PIKKU2 SYYSKUU
Kommentit (102)
Kiitti onnitteluista! Tulkaa perästä niin saaaan tuttua porukkaa mukaan;)
Viikon verran lukematta ja heti tapahtuu. Loistavaa!
Sutulle aivan mielettömän suuret onnittelut plussasta!!!! Näyttihän se toinenkin testi vahvaa plussaa? Varmaan ne hääkiireet vei tarpeeksi ajatuksia pois vauvakuumeesta.
Onnittelut myös Taide plussasta!
Ja Romalle ovisplussasta. Omaani vielä odottelen..
Annika ja Beqemot: tervetuloa. Kivaa että tulee uusia, kun porukka vaihtuu. Hyvä niin, kaikkihan me tästä pinosta pois halutaan..
Mikä on Ötökän tilanne? Onko kaikki ok? Toivottavasti.
ON:reissussa siis oltu ja o-testit kotona, mutta uskon et vasta viikon päästä tulossa. Taas siis liian myöhään, plääh. Lekuriaikoja jo katselin ja tällä viikolla se on varattava. Taidan tehdä sen heti tänään. Viikonloppuna kuulin taas uuden vauvauutisen, huokaus. Josko seuraava olisi meidän.
Aurinkoista syyskuuta kaikille ja toivottavasti sutun ja taiden aloittama plussaputki on piiiiitkä.
Annika84............. 11/28-30.....yk1
Horsmankukka.. 14/26.....yk2
Tatjuska............... 14/26-29.....yk11
Roma................... 16/26-29.....yk10
Viiru...................... 17/29-31.....yk12
Tiina'82................ 25/31-41.....yk4
Tapir..................... 30/29-31.....yk18
Tiainen84............ 34/34.....yk2
Viimeksi kun kirjoitin odotin menkkojen alkua. No niitä ei tule varmaan pariin seuraavaankaan vuoteen, nimittäin mäkin plussasin eilen.
Yhtään en tiedä, että millä viikolla mennään, mulla ei näet ollut yksiäkään menkkoja pillereitten poisjätön jälkeen. Mua vain yököttää kokoajan.
Tulkaapa kaikki loputkin perässä tuonne toukokuisiin :D.
Ja onnea myös muille plussanneille!
-Kaisa
Täällähän on ihana plussa-aalto menossa, nyt me loputkin vaan imussa mukana, eiks niin?
Onnea Kaisakissa, Taide ja Suttu!!!!!!
Itsellä hedelmälliset päivät käsillä :) Koitetaan tulla perässä mahdollisimman pian.
Täällä mä taas urkin teidän kuulumisia :)
ja täällähän on plussa-aalto! Paljon onnea suttu, taide ja kaisakissa!
Meinaatteko kirjotella tonne paras jengiin odotuspuolella? mua vähän kiinnostais liittyä sinne mutta kaikki on jo niiin pitkällä raskauksiensa kanssa etten oo viittiny :/
Paljon paljon plussatuulia kaikille muillekin!!!
Terkuin,
Santsuli rv 9+4
En tiedä muistaako kukaan minua enää, mutta keväällä täällä kävin haaveilemassa :) Nyt kirjoittelen tuolla paras jengi-ketjussa odotuspuolella, vaikka käyn teitä vaklaamassa aina välillä. Monta plussa oli nyt pinossa, tosi paljon onnea teille!! Ja kaikki mukaan vaan tuonne parhaaseen jengiin, olis mukava saada uutta porukkaa mukaan!
Lisää plussatuulia toivotellen,
Sabriina rv 26+jotakin
Ja heti alkuun: Paljon paljon onnea Suttu, taide ja Kaisa_kissa plussasta!! :) Ihanaa odotusaikaa teille!
Toivottavasti ötökällä kaikki hyvin ja kirjoittelee odotuspuolella kun ei täällä hetkeen näkynyt.
