PIKKU2 SYYSKUU
Kommentit (102)
En siis todellakaan ole plussannut... vaan nyt vasta päätettiin miehen kanssa alkaa yritys, tarkemmin sanoen viime yönä ;D
Tästä voi olla vielä piiitkä aika plussaamiseen, ensimmäistä lasta yritettiin yli vuosi. Mutta jänskää, kun on oma salainen vauvantuoksuinen projekti alkanut :)
RoopeReetta...... 14/29.....yk?
Tiainen84............ 15/34.....yk3
Annika84............. 25/28-30.....yk1
Horsmankukka.. 26/26.....yk2
Tatjuska.............. 26/26-29.....yk11
Roma................... 28/25-29.....yk10
Viiru...................... 29/29-31.....yk12
Tiina'82................ 37/31-41.....yk4
Begemot: onnea yritykseen, toivottavasti tällä kertaa tärppää nopeammin. Ilmoittele mulle mikäli haluat itsesi lisättäväksi tuolle kp-listalle. :)
Täällä on kp 2 menossa ja tympäseehän se taas, vaikka en uskonut olevani raskaana, mutta ainahan sitä toivoo kuitenkin... Hyvää viikkoa kaikille!
Horsmankukka... 2/26.....yk3
RoopeReetta..... 15/29.....yk?
Tiainen84........... 16/34.....yk3
Annika84............. 26/28-30.....yk1
Tatjuska.............. 27/26-29.....yk11
Roma................... 29/25-29.....yk10
Viiru...................... 30/29-31.....yk12
Tiina'82................ 38/31-41.....yk4
Horsmankukka: pahoittelut tädistä.
ON: samaa on mulla tiedossa tänään, lämmöt rojahti odotetusti alas tänä aamuna joten täti tulossa kylään iltapäivän aikana. Ei jaksa edes masentua moisesta kun on niin tylsä juttu.
Parempaa onnea muille piinailijoille!
Olen malttanut olla testaamatta ovulaatiotesteillä. Tänään kieltämättä olisi hieman kutkuttanut tietää, että mitä testi olisi näyttänyt :) Sillä nyt kp 15 ja viime kierrossa ovulaatiotesti näytti positiivista tänä päivänä. Kuten aiemmin jo kirjoitin, niin mies lähti reissuun ja jäi vähän puolitiehen tämä yrittäminen raskautua :/ No, mutta voihan se silti tärpätä. Peukut pystyssä!!
Aiemmin ihmettelin, kun kirjoittelitte "täti tulee" tms. Sain siihenkin selvyyden, eli ilmeisesti kuukautisia meinaatte. Toivon, että tätit pysyisivät loitolla :)
Syyskengistä oli myöäs puhetta... Meillä on lapsella käytössä kumpparit, core-tex kengät ja nahkaiset kävelykengät. Näillä ollaan hyvin pärjätty. Oletteko pesseet core-tex kenkiä?? Jos olette, niin käsin vai koneessa?
Mites piinailijat Roma, Tiina, Tatjuska ja Annika? Missä mennään?
Täällä ei uutta, täti tulossa tänään.
Meillä on pojalla ollut vaan yhdet goret ja nekin raskin ostaa alesta. Hyvät kyllä oli, pakko myöntää. En kyllä pessyt niitä. Nyt en goreja raski ostaa. Talvi mennään taas kuomilla ja talvikumppareilla kuten ennenkin ja hyvin on pärjätty.
Tsemppiä ja plussia kaikille!!
Täällä meilläpäin on satanut aamusta saakka ja yhä jatkuu tihkuna. Oltiin silti reippaita ja päästiin käymään ulkona. Omat sadevarustukset ovat vain aika kehnot (vain sateenvarjo), joten ei hirveän pitkään viihdytty. Pitäisi käydä ostamassa ainakin sateenkestävä takki ja kumpparit.
Ja sitten asiaan: Ajattelin testata aikaisintaan torstaina mutta yritän venyttää sitä vielä pidemmälle jos pystyn, koska en kestä negatiivisia tuloksia, mielummin haluun menkat. Tällä hetkellä oireet: väsymys, joka alkoi eilen (maanantaiväsymys varmaan), tissit arat (ei ole ennen menkkoja normaalisti) ja edelleen menkkaoireet ilman verta (alavatsaa nipistelee,selkää jomottaa ja turvottaa). Uskon kuitenkin enemmän että menkat alkaa kuin että olisin raskaana. Jää nähtäväksi mutta pitäkää mulle peukkuja, jooko? Mäkin lupaan pitää teille!
kirjoitin jo pitkän viestin ja menin vahingossa painamaan peruuta. Kökkö.
No, kuitenkin. Pidän sulle peukkuja Annika!
Ja missä on Roma?
Mulla kp1, taas, prkl. Pysyyhän muilla täti pois, joohan!
Nyt meni meitsin hermot ja aion mennä lekuriin kun täti poistuu eli reilun viikon päästä. Sitä ennen kuitenkin käytän viime viikolla papa-tuloksen perusteella saamani lääkekuurin. Vaiva menis kuulemma itsestäänkin pois mutta halusin lääkkeet, ihme sinänsä.
Muille haluan toivottaa Autot-elokuvan Doc Hudsonia lainaten "kalaonnea".
Viiru...................... 1/29-31.....yk13
Roma................... 2/25-29.....yk11
Horsmankukka... 3/26.....yk3
RoopeReetta..... 16/29.....yk?
Tiainen84........... 17/34.....yk3
Annika84............. 27/28-30.....yk1
Tatjuska.............. 28/26-29.....yk11
Tiina'82................ 39/31-41.....yk4
Viiru: isot pahoittelut tädistä. Kyllä niin koko sydämestäni sulle sitä plussaa toivoisin, on tämä meille joillekin vain niin pitkä ja kivikkoinen tie. Mutta uskotaan että vielä meillekin se plussa tulee, jooko? :)
Täällä kp2.... eli ei yllätyksiä.
Ja ensi maanantaiksi on nyt sitten varattu aika lapsettomuusklinikalle.
Annikalle ja muille piinailijoille paljon plussatuulia!
Viiru...................... 2/29-31.....yk13
Roma................... 3/25-29.....yk11
Horsmankukka... 4/26.....yk3
RoopeReetta..... 17/29.....yk?
Tiainen84........... 18/34.....yk3
Annika84............. 28/28-30.....yk1
Tatjuska.............. 29/26-29.....yk11
Tiina'82................ 40/31-41.....yk4
...ollaan pitkän tauon jälkeen. Yritin tuossa päivittää itseäni ajan tasalle missä mennään :) Isot onnittelut kaikille plussanneille ja uusille tervetuloa mukaan! Pahoittelut tädin kohdanneille :( Kyllä se meidänkin vuoro joskus koittaa...
ON: kp 2 on nyt menossa ja ens maanantaiksi muuten kans aika varattuna lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa kyllästyttämään tämä ikuinen tulokseton nyhrääminen.
Plussatuulia ja aurinkoista syksyä kaikille!
kotona ja täällä.
Pienokainen kipeänä, mutta onneksi nyt on huilaamassa päikkäreillä. Inhottava flunssa iski :( Mites onko teidän perheissä sairasteltu?
Jos pitäisi veikata ovulaation ajankohtaa, niin eilen semmoinen taisi tapahtua (tai sitten se ole jotain muuta) Aamusta iltaan kolotteli munasarjoja. Harmi ettei päästy sitä hyödyntämään :( Toivotaan, että siittiöita oli vielä tuolla jossain kolossa jemmassa ja löysivät tiensä munasoluun :D HEH!
Mitä teille kuuluu?
Hyvää torstaita kaikille :)
RoopeReetta, täällä alkoi sairastelut nähtävästi. Mulla ja pojalla molemmilla nenät vuotaa. Kuumetta ei vielä ole mutta itsellä ihan vetämätön olo. Toivottavasti menisi nopeasti ohi. Eikä tietenkään yhtään panadol hottia koko talossa, finrexiä kyllä löytyis mutta en uskalla ottaa, jos oon raskaana.
Menkat eivät ole vielä alkaneet mutta en uskalla vielä testata. Testi kyllä odottaa jo kaapissa.
