Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei saada asuntoa myytyä

Vierailija
31.08.2010 |

Hyväkuntoinen asunto, rempattu vaalein sävyin, kerrostalokolmio. Kyllä harmittaa, Ollut puoli vuotta myynnissä. Alkaa jo stressaa henkisestikin niin paljon. Hintaa 10000 laskettu, Välittäjä sanoi ettei enenpää kannata laskea, on jo nyt liian halpa. Välittäjän kaa sovittu kiinteä palkkio. Se on nyt vuokrattu tutulle ja on valmis lähtee ku saadaan myytyä. En tiedä mitä voi enää tehdä.. Kuin pitkiä myyntiaikoja teillä muilla on ollut, joilla ollut asunto pitkään myynnissä ja miten saitte sitten loppujen lopuksi myytyä?? Oon jo toivon menettäny. :(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva että se olis myyty, mua jotenkin stressaa kun nyt niin paljon lainaa

Vierailija
22/38 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten "uutena kohteena", uusilla kuvilla ja uusilla tiedoilla myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan ekaksi vaihtaa välittäjää ja laittaa ns. uutena kohteena.

Just uutisissa sanottiin, että kolmioista kova pula ja menevät tosi nopeasti kaupaksi. Millainen alue on, jossa asuntonne sijaitsee? Jos huono, niin hankaloittaa myyntiä.

Vierailija
24/38 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 500e:n pesukoneen saa siis ostettua käytännössä 140e:lla.

Siis 500e pesukone poikii 140e verovähennystä, joten maksettavaa pesukoneesta jää itselle 360e.

Voi tätä mun matikkapäätä, mutta veromatikka ei ole koskaan ollut mun bravuuriaineitani. :)

Vierailija
25/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on alueella missä on paljon myynnissä kerrostaloja, paljon asukkaita ko lähiössä. Vuoden aikana myyty 8 asuntoa, tieto on välittäjällä. Asuntomme on melkein edullisin.

Vierailija
26/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on alueella missä on paljon myynnissä kerrostaloja, paljon asukkaita ko lähiössä. Vuoden aikana myyty 8 asuntoa, tieto on välittäjällä. Asuntomme on melkein edullisin.

Vierailija
27/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.se asuntoa etsivä

Vierailija
28/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki, keskusta, lähiö?

Vierailija
29/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on

Vierailija
30/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä yli vuoden. kun sopimus välittäjän kanssa loppui, velejeni myi sen itse 3 viikossa. Välittäjä ei ollut tehnyt juuri mitään asialle, ei kuvia, ei mainostanut hyvillä puolilla yms ( asunto oli soveltuva liikuntarajoiteiselle).

Vierailija
31/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllä mä oon iloinen et omat vanhemmat joutu 90-luvun lamassa kahden asunnon loukkuun. En IKINÄ tule tekemään samaa virhettä.

Vierailija
32/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että Helsingin keskustassa pitäisi mennä nopeasti kaupaksi. Jos pikkukaupungissa, on normaalia että myyntiaika voi olla pidempi. Jos on pk-seudulla mutta ei Helsingin keskustassa on todennäköistä että hintapyyntö on liian korkea.

Vierailija
33/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea hinta on AINA se hinta, millä se kaupaksi menee.. Oli lama tai ei, vain tällä on merkitystä.

Vierailija
34/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistaneet asunnon kriittisellä silmällä läpi? Itse asun tällä hetkellä asunnossa (vuokralla onneksi) jossa on pienet makuuhuoneet ja kylppäritilat. Ok, monikaan ei sitä huomaa ennenkuin näkevät pyykinkuivaustelineet olkkarissa. Jos olisin asunnon omistaja ja myymässä, ensimmäinen asia olisi viedä kuivaustelineet jonnekin.

Pari vuotta sitten olimme mieheni kanssa ostamassa asuntoa, kävimmekin katsomassa muutamaa. Yksi niistä vaikutti ilmoituksen perusteella helmeltä, oli hyvällä alueella, hyvässä taloyhteisössä, hyvät liikenneyhteydet, hintakin vaikutti sopivalta. Innoissaan mentiin katsomaan, vähin äänin lähdettiin pois. Asunto ensinnäkin sijaitsi kerrostalon alimmassa kerroksessa, sillä puolella minne päin ikkunat oli, sijaitsi valtava kallio. Asunto oli pimeä keskellä kesää kirkkaalla auringonpaisteella, miten sitten talvella? Pohjaratkaisu oli aivan ihmeellinen, sokkeloinen. Asuntoon olisi pitänyt tehdä kunnon remontti, pelkkä seinien maalaus ja tapetointi eli olisi riittänyt vaan kaikki olisi pitänyt repiä pois, keittiön kaapistotkin. Ei ollut meille tarkoitettu ja monelle muullekaan, pitkään oli myynnissä.

Vierailija
35/38 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tampereella

Vierailija
36/38 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousukautta. henk.koht en lähtisi ostamaan uutta asuntoa tällähetkellä.

Vierailija
37/38 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on taas ajankohtainen monelle...

Vierailija
38/38 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään saada. Minäkin olen jo toivoni menettänyt. 10kk myyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan