Kai te tiedätte, että jotkut kierrättää myös lahjat
eteenpäin. Esim jos saa joululahjaksi jotain (kynttilöitä, servettejä tms) jotka ei ole henkilökohtaisia, niin laittaa eteenpäin kiertoon
Kommentit (6)
anopilta saavansa kirjan kiertoon, koska ei halunnut lukea sitä. Myös samainen kaveri antoi minulle sellaisen valmiin "sellofaanipaketin" lautanen ja kynttilä, ja sain identtisen toiselta kaveriltani. Eli tämä toinen oli antanut meille samanlaiset ja nyt minä sainkin ne molemmat =)
Miksi jättäisin meille jotain joulukahvi/-tee paketteja pyörimään kun meillä ei kukaan sellaisia juo? Joskus olen myös ihan henkilökohtaisia juttua mitä olen saanut esim. jotain kynttiläpidikkeitä laittanut eteenpäin... Mitä teen niillä miljoonalla erilaisella, jotka eivät ekanakin mahdu minnekään ja toiseksi eivät sovi sisustukseen...
jonka oli itse antanut ko kaverille pari viikkoa aiemmin lahjaksi.
ja millä ei ole tunnearvoa. Oli se sitten itse ostettu, mutta nykyään tarpeeton, lahjaksi saatu, voitettu, mummin tekemä ruma ja tarpeeton kaulaliina...
miks pitäisin nurkissa kamaa jota en halua katsella pidempään, parempi laittaa kiertoon kuin roskiin
laita joku viite että uskotaan