Oireita en oikeen osaa sanoo mitään enää kun on niin kipeä olo. Menkkaoireet on ainakin vähentyneet.
Pahoittelut, että täti tuli kylään Viiru, Roma, Horsmankukka ja Tatjuska :(
Tatjuska.............. 4/26-29.....yk12
Viiru...................... 4/29-31.....yk13
Roma................... 5/25-29.....yk11
Horsmankukka... 6/26.....yk3
RoopeReetta..... 19/29.....yk?
Tiainen84........... 20/34.....yk3
Annika84............. 30/28-30.....yk1
Tiina'82................ 42/31-41.....yk4
Tatjuska: pahoittelut tädistä. :( Ja tsemppiä lääkärikäyntiin. :)
Hei siskot,
vähän jo kirjoittelin tuolla kesäkuun pinossa mutta esittäydynpä täälläkin. Minäkin olen uusi tulokas täällä, ja uusi tulokas on tervetullut perheeseemme. Siihen perheeseen kuuluvat tällä hetkellä minä (30 v.) ja mieheni (28 v.) sekä helmikuussa 2009 syntynyt ihana tähtisilmätyttösemme. Tytön odotuksen aikaan kirjoittelin täällä hieman, sitten on jäänyt... Nyt kun on tilauksessa sisarus tytölle, tulin tänne vähän lueskelemaan ja ajattelin kirjoittaakin. Jotenkin se auttaa tuntemaan, että toinen lapsi on todella tervetullut, nyt. Kirpputorilta ostin pari pikkuista vaatettakin, vaikka on kyllä aika paljon tytön vaatteita säästössä...
Eli tässä on nyt meneillään ensimmäinen ns. yrityskerta, vai mitenkäs se nyt täällä sanotaan. Imetän vielä esikoista, joka on aikamoinen tissityttö, ja kierto on ollut vähän epäsäännöllinen siitä asti kun täti ensi kerran tuli kylään synnytyksen jälkeen. Noin vuosi siitä synnytyksestä tulivat menkat ja aluksi kahden kuukauden välein, nyt kesän ajan kuitenkin suunnilleen kerran kuussa. On kyllä ollut aika epäsäännöllistä meininkiä ennen esikoistakin, joka kuitenkin sai alkunsa ihan luomusti jokseenkin saman tien kun alkoi tuntua, että olisi lapsen aika.
Mitäs vielä kertoisin? Helsingissä asumme, hoidan tyttöä vielä kotona.
- Metta
kp 29/?(viimeksi 32), yk 1
Tässä vielä tiivistys:
Nimi: Metta
Iät: minä 30, mies 28
Esikoinen: tyttönen 2/2009
Yritys aloitettu: 9/2010
Annika: meillä ei ole kummempia viikonloppusuunnitelmia, ihan oleilua vain. Ja haravoimaan pitäisi mennä kunhan tuo sade tuosta vain lakkaisi.
Viiru: kyllähän se vähän lohduttaa ettei tätiä vielä ole näkynyt mutta toisaalta olen 101% varma etten ole raskaana joten tavallaan voisi se tätsy jo tullakin että pääsisi uuteen kiertoon. Mutta eilen vasta otin viimeisen Lugen, joten täti perinteisesti tulee siitä kolmantena päivänä eli maanantaina odotan kyläilyä alkavaksi.
Mulla on nyt tässä kierrossa ja parissa tätä edeltävässä ollut todella ilkeitä repäisykipuja, ihan samanlaisia kuin silloin kun odotin esikoista. Siis mitä ihmettä, tällaisenkin valeoireen mun kroppa on mennyt sitten kehittämään... Pistää kiukuksi kun kaikkia näitä "raskausoireita" on joka kierrossa mutta itse raskaudesta ei tietoakaan.
Huoh. Anteeksi tämä valitus, mutta jonnekin on pakko välillä vähän purkaa mieltä kun kieltämättä masentaa tämä toivottomalta tuntuva yrittäminen. No, ensi kierrossa sinne tutkimuksiin, ehkä se aurinko paistaa joskus vielä tähänkin risukasaan.
Paljon plussatuulia kaikille ja viirulle erikoispuhurit. :)