Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisää lastenvaatteista!

Vierailija
01.09.2010 |

Näitä lukiessa tuli mieleen oman lapsen päiväkoti. Alueellamme asuu paljon varakkaita perheitä, joiden lapsilla vaatteet tietysti ovat viimeisen päälle, kun hintalappua ei tarvitse katsoa. Oman lapsen vaatteet ovat usein kirpputorilta. Sehän taitaa olla kuin leima 'olemme köyhiä', kun kaikissa ulkovaatteissa lukee jonkun toisen lapsen nimi yliviivattuna!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan toisten lasten niskalappuja pahemmin kattele..

Vierailija
2/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatteet kirpputorilta tai huuto.netistä! Ainoastaan kengät ja saappaat ostamme uutena. Ei haittaa jos edellisen käyttäjän nimi näkyy. En näe mitään järkeä ostaa uusia vaatteita lapsille kun hyväkuntoista tavaraa saa paljon edullisemmin. Huono itsetunto täytyy olla jos käytetty vaate hävettää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain asiaa palstanäkökulmasta :)

Vierailija
4/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on paljon varakkaita ystäviä, jotka ostavat lapsilleen vaatteet lähinä HM:stä ja kirpparilta. Välillä tuntuu että miksi eivät panosta enempää lastensa vaatteisiin, mutta toisaalta varakkaat ovatkin usein erittäin pihejä. Itse kyllä saattavat käyttää ns. merkkivaatteita.

Asun myös alueella, jossa on pääsääntöisesti hyvätuloisia, ja kyllä se HM taitaa olla täälläkin suosikkimerkki.

Vierailija
5/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lasten vaatteista ainoastaan

-toimivuutta

-ulkonäköä

Ihan sama onko ostettu uutena, käytettynä, saatu lahjaksi, löydetty tavaranvaihtopäiviltä, onko merkki Jonathan vai Burberry...

Vierailija
6/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki vaatteet on saatuja tai ostettu kirpparilta/huutiksesta. Joskus käyn ihan kaupasta ostamassa uuden vaatteen jos en löydä käytettynä(hennesistä tossakin tapauksessa). Muutaman kerran eräät puolitutut ovat arvostelleet minua tästä. En kuulemma vain halua sijoittaa rahoja uusiin vaatteisiin ja kyllä kuulemma lapset ovat uusien vaatteiden arvoisia. Myöskin kaikki katsovat nenänvartta pitkin jos muksut kulkee vanhoissa kuteissa. Siis mitä hittoa? En mä nyt mitään rättivalmiita vaatteita kirpparilta osta vaan siistejä mutta kuitenkin käytettyjä. Ja mistäs muka sen tietää, että vaatteet ovat käytettyjä? On turha ostaa 4v. pojalle esim. kalliita housuja kun ne on luultavasti muutamassa viikossa rikki polvista.

Vierailija
7/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki uusina, mutta olen tyytyväinen jos saan tai löydän kirpparilta hyviä käytettyjä kamppeita. Harvemmin vain on aikaa käydä kirppiksellä ja huutonettiin tai vastaaviin ei ole myöskään kiinnostusta.

Vierailija
8/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos varmaan noiden vaatefriikkiäitien!