Mä en ehtiny kauheesti edes piinailemaan ku menkat jo alkoi, tiesin kyllä jo aika varmuudella että ohi meni tämä kuukausi. Eli kp5 nyt sitte menossa..huoh.. Nyt on alkanut tulemaan näitä ajtuksia, että mitä jos ei toista lasta tuukkaan tai jos yritykseen meneeki piiiitkä aika..:( Vaikkakin vasta yk3 alkaa mutta kun ensimmäinen sai alkunsa samantien ja melkeinpä pelkästä ajatuksesta..:D Ajattelin ensimmäistä kertaa elämässäni ottaa ovistikut käyttöön, onko jollain merkkisuosituksia ja muutenki neuvoa että kuinka aikasin kannattais alkaa bongaileen? Varsinkin kun kierto ei ihan säännöllinen..
Hyvä putki nyt ollut plussanneita joten jatketaan samaa rataa! ;)
KP:t 09.09.
Tiainen84............ 5/34.....yk3
Annika84............. 15/28-30.....yk1
Horsmankukka.. 16/26.....yk2
Tatjuska............... 16/26-29.....yk11
Roma................... 18/26-29.....yk10
Viiru...................... 19/29-31.....yk12
Tiina'82................ 27/31-41.....yk4
Tapir..................... 32/29-31.....yk18
Olin laskenut nuo omat kiertopäivät väärin, yritin myös päivitellä koko listaa, pahoittelen jos virheitä
Moikka! Taidan minäkin siirtyä tuolta lukijoiden puolelta tänne:)
Esikoinen syntyi 5/09. En osaa tarkalleen sanoa, että koska toisen lapsen yrittäminen on alkanut. (Säännöllisen epäsäännöllinen yrittäminen vuoden alusta) Ehkäisyä ei ole ollut esikoisen jälkeen, mutta epäilisin, että imetys toimi minun kohdalla ehkäisynä. Imetin vuoden verran, eli se loppui 5/10. Sitten vasta kuukautiskierto säännöllistyi. Imetysaikana kierto saattoi heitellä n.32-38 päivää. Nyt olleet säännöllisesti 29 päivää. Huomattavasti helpompaa yrittää bongata sitä hedelmällistä ajankohtaa :)
Toivotan hedelmällistä syyskuuta teille kaikille!!
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tuo kp tarkoittaa kiertopäivää?? :)
Eli 4/29
RoopeReetta...... 5/29.....yk?
Tiainen84............ 6/34.....yk3
Annika84............. 16/28-30.....yk1
Horsmankukka.. 17/26.....yk2
Tatjuska.............. 17/26-29.....yk11
Roma................... 19/26-29.....yk10
Viiru...................... 20/29-31.....yk12
Tiina'82................ 28/31-41.....yk4
Tapir..................... 33/29-31.....yk18
RoopeReetta: tervetuloa! :) Jos haluat mukaan tuohon esittelyyn, niin laita tiedot niin lisään sinut sinne.
Mitäs kuuluun piinailijoille, Tapir ja Tiina?
ON: päätettiin eilen miehen kanssa että kun nämä Luget on käytetty eli tämä + kaksi seuraavaa kiertoa ja jos ei ole tärpännyt niin mennään suoraan yksityiselle lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihin. Ei jaksa enää omin päin räpistellä kun ei tästä mitään näytä tulevan.
Hauskaa viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia!!!
Tervetuloa RoopeReetta minunkin puolesta. Kiva saada lisää keskustelijoita, josko saataisiin hieman virkeämmäksi tää meidän pino.
Minäkin pidän täällä peukkuja piinailijoille. Käykääs kertomassa kuulumisia. Mielellään plussia kiitos!
Romalle tsemppiä, kolme kiertoa on pitkä aika tässä odotuksessa. Mutta josko ne ajatukset siirtyisi sinne lekurille menoon ja sillä saiskin luomuplussan. Luotetaan siihen, jookos?
