Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petätkö säännöllisesti?

Vierailija
01.09.2010 |

Pohdiskelimme tuossa kaveriporukassa oluiden ääressä parisuhteita, joissa toinen tai molemmat osapuolet pettävät säännöllisesti. Tai satunnaisesti, mutta kuitenkin aina uudelleen. Tiedän omassa tuttavapiirissänikin tällaisia ihmisiä ja mietin kovasti logiikkaa tällaisen käytöksen taustalla. Itse muutaman kerran pettäneenä olen ollut itsarin partaalla syyllisyydestä ja ihmettelen, kuinka joillakin se ei tunnu missään.

Jos tunnistat itsesi tai kumppanisi tällaisesta kuvauksesta, laitatko huviksesi tänne perusteluita, miksi teet niin? Ja miltä se tuntuu? Vai tuntuuko se miltään?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan risteilylle... jos natsaa, toivattavasti sinkun kanssa :-) Ikävää, että viattomat lapset joutuvat usein kärsimään näistä pettämisjutuista erotilanteissa...

Kiitos vaan, mutta en kaipaa moralisointia. Peitän jälkeni erittäin hyvin, enkä ole tapahtuneen jälkeen enää missään tekemisissä "yhteistyökumppanini" kanssa. Ja en ole turhan tarkka siitä, onko kysessä sinkku vai varattu. Itse asiassa varattu ei välttämättä ala kyselemään "jatkosuunnitelmista".

M36

Vierailija
62/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kivitettävä joukkoon lisää. Olen muutaman kerran päätynyt vieraaseen sänkyyn baari-illan päätteeksi työmatkalla ollessa. Vieläkin ajatellessa näitä lipsahduksia, nousee puna kasvoilleni :) Kyse ei ole siitä, että kotona olisi sinänsä mikään vialla, mutta kyllähän se hekuma vaan vuosien myötä pitkästä parisuhteesta katoaa. Itselleni olen saanut näistä kerroista itsetunnon nostetta, että olen haluttava ja kelpaisin muillekin kuin omalle mörrille. Jo se vieraan miehen kosketus, joka tuntuu kuin saisi sähköiskun, verrattuna oman miehen turvalliseen kosketukseen, on täysin erilainen. En pode näistä lipsahduksistani minkäänlaista morkkista, sillä todella nautin saamastani huomiosta ja ihanasta villistä seksistä. Kotiin olen palannut hymy kasvoilla, entistä energisempänä jälleen jatkamaan arkea turvallisessa ympäristössä miehen ja lasten kanssa. Ja sitäpaitsi, näiden käyntieni jälkeen olen huomannut myös kotioloissa seksielämämme vilkastuneen hetkellisesti ;) Sitä en tiedä arveleeko mieheni minun olleen vieraissa, mutta toisaalta enpä halua tietääkään. Myös hän matkustelee jonkin verran töiden puitteissa, joten mistä tietää vaikka myös hänellä olisi villejä kokemuksia matkoiltaan? Ja kyllä, mielestäni parisuhteemme on erittäin hyvällä pohjalla ja toimiva enkä vaihtaisi miestäni toiseen.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olen saanut näistä kerroista itsetunnon nostetta, että olen haluttava ja kelpaisin muillekin kuin omalle mörrille.

Joo, onhan se joskus kiva "mittauttaa markkina-arvonsa" myös muiden silmissä, vaikka onkin varattu ja täysin tyytyväinen omaan suhteeseensa. Kyllä se hivelee itsetuntoa, jos joku kehuu komeaksi, kullia hyväksi/kovaksi/isoksi tai sitten rakastajan taitoja, niin tietää ettei vaimo laske palturia kotona vain miellyttääkseen minua.

Ja kyllä tuo antaa tietynlaisen energisyyden tunteen ja kotiaskareet ym. hoituvat sen jälkeen ripeämmin.

Vaikka olen tässä luetellut asian hyviä puolia, niin painotan edelleen sitä, että jokainen tekee omat ratkaisunsa, eikä tuollaista kannattaa mennä tekemään esim. tämän palstan keskustelujen pohjalta. Ymmärrän myös, jos joku ei pysty/halua silloin tällöin käydä "mittauttamassa markkina-arvoansa" ja se on ihan OK, kunhan ei ala moralisoimaan toisia, jotka sen silloin tällöin tekevän. Kukin taaplaa tyylillään.

Mulla sama juttu kuin N30:llä, eli parisuhde erittäin hyvällä pohjalla, enkä vaihtaisi vaimoani missään nimessä.

M36

Vierailija
64/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olen saanut näistä kerroista itsetunnon nostetta, että olen haluttava ja kelpaisin muillekin kuin omalle mörrille.

Joo, onhan se joskus kiva "mittauttaa markkina-arvonsa" myös muiden silmissä, vaikka onkin varattu ja täysin tyytyväinen omaan suhteeseensa. Kyllä se hivelee itsetuntoa, jos joku kehuu komeaksi, kullia hyväksi/kovaksi/isoksi tai sitten rakastajan taitoja, niin tietää ettei vaimo laske palturia kotona vain miellyttääkseen minua. Ja kyllä tuo antaa tietynlaisen energisyyden tunteen ja kotiaskareet ym. hoituvat sen jälkeen ripeämmin. Vaikka olen tässä luetellut asian hyviä puolia, niin painotan edelleen sitä, että jokainen tekee omat ratkaisunsa, eikä tuollaista kannattaa mennä tekemään esim. tämän palstan keskustelujen pohjalta. Ymmärrän myös, jos joku ei pysty/halua silloin tällöin käydä "mittauttamassa markkina-arvoansa" ja se on ihan OK, kunhan ei ala moralisoimaan toisia, jotka sen silloin tällöin tekevän. Kukin taaplaa tyylillään. Mulla sama juttu kuin N30:llä, eli parisuhde erittäin hyvällä pohjalla, enkä vaihtaisi vaimoani missään nimessä. M36

On niin hivelevää kuulla miehen kehuvan mun kroppaa...tai sanovan, että olen ihan mielettömän kaunis ja seksikäs. Valitettavasti kotona kehuja tulee erittäin harvakseltaan, siippa vaan ei ole sen tyyppinen ihminen.

Sitäpaitsi saan aina treenaamiseen uutta puhtia, kun joku vähän kehuu. Kummasti taas jaksaa laittaa jalkaa toisen eteen. Jostain se energia on revittävä :-)

Eikä mullakaan ole kotona asiat niin huonosti, että tuntisin tarvetta muuttaa asioita. Kuten sanoin jo aiemmin, olen addikti.

N36

Vierailija
65/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen todellakin tekee itse omat valintansa ja laittaa näin asiat tärkeysjärjestykseen...

jokainen toimii tavallaan.

Vierailija
66/66 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei miten te olette säälittäviä. Mut hei, edestään sen löytää. :)