Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petätkö säännöllisesti?

Vierailija
01.09.2010 |

Pohdiskelimme tuossa kaveriporukassa oluiden ääressä parisuhteita, joissa toinen tai molemmat osapuolet pettävät säännöllisesti. Tai satunnaisesti, mutta kuitenkin aina uudelleen. Tiedän omassa tuttavapiirissänikin tällaisia ihmisiä ja mietin kovasti logiikkaa tällaisen käytöksen taustalla. Itse muutaman kerran pettäneenä olen ollut itsarin partaalla syyllisyydestä ja ihmettelen, kuinka joillakin se ei tunnu missään.

Jos tunnistat itsesi tai kumppanisi tällaisesta kuvauksesta, laitatko huviksesi tänne perusteluita, miksi teet niin? Ja miltä se tuntuu? Vai tuntuuko se miltään?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos se olisi helpompaa. En jaksa ravata baareissa enää juuri ollenkaan, joten tilaisuudet on harvassa. Mieluummin urheilen, lieneekö seksin korvike mulle.

Ajatuksissani petän joka päivä. Kai mäkin sitten olen jonkin sortin addikti. Onneksi vanhemmiten laiskistuu ja vaatimukset kasvavat niin suuriksi, että pettäminen koko ajan vähenee.

N36

Vierailija
22/66 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ravata baareissa enää juuri ollenkaan, joten tilaisuudet on harvassa. Mieluummin urheilen, lieneekö seksin korvike mulle. Ajatuksissani petän joka päivä. Kai mäkin sitten olen jonkin sortin addikti. Onneksi vanhemmiten laiskistuu ja vaatimukset kasvavat niin suuriksi, että pettäminen koko ajan vähenee. N36

Ei se olekaan viisasta mistään lähimestasta pokata seuraa petipuuhiin. Joku tuttu voi nähdä ja sitten on "taas" kusessa.

Mieluummin sitä odottaa sellaista tilaisuutta, että on jossain laivaristeilyllä tai matkalla itsekseen tai sellaisten kavereiden kanssa, joihin voi luottaa.

En minäkään ehdoin tahdoin "vierasta" etsi, mutta jos sattuu pääsemään juttuun jonkun kauniin naisen kanssa ja molemmilla on sama mielenkiinto, niin siinä voi "vahingossa" päätyä punkkaan tai invavessaan tai ties mihin.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ravata baareissa enää juuri ollenkaan, joten tilaisuudet on harvassa. Mieluummin urheilen, lieneekö seksin korvike mulle. Ajatuksissani petän joka päivä. Kai mäkin sitten olen jonkin sortin addikti. Onneksi vanhemmiten laiskistuu ja vaatimukset kasvavat niin suuriksi, että pettäminen koko ajan vähenee. N36

Ei se olekaan viisasta mistään lähimestasta pokata seuraa petipuuhiin. Joku tuttu voi nähdä ja sitten on "taas" kusessa. Mieluummin sitä odottaa sellaista tilaisuutta, että on jossain laivaristeilyllä tai matkalla itsekseen tai sellaisten kavereiden kanssa, joihin voi luottaa. En minäkään ehdoin tahdoin "vierasta" etsi, mutta jos sattuu pääsemään juttuun jonkun kauniin naisen kanssa ja molemmilla on sama mielenkiinto, niin siinä voi "vahingossa" päätyä punkkaan tai invavessaan tai ties mihin. M36

Mutta matkoilla kyllä...

N36

Vierailija
24/66 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyvinkin. Mutta hätä ei lue lakia mestan suhteen ;-)

M36

Vierailija
25/66 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on joku vakidaami jonka kanssa voi suunnitella ja sopia tapaamiset. Yhden kerran pokauksia ravintolasta en harrasta, sillä se ei oikein kiinnosta ja on aika vaikea järjestää.

