdä mitä tuo hassu kolmikko saa aikaan! :D Harmi kun on töitä lauantaihin asti niin sitä ennen ei edes ehdi tv:n ääreen illalla..

Vierailija
10/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt että eikö se Henna ole kuitenkin ihan hyväntahtoinen ihminen vaikkakin vähän helposti vietävissä. Mulla ei ole siitä kuvaa että olisi ilkeä, toisin kuin te tässä ketjussa...

Vierailija
11/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset sitten osaa olla ilkeitä ja suvaitsemattomia. HÄVETKÄÄ!

Vierailija
12/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nino on minusta ärsyttäväisyyden huippu.

Vierailija
13/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää itsevarmalta ja kauniilta.

Vierailija
14/14 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen blogikirjoitus tältä päivältä;

http://www.anttikurhinen.net/blogi/2010/09/01/118