Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on Big Brother 24/7, miten ehditte katsoa sitä ?

Vierailija
31.08.2010 |

Jos on vielä vauva/pieniä lapsia. Itse aion tilata sen, ja rupesin miettimään että missä ajassa kerkeän katsomaan sitä ? Itselläni on 8kk ikäinen vauva.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla yleensä pyörii Itellä samanikäinen vauva ja parhaat jututhan siellä tapahtuu, kun vauva nukkumassa 20-->

Vierailija
2/3 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sitteriin ja opetat juomaan itse pullosta tai tuet pullon pyyhkeillä paikalleen. ja ruokaa teet kerran viikossa oikein urakalla (silloin menetät kyllä 2 h katseluaikaa!) ja pakastat ne ja sulatat sieltä joka päivä ruokaa ja lisäksi ostat pakastepitsaa ym einestä. kaupassa käytte kanssa kerran viikossa, menetät ehkä tunnin katseluaikaa. kun lapsi nukkuu voit tuijottaa telkkaa niin paljon kuin haluat, samoin öisin kun miehesi nukkuu.

siivota voit kerran viikossa, menetät taas vain tunnin katseluaikaa. kyllä sitä aikaa riittää kun priorioisoit mikä on sulle tärkeetä ja mikä ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sitteriin ja opetat juomaan itse pullosta tai tuet pullon pyyhkeillä paikalleen. ja ruokaa teet kerran viikossa oikein urakalla (silloin menetät kyllä 2 h katseluaikaa!) ja pakastat ne ja sulatat sieltä joka päivä ruokaa ja lisäksi ostat pakastepitsaa ym einestä. kaupassa käytte kanssa kerran viikossa, menetät ehkä tunnin katseluaikaa. kun lapsi nukkuu voit tuijottaa telkkaa niin paljon kuin haluat, samoin öisin kun miehesi nukkuu.

siivota voit kerran viikossa, menetät taas vain tunnin katseluaikaa. kyllä sitä aikaa riittää kun priorioisoit mikä on sulle tärkeetä ja mikä ei!

Taitaa sulla olla jokin ongelma ? Mulle ei ole ehkä tuo bb tärkein, mutta kai sitä silti saa katsoa, vaikka on kuinka monta lasta ? :D