Silloin kun on "mahdollisuus" olla kotoa pois ei löydy ketään sopivaa ja kun löytyy, onkin mentävä kotiin. Pettämiseni johtuu siitä, että kotona seksirintamalla on täysin hiljaista, eikä ole vielä kertaakaan kaduttanut, sillä eihän se ole toiselta pois. Tällä hetkellä hiljaista, mutta eiköhän sitä pian joku ihana nainen löydy?

Mies 39

Vierailija
26/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen kynnys madaltuu jokaisen kerran jälkeen. Näin se vaan on.

M34

Totta turiset. Itse petit entistä tyttöystävääni, jonka sittemmin jätin osaksi siksi, että petin häntä. Mutta joo, kynnys alenee kun sille tielle poikkeaa.

Vierailija
27/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyvinkin. Mutta hätä ei lue lakia mestan suhteen ;-) M36

Tulipa matkakuume!

N36

Vierailija
28/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ei joku ihan muu "kuume" ;-)

M36

Vierailija
29/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe mitään järkevää syytä miksi pitäisi pettää? minusta se on moraalitonta ja erittäin itsekästä. Sinkut ymmärrän että keskenään vaihdellaan pareja tai touhutaan villisti mutta avo/aviopareille ei pettäminen käy.......

Vierailija
30/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ei joku ihan muu "kuume" ;-) M36

Ja laivalla on tietysti aina mukava matkustaa, kun on vähän tuota lentopelkoakin.

N36

Vierailija
31/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laivassa on enemmän tilaa kuin lentokoneessa ;-)

Näin mäkin yleensä teen. Siellä laivalla kun ei yleensä ole hirveästi tuttuja, jotka voisivat bongata mut. Parisängyllä varustettu hytti olisi jees, mutta se voi taas herättää kotiväen mielenkiinnon, jos on varailemassa sviittiä. Kaikkeahan ei aina voi saada, joten silloin täytyy tyytyä vähän kapeampaan petiin. Ja turha panostaa rahallisesti "liikaa" hyttiin, jos ei käykään flaksi.

M36

Vierailija
32/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laivassa on enemmän tilaa kuin lentokoneessa ;-) Näin mäkin yleensä teen. Siellä laivalla kun ei yleensä ole hirveästi tuttuja, jotka voisivat bongata mut. Parisängyllä varustettu hytti olisi jees, mutta se voi taas herättää kotiväen mielenkiinnon, jos on varailemassa sviittiä. Kaikkeahan ei aina voi saada, joten silloin täytyy tyytyä vähän kapeampaan petiin. Ja turha panostaa rahallisesti "liikaa" hyttiin, jos ei käykään flaksi. M36

Tässä asiassa pieni panostus, suuri voitto :-)

Vierailija
33/66 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta.

Vierailija
34/66 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta.

...taisi olla kuitenkin vähän liian kallis hinta siitä "laivapanosta" - ero tuli!

Vierailija
35/66 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aivan ihana seksisuhde varattuun mieheen. hän on loistava isä, ja vaimonsa upea nainen. en tiedä mikä on heillä vialla, kun en ole kysynyt. ehkä ei mikään / ehkä mies kaipaa hieman vaihtelua / ehkä vaimo ei anna tarpeeksi usein tai innolla/... en tosiaan tiedä, se ei ole mun asiani. mies ei perhettään jätä, tietenkään. se ei tulisi kuuloonkaan meidän kummankaan mielestä. me sekstaillaan säännöllisin väliajoin ja vain silloin, kun pystytään se vaimolta ehdottoman varmasti salaamaan. ihanaa seksiä, nautin suunnattomasti. ja sitten mies palaa kotiinsa, ja mä jaksan taas monta päivää hekuman upeissa jälkimainingeissa.

niitä kiviä tänne, heitelkäähän hampaat irvissä.

Vierailija
36/66 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta.

...taisi olla kuitenkin vähän liian kallis hinta siitä "laivapanosta" - ero tuli!

