Häiden soittolista, apuja kaivataan.
Eli, olen tässä koonnut soittolistaa, jota olisi tarkoitus soitattaa ainakin ruokailun aikana, ehkä vähän myöhemminkin riippuen siitä, päästäänkö miehen kanssa sopuun siitä, tuleeko tanssihäät vai ei (karaokea on myöhemmin kylläkin). Ongelmana on vain se, etten yksinkertaisesti keksi enenmpää kappaleita, jotka olisivat hieman rauhallisempia ja rakkaudesta kertovia (siis positiivisessa mielessä). Tälläisen listan olen nyt saanut aikaiseksi.
Amorphis – Her alone
Clay Aiken – I will carry you
Enrique Iglesias – Could I have this kiss forever
Il Divo – Everytime I look at you
Il Divo – The man you love
Jesse McCartney – Because you live
Johanna Kurkela – Olet uneni kaunein
Johanna Kurkela – Sun särkyä mä anna en
Rascal Flatts – I melt
Sonata Arctica – Tallulah
Suvi Teräsniska – Hento kuiskaus
Joel Hallikainen – Entä sitten
Aerosmith – I don´t wanna miss a thing
Elvis Presley – Always on my mind
Elvis Presley – Only yoy
Steven Curtis Chapman – I will be here
Mikko Leppilampi & Nina Tapio – Jotain jää
Hausmylly – Samaan uneen
Bleak – Fate
Rickhard Marx – Falling
Teleks – Kotimatkalla
Matti ja Teppo – Ensimmäinen
Robbie Williams – Angels
Finlanders – Oikeesti
Teleks – Kotimatkalla
The Bangles – Eternal flame
Gary Barlow – Forever love
Ben E. King – Stand by me
Glen Medeiros – Nothing gonna change my love for you
Bryan Adams – Heaven
Juha Tapio – Kaksi puuta
Juha Tapio – Vuodet vieriä saa
Kenny Chesney – Me and you
Otetaan mielellään vastaa lisää ideoita ja myös palautetta jos listassa ei ole teidän mielestänne sopivia kappaleita häihin. Miehestä ei ole kauheasti apua, hänelle kun on melkeinpä se ja sama, mitä musiikkina kunhan sitä on mutta itse haluan nähdä vähän enemmän vaivaa.
Kommentit (6)
Rakkauslaulu.veikkaan et tulee olemaan pitkään häiden uusi "Oikeesti"... :) on kaunis kappale...
valitsisin (jos isot häät pitäisin) sellaiset biisit, joiden tyylistä tykkään. Ja omaan makuuni ei sopisi kyllä ihan koko laidalta heviballadit-juntti-iskelmä.
Sami Saari - Ainutkertainen
Zen Cafe - Todella kaunis
Stella - Häävalssi, Aamun kuiskaus
Nylon Beat - Nuoruustango
Joo, parhaiten se tosiaan menisi, kun valittaisiin aivan omaa mielimusiikkia. Vaikka olemme kumpikin todella raskaan musiikin ystäviä (Dimmu Borgir jne.), haluamme häihin jotakin hieman herkempää. Ongelmana on tosiaan se, että meillä ei ole tietoakaan noista herkemmistä biiseistä, joita olen itse tainnut kuunnella viimeksi teini-iässä =D
Mutta tuosta saimme taas muutamia kappaleita listaan. Teemme varmuuden vuoksi pitkän listan, sillä vaikka karaokelaitteet onkin varattuna, ei ole takeita siitä, että kukaan niillä haluaisi laulaa =D Joten tämä on vähän sellainen varotoimenpide kun häät muutenkin ovat melko pienet (vieraita reilut 30, joista 12 lapsia).
ainakin nää kaks:
valonpisaroita ja unkarinsyreenit
Ei kukaan voi sanoa, ettei joku biisi sovi häihin, koska se on teidän juhla.
Vinkkinä vain listasi jatkoksi, että Elton Johnilla on ihania rakkauslauluja, Beatlesilla samoin. Barry White: You´re my first, my last my everything!!
Ja sit kun saat jonkunlaisen jonon aikaiseksi, senhän voi soittaa uudelleen ja uudelleen taustalla. Tuossa sulla on jo tuntitolkulla musaa, riittänee päiväksi ja illaksi jos on muutakin actionia.