ON:ei vieläkään ovista tikussa. Yritystä on kuitenkin koko ajan.. Ens viikolla lekuri soittaa siitä papasta. Hoitsu ilmaisi itseään hiukka epäselvästi ja mulle ei oikein selvinnyt että oliko siinä jotain vai ei. No, odotan sen ja sit onkin jo seuraavat menkat. Kiva, taas venyi tonkin takia tää odotuksen odotus. Meinasin kyllä lekurilta kysyä että voisko laittaa mulle esim. lähetteen verikokeisiin vai kuinka pitäis toimia.
Mutta se siitä. Jatkakaahan te siskokullat tuota hyvin alkanutta plussapuhuria, josko se kuukauden päästä tarttuis vihdoin jo minuunkin. Mukavaa viikonloppua kaikille!
t.viiru, joka kirjoitti kait taas romaanin
on taas palstalla. Missäs kaikki on? Huhuu!
Piinailijoiden kuulumisia odotellaan edelleen.
Oottekos muut käyneet paljon sienestämässä? Me käydään melkeen joka toinen päivä. Tatteja on tänä syksynä tosi reilusti. Poikakin on ihan innostunut ja viime syksynä mummu ostikin sille oman korin ja sieniveitsen, jotka on nyt kovassa käytössä. Harmi että tänään sataa niin ei viitsi metsään lähteä.
ON:tänään vihdoin se ovisplussa tuli, joten jotain tekemistä on sitten pojan mentyä nukkuun. Ei vaan taas toi viikko riitä että tulosta tulisi, plääh. Kevätvauva olis kyllä ihana...
Tänne ei mitään kummempia! Ajattelin tänään lähteä vielä illalla ulos ja parille siiderille kun se vielä on mahdollista :)
Yritän olla miettimättä nyt tätä yritystä, koska menkkoihin on niin pitkä aika. En oo koskaan huomannut ovulaatioa, joten en tiedä milloin se on ollut mutta ollaan heilutettu peittoa joka toinen päivä siitä saakka kun menkat loppui, toivotaan että se riittää.
Mä en tykkää yhtään sienistä, joten taidetaan jättää väliin sieniretki. En myöskään tunnistaisi kuin kanttarellin ehkä ja kärpässienen. :)
RoopeReetta...... 6/29.....yk?
Tiainen84............ 7/34.....yk3
Annika84............. 17/28-30.....yk1
Horsmankukka.. 18/26.....yk2
Tatjuska.............. 18/26-29.....yk11
Roma................... 20/26-29.....yk10
Viiru...................... 21/29-31.....yk12
Tiina'82................ 29/31-41.....yk4
Tapir..................... 34/29-31.....yk18
Viiru: onnittelut ovisplussasta. Toivottavasti nyt tärppää! :)
Mä en ole eläissäni käynyt sienimetsällä, täytyy myöntää. Olen koko aikuisikäni asunut Helsingin keskustassa mutta kaksi vuotta sitten muutettiin omakotitaloon ja pois keskustasta. Täällä olis nyt sitten metsä tuossa ihan vieressä mutta en ole siellä edes käynyt kävelemässä... Olen periaatteessa niin kaupunki-ihminen kuin olla ja voi mutta mies sai houkuteltua tänne "maalle". Mutta se on sovittu että eläkepäiviä mennään sitten taas viettämään kaupunkiin. :D
Mutta rakastan kyllä syödä sieniä, onneksi anoppi on intohimoinen sienestäjä niin niitä herkkuja saa syödäkseen. Itsellä on sama juttu kun Annikalla, että kärpässienen ja kanttarellin tunnistan, muuten on sienitietous aika heikolla pohjalla.
Meillä on yläkerran remontti vihdoin valmiina ja pitäisi alkaa sisustushommiin. Tyttö olisi sitten tarkoitus huomenna siirtään omaan huoneeseen nukkumaan, saa nähdä mitä siitä tulee.. Onko teillä muilla lapsen siirtyminen omaan huoneeseen nukkumaan sujunut miten?
