Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puuma

Vierailija
01.09.2010 |

olen 48 v, siis puuma?!?

kävelin kesäisenä lauantai-iltana tampereen keskustassa ystävien kanssa, vanhempaa väkeä hekin. meidän takana käveli joku homopoika jonkun tytön kanssa ja satuin kuulemaan, että he puhuivat minusta. aivan sama, mutta että tekeekö musta puuman se, että olen ulkona myöhään illalla? mun käsipuolessa ei todellakaan roikkunut edes ikäistäni miestä, eikä koko seurueessamme.

eikö puuma nimenomaan ole 40+ nainen, jolla on huomattavasti nuorempi mies?

vai siis kaikki 40+ naiset, jotka liikkuvat julkisilla paikoilla ja pitävät itsestään hyvää huolta?

minä vaan kysyn

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki 40+ naiset ole Puumia, vain osa. Itselläni on pari tuttua, jotka oikeasti 40v ja päälle ikäisinä kuvittelevat reppanat olevansa kuumaakin kauraa tuolla nuorten miesten keskellä ravintoloissa. Monelle jo lapsia saaneelle naiselle eron jälkeen tuntuu tulevan jokin ihme narsistinen vaihe, jossa kuvitellaan oma ego jotenkin ylisuperiksi ja facebook sivullekin laitetaan jotain ihme keikistelykuvia.

Säälittävää sanon minä!

Vierailija
2/3 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vanhempien naisten perään. Ei kaikkien mutta aika paljon löytyy niitäkin.

kaikki 40+ naiset ole Puumia, vain osa. Itselläni on pari tuttua, jotka oikeasti 40v ja päälle ikäisinä kuvittelevat reppanat olevansa kuumaakin kauraa tuolla nuorten miesten keskellä ravintoloissa. Monelle jo lapsia saaneelle naiselle eron jälkeen tuntuu tulevan jokin ihme narsistinen vaihe, jossa kuvitellaan oma ego jotenkin ylisuperiksi ja facebook sivullekin laitetaan jotain ihme keikistelykuvia.

Säälittävää sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vanhempien naisten perään. Ei kaikkien mutta aika paljon löytyy niitäkin.

Säälittävää sanon minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän