Mitä teet silloin kun on paha flunssa etkä jaksa tehdä mitään järkevää
ja lukeminenkin tuntuu liian raskaalta ja nukkunutkin olet tarpeeksi?
Kommentit (11)
Avaan telkkarin ja löhöän sohvalla. Etsin jonkun sellaisen ohjelman mihin ei kummemmin tarvitse keskittyä ja vaan olen... aina en edes jaksa oikeasti seurata tai katsoa, mutta makailu tuntuu tyhmältä jos ei avaa telkkaria. :D
Saisikin joskus sairastaa ihan antaumuksella peiton alla. Flunssassa juuri nyt, lämpöä juuri ärsyttävästi 37,6. Ostin Snifferin, Buranaa ja yskänlääkettä. Echinforcea ja C-vitamiinia lisäksi.
Saisikin joskus sairastaa ihan antaumuksella peiton alla. Flunssassa juuri nyt, lämpöä juuri ärsyttävästi 37,6. Ostin Snifferin, Buranaa ja yskänlääkettä. Echinforcea ja C-vitamiinia lisäksi.
mutta semmoinen yli 39 kaataa jo pakolla petiin...
tupakoinnin vajaa kymmenen vuotta sitten.
mutta makaisin sohvalla ja joko kuuntelisin cd-kirjaa tai jotain kotimaista elokuvaa, mitä ei tarvitse katsoa.
Ja Gilmoren tytöt DVD:ltä katseluun.
ja veto on kyllä veks, vaikka on vain lämpöä. Eihän se kuume ainoa ole mikä vetää ihmisen veteläksi.
Olen nukkunut, syönyt (joo, mulla ei flunssat vaikuta ruokahaluun), kuunnellut radiota, surkutellut itseäni ja itkeskellyt... sekä pelannut pojan DS:ää, soittanut siskolle, roikkunut netissä, lukenut tyhmiä lehtiä...
jospa joskus sais vaan olla ja parannella.
Nytkin minä ja mies flunssassa. Minulla lämpöä 37,9 ja kamala päänsärky. Miehellä ei lämpöä mutta silti makaa sohvalla kun laho lahna eikä kuulemma jaksa tehdä mitään kun on niiiiiin sairas. Minä sitten passaan miestä ja hoidan lapset.
olo on ärsyttävän raihnainen. Normaalilämpö kun on 36,2. Mutta tilanne ei muutu, vaikka olisi 40 astetta, silloinkin on pakko tehdä pakolliset kotihommat.
Tai kyllähän sitä flunssassa/oksutaudissa/ripulissa voi olla, mutta kaikki hommat on silti hoidettava ja ehkä nukkumaan pääsee normaaliin aikaan illalla.
Lueskelen netistä vaikka nimiä tai muuta turhaa, laitan jalat kuumaan veteen tms. Möllötän vaan peiton alla. Kuuntelen musaa jos jaksan.