Kaisakissalle paljon onnea raskaudesta! (Jos vielä käyt täällä).
Viiru: Toivottavasti tulee parin viikon päästäkin plussa toiseen testiin :)! Mekin on tytön kans sienestelty kovasti. Rouskuja ja tatteja on saatu. Mies ei syö sieniä, eikä tyttökään oikein tykkää. Pari saattaa maistaa, mutta ei syö enempää. Syöntipuoli jää mulle, mutta tyttö tykkää etsiä sieniä. Mulle tuo sienestysinto on tullut kotoa. Pienestä oon ollu sienimetsällä mukana.
Roma: Meillä nukkuu tyttö vielä samassa huoneessa meijän kans. Oli pienenä aika huono nukkumaan enkä olis jaksanu rampata pitkin yötä toisessa huoneessa. Nyt varmaan jo yksin nukkuminen onnistuis, harvoin enää herää pyytämään peittoa päälle. Vielä talvella saattoi tehä niin monta kertaa yössä. Mutta me nukutaan kaikki hyvin samassa huoneessa, niin on jääny siirtämättä. Saa nähä, onko sitten isompana vaikeampi siirtää...
Nyt kurkkimaan, onko sauna jo lämmin.
Paljon paljon onnea plussanneille!!! Aivan ihanaa, että on tärpännyt!
Roma: toivon niin, että tulisi plussa nyt, kun olette miettineet jo yksityistä klinikkaa.
Pahoittelen, etten muista kaikkea kommentoida. Toivon vaan, että plussia tulee muillekin.
Itse on oikein tykkää metsäilystä, vaikka herkkusienistä pidänkin. Ehkä tämä muuttuu lapsen kasvaessa. Inhoan kaiken maailman öttiäisiä.
Meidän neiti nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa (herää niin monta kertaa tuttia etsimään, että ehtisi herätä jo ennenkuin ehtisin hänen huoneeseensa).
ON: minulla ei olisi hajuakaan kiertopäivistäni, jos täällä ei niitä päivitettäisi. Olen juuri aloittanut työt ja lapsi mennyt hoitoon. Nautintyöstäni ja tytölläkin on sujunut hyvin (alussa oli itkuinen)
Jos nyt olen raskaana, se on suoranainen ihme, sillä puolivälissä pupiltiin vain kerran! molemmat jotenkin ollaan oltu niin väsyneitä. Minulla on alavatsa- -selkäkivut, mutta ne on ollu ennemminkin. En usko olevani raskaana. Minua on alkanut kauhistuttaa, että miten sitä jaksaa kahden kanssa (taloustyöt yms). Muistelen niitä yöheräilyitäkin, ne oli minulle tosi rankkoja (mutta ei liian kauheita, etteikö toista vauvaa haluttaisi). Vauva on kuitenkin tervetullut ja iloinen yllätys, jos on nyt tärpännyt! Kaikkeen tottuu :)
Ilmoittelen sitten ensi viikolla, miten kävi.
Tsemppiä kaikille ja nautitaan tästä ihanasta syksystä!
ja tervetuloa mukaan toukokuisiin. Kylläpä täälä on nyt plussa aalto :) kaikki loputkin mukaan odotuspuolella. Ihanaa että Romakin on bongannut ovisplussan,nyt vain peitto heilumaan :)
Omasta tilanteesta:illan jälkeen ei ole vuotanut enää verta. Soitin sairaalaan ja sielä ei tietenkään oteta vastaan (tämän nyt tiesin jo etukäteen) Epäilivät hiivasieni tulehdusta ja passittivat hakemaan hiivanhäätökuurin. Nyt toivon todella että olisi kaikki hyvin kaikesta kamalasta huolimatta. Elän kauhun sekaisi tunteita.Peukut pystyyn ja sormet ristiin että kaikki on ok.
Te olette niin ihania kiitos,tulee teitä ikävä tässä kun on ikäviä kokemuksia.