...miten onnistuit jäämään kiinni? Kertoiko joku kavereistasi puolisollesi? Mitä tapahtui?

N36

Vierailija
37/66 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon minäkin haluaisin tietää.

Homman nimi on nimittäin se, että ei "todistajia" lähettyvillä.

M36

Vierailija
38/66 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aivan ihana seksisuhde varattuun mieheen. hän on loistava isä, ja vaimonsa upea nainen. en tiedä mikä on heillä vialla, kun en ole kysynyt. ehkä ei mikään / ehkä mies kaipaa hieman vaihtelua / ehkä vaimo ei anna tarpeeksi usein tai innolla/... en tosiaan tiedä, se ei ole mun asiani. mies ei perhettään jätä, tietenkään. se ei tulisi kuuloonkaan meidän kummankaan mielestä. me sekstaillaan säännöllisin väliajoin ja vain silloin, kun pystytään se vaimolta ehdottoman varmasti salaamaan. ihanaa seksiä, nautin suunnattomasti. ja sitten mies palaa kotiinsa, ja mä jaksan taas monta päivää hekuman upeissa jälkimainingeissa. niitä kiviä tänne, heitelkäähän hampaat irvissä.

...meikäläiselläkin on asiat niin kunnossa kuin ne vain voi olla. Mutta hieman humalapäissään sitä alkaa panettaa aivan helvetisti ja sitten tulee tehtyä kaikenlaista. Jälkikäteen voi sitten olla morkkis, varsinkin jos on tullut vedeltyä paljaltaan ja seuraavaksi ollaankin sitten testeissä. Toisaalta se on tehnyt gutaa ja on taas saanut vähän "vertailukohtaa" kotioloihin verrattuna.

Tuttujen kanssa en hommaan rupea, vaikka se olisikin mahdollisen tautiriskin takia turvallisempaa, mutta siinä on riskit, että

1) joku käräyttää meikäläisen (naisen kaveri tms.)

2) voi "vahingossa" ajautua suhteeseen. Entinen avioliittoni kun hajosi tuollaisen asian takia.

Edelleenkin painotan sitä, että ollessani "radalla" en hakemalla hae seuraa, mutta joskus tilaisuus tekee varkaan.

M36

Vierailija
39/66 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edelleenkin painotan sitä, että ollessani "radalla" en hakemalla hae seuraa, mutta joskus tilaisuus tekee varkaan. M36"

Itsekään en hakemalla hae seuraa, koska se on

a) epätoivoista

b) olen niin harvoista kiinnostunut, ettei niitä löydä hakemalla - täysin tuuripeliä

Kuitenkin sanoisin toimintani olevan suunnitelmallista, koska ajatus on olemassa minulla, alitajuisesti tai tietoisesti, aina, kun esimerkiksi lähden matkalle. Kun tilaisuus tulee, minun ei tarvitse miettiä yhtään. Olen jo valmiiksi asennoitunut siihen. Tilaisuus ei siis tee minusta varasta, vaan olen jo valmiiksi varas ja sujahdan tilaisuuteen.

Vierailija
40/66 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edelleenkin painotan sitä, että ollessani "radalla" en hakemalla hae seuraa, mutta joskus tilaisuus tekee varkaan. M36" Itsekään en hakemalla hae seuraa, koska se on a) epätoivoista b) olen niin harvoista kiinnostunut, ettei niitä löydä hakemalla - täysin tuuripeliä Kuitenkin sanoisin toimintani olevan suunnitelmallista, koska ajatus on olemassa minulla, alitajuisesti tai tietoisesti, aina, kun esimerkiksi lähden matkalle. Kun tilaisuus tulee, minun ei tarvitse miettiä yhtään. Olen jo valmiiksi asennoitunut siihen. Tilaisuus ei siis tee minusta varasta, vaan olen jo valmiiksi varas ja sujahdan tilaisuuteen.

Tämän kirjoitti N36