Kauas haaveilevat - 2012-2013?
Hei,
olen uusi kuumeilija täällä, mielessä lapsen saaminen on ollut jo pidempään. Olen 29, mutta en ihan vielä valmis käytännön syistä raskauteen, mutta haaveissa olisi ensi vuonna, viimeistään 2012 raskautua. Olenko ainoa laatuaan, joka näin kauas katselee? :)
Kommentit (10)
Mäkin haaveilen ja aina kerran parissa kuukaudessa mut valtaa ylitsepääsemätön himo tulla näille sivuille :)
Keväällä juteltiin miehen kanssa, että ensi kesän kynnyksellä voitaisiin aloittaa esikoisen yritys. Aluksi aika tuntui pitkälle, mutta nyt huomaan että viikot ja kuukaudet vierivät eteenpäin hurjaa vauhtia ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni näin.
Olemme mieheni kanssa molemmat freelancereita, ja talouden vakauden eteen täytyy tehdä vielä töitä,jotta voi taata lapselle sellaisen turvan mitä lapsellemme ja itsellemme toivomme.
Mullahan tää hinku on kovempi kun miehelläni ja kestänyt jo pitkään. Itselläni takana kaksi aborttia teinivuosilta ja tiettyinä päivinä tulee mietittyä elämää sellaisena ettei aborttia/abortteja olisi koskaan tehnytkään. Että sellaista, ihanaahan täällä on käydä lueskelemassa ja myötäelämässä muiden fiiliksiä ja tietää myös että oma aikakin koittaa jossain vaiheessa. Baby-dreams, hienoa että aloitit juuri tän keskustelun.
samoin täällä aloitus on aikaisintaan puolen vuoden päästä, mahdollisesti vielä myöhemmin. kovasti aihe luetuttaa ja mietityttää kuitenkin jo nyt :)
Olin jo menettänyt toiveeni, että kukaan muu noin kauas haaveilee :) Hienoa, että meitä on monta :)
Lueskelin plussa uutisia tuolla ja haaveilin, että joskos minäkin joskus........... mahtaa olla jäynä tunne? Niin paljon toivon ja silti mua ainakin pelottaa myös moni asia.. kuinka raskaus sujuu, synnytys, minkälainen äiti musta tulis... kaikenlaisia.. entäs jos kaikki ei menekään hyvin.. onneksi on vielä aikaa miettiä ja pohtia :D
Mitäs muille kuuluu? :)
haaveilen noin kauas... kenties lähemmäs.. Saa nähdä saako vakipaikan töistä ja kuinka miehen työllisyminen etenee :) Täällä yksi keskustelu on jo kyseisestä aiheesta, mutta vähän aijemmalle ajalle (loppuvuodelle 2011- vuodelle 2012) sielläkin muutama haaveilija :) Hyvää kuuluu, hirveä vauvakuume päällä, mies irtautuu armeijasta 3vkn päästä ja muutenkin elämä hymyilee :)
Mutta tietysti on pieni jännitys ja miettiminen käytännön asioiden kanssa kun vauvasta haaveillaan :)
haaveilen noin kauas... kenties lähemmäs.. Saa nähdä saako vakipaikan töistä ja kuinka miehen työllisyminen etenee :) Täällä yksi keskustelu on jo kyseisestä aiheesta, mutta vähän aijemmalle ajalle (loppuvuodelle 2011- vuodelle 2012) sielläkin muutama haaveilija :) Hyvää kuuluu, hirveä vauvakuume päällä, mies irtautuu armeijasta 3vkn päästä ja muutenkin elämä hymyilee :)
Mutta tietysti on pieni jännitys ja miettiminen käytännön asioiden kanssa kun vauvasta haaveillaan :)
jumittaa.... en löydä tätä sivua muutenkun kirjottamalla :/
haaveillaan noin kauas :)
Voisinpa ensin vähän kertoa itsestäni eli olen 28v viiden lapsen äiti ja tytöt on syntyneet 12/04,12/05,1/07 ja pojat 3/08 ja 11/09 eli kuudes ja viimeinen kullannuppu on haaveissa :)
Kyllä muakin synnytys mietityttää sen suhteen kun nuo edellisetkin on ollut niin nopeita että ehtiiköhän sitä ees sairaalaan asti jos sit seuraava tulee viel nopeampaa jne
Minäkin haluan ilmoittautua mukaan!! Haaveissa olisi esikoisvauva lähivuosina, en uskaltanut kirjoittaa tuonne vuoden 2011 pinoon kun en tiedä miten nuo omat opiskelut sujuvat, tarkoitus olisi valmistua viimeistään 2012.
Yritystä varmaan kyllä tulee olemaan jo ennen tuota :)
Täällä myös todella kuumeinen! Viimein olen saanut kullankin suostuteltua ja yritystä suunnitellaan aloitettavaksi 2012 loppuvuodesta tai voi olla että menee 2013 kevääseen..piiitkä aika! *huokaus* Mutta aikaisemmin ei oikein ole vielä sopivaa vauvan tulla. Pakko jaksaa odottaa ja toivoa että odotus palkitaan
Täällä yksi haaveilija, jonka haaveilut raskautumisesta eivät kohdistu ihan lähikuukausiin. Itsekin oikein yllätyin, kun "löysin" itseni taas toiveilijoiden palstalta tuossa muutama viikko sitten. On se kumma juttu tuo vauvakuume, että se iski minuun taas, vaikka arki kahden lapsen kanssa onkin välillä aikamoista hullunmyllyä.
Minulla siis kaksi lasta suht pienellä ikäerolla (1 1/2v). Vanhempi täytti juuri 2 ja nuorempi on 1/2 v. Silti haaveilen varovaisesti jo kolmannesta. Mieskin on suostuvainen kolmanteen lapseen. Nyt vain pitäisi miettiä, koska uskaltaisi ryhtyä yrittämään :). Ajatuksen ajankohdan suhteen on niin ristiriitaisia. Todennäköisesti yritys aloitetaan alkuvuodesta 2011. Mutta toistaiseksi tyydyn lekemaan täältä muiden iloisia plussauutisia.