Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
mitä ekaluokkalainen syö aamupalaksi?
31.08.2010 |
meillä oboylasillisen ja paahdettu ruisleipäpala kalkkunan kans. Hieman kurkkua tai viinirypäleitä. On sovittu että jos aamuisin ottaa kunnon leipä saa illalla ottaa vaaleata paahtoleipää. Aika moni antaa lapsen syödä sitä vaaleata leipää aina, ihmettelen.. ja sit on ongelma kohta joko ummetusta tai hiiva...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voisi olla minunkin vastaukseniXD