Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sortumassa toiseksi naiseksi - haukkukaa mua niin lopetan!

Vierailija
31.08.2010 |

Kyseessä on siis vanha heila, jonka tapasin luokkakokouksessa. Meillä on aina ollut todella hyvät välit ja takanamme on suhde, joka alkoi, mutta päättyi ennen aikojaan, kun lähdimme eri suuntiin opiskelemaan. Mies asuu puolen kilometrin päästä meistä ja tapaamme usein leikkipuistoissa tai lastentapahtumissa. Nyt tuli juotua liikaa viinaa ja kierittyä hotellihuoneessa. Itse olen eronnut pari vuotta sitten.

Miehellä on neljä lasta ja mukavan oloinen vaimo. Säpinää heillä ei enää tunnu olevan suhteessa. Juttelemme facebookissa päivittäin ja olemme menossa hotelliin taas viikonloppuna. Kaikkihan tietää miten tässä käy, leikimme hetken ja mies palaa vaimonsa luo häntä koipien välissä ja kaikkiin sattuu. Polttelee vaan niin kovin ja vanha suola janottaa!

Puhukaa mulle järkeä!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes tutut ajattelee on ihan turhaa ajanhukkaa. Mulla ei ole koskaan ollut moraalia. Olen aina pettänyt kaikkia. En ole mustasukkainen luonne, joten kun minua on petetty en ole pitänyt sitä oikein minään ensiharmistuksen jälkeen. Eniten minua harmittaa se, että ihastun kuitenkin ja mites sitten suu pannaan.

Molemmat vanhempani pettivät aikoinaan ja he ovat yhä naimisissa. Kasvoin ilmeisesti hyvin kieroon.

Jatkakaa. Olen ollut toinen nainen aikaisemminkin ja rakastuin syvästi. Nyt olemme miehen kanssa ylimmät ystävät. Olemme olleet sitä jo yli kymmenen vuotta.

En ihan selvästi näe tätä asiaa samoin kuin muut.

ap

Vierailija
2/74 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttä helvettiä. Piinaisin ja vainoaisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa järjestyksessä kuin ns. terveellä ihmisellä.

Pitäiskö piipahtaa psykiatrin puheilla?

Persoonallisuushäiriöksi kutsutaan monesti tilanteita, joissa ihmisellä on normaalista poikkeavia näkemyksiä ja käsityksiä itsestä ja maailmasta. Esim. narsismi ...kalskahtaako yhtään tutulta ap? "Yhteiskunnan säännöt eivät koske minua" ja kyky tuntea myötätuntoa ilmeisesti puuttuu...?

Tämä avauskin taisi olla vain keino saada koko "maailma" pyörimään sinun ympärilläsi.

Vierailija
4/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonallisuushäiriöstä en ole ihan varma. Kukaan ei ainakaan ole niin väittänyt.

Oikeassa elämässä olen myös vähän ujo ja arka. Psykologilla olen käynyt masennuksen takia. Lähipiirissä oli itsemurhatapaus ja syöpää ja sain potkut töistä suunnilleen yhtä aikaa. Psykologin mielestä olen herkkä ja empaattinen.

Näihin tyttöpoikajuttuihin se empatiakyky ei vaan jotenkin ulotu. En oikein osaa rakastua tai sitoutua kehenkään. Mua ei vaan kiinnosta se, mutta yritän tässä olla järkevä ja olla sotkematta kenenkään oikeaa liittoa.

Mä valitettavasti uskon, että kukaan ei ole enää kellekään uskollinen. Niin monta varattua miestä on pyrkinyt elämääni. Yksinhuoltajaa ajatellaan käteväksi helpoksi nakiksi, varsinkin kun olen ilmoittanut, että mitään isähenkilöä en perheeseeni kaipaa, ainoastaan kevyttä viihdettä. Jo on riittänyt ukkoja, jotka haluaa raahata mut hotelliin.

Minusta pitkä avioliitto on kuningaslaji ja nostan hattua kaikille, jotka eivät luovuta!

ap

Vierailija
5/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on se mies. ap ja muut toiset naiset ovat vapaita ihmisiä, jotka saavat tehdä mitä haluavat. on sen miehen vika jos vaimo ja lapsi kärsivät, ei sen toisen naisen.

tosin jos nainen on joskus ollut naimisissa tai suhteessa voi kuvitella sitä tuskaa sille vaimolle, mutta edelleen se on miehen taakka ei toisen naisen.

Vierailija
6/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän saa muuta kuin seksiä ja pientä huomiota. Se kaikki huomio on pois omilta lapsiltasi. HE tässä saattavat lopulta myöhemmin kärsiä, vaikka äiti nyt vaikuttaisi iloisalta ja pirteältä.

Tuollainen ailahteleva käytös vaikuttaa lapsiin ja heidän käytökseensä sillä sinä annat heille mallin siihen, joten pysy pirteänä ja iloisena myös silloin, kun mahdollinen ero tulee.

Tosiaan jos viikossa harrastaa seksiä tunnin tai pari niin tuskin siitä kenellekään harmia on.

Vierailija
7/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän saa muuta kuin seksiä ja pientä huomiota. Se kaikki huomio on pois omilta lapsiltasi. HE tässä saattavat lopulta myöhemmin kärsiä, vaikka äiti nyt vaikuttaisi iloisalta ja pirteältä.

Tuollainen ailahteleva käytös vaikuttaa lapsiin ja heidän käytökseensä sillä sinä annat heille mallin siihen, joten pysy pirteänä ja iloisena myös silloin, kun mahdollinen ero tulee.

Tosiaan jos viikossa harrastaa seksiä tunnin tai pari niin tuskin siitä kenellekään harmia on.

Ap voisi yhtä hyvin myydä itseään.

Vierailija
8/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko valmis näiden neljän lapsen "äitipuoleksi"? Jos mies rakastuu suhun ja jättää vaimonsa. Haluaa jatkaa elämäänsä sun kanssa. Kun on lapsia, niin asia ei olekaan enää vain kahden kauppa.

Ja muista! Vaimot eivät ole tyhmiä. Mun ex-mies ehti vehtaamaan pari kuukautta ja sitten jäi kiinni, vaikkei mitään selvää näyttöä ollut. Ainoastaan epäilyksiä. Ainut ero oli, että molemmat osapuolet olivat tahoillaan naimisissa eli kaksi perhettä rikkoontui. Nyt ex on perustanut uusperheen, johon kuuluu joka toinen viikko 6 lasta.

Sanomatta kai selvää, että mun lapset ovat olleet ihan helvetin kovilla tässä kuviossa. Niiden elämä on järkkynyt ja seuraamuksia kannetaan vielä pitkään.

Eli ajattele niitä lapsia. Omaasi ja miehen.

Vierailija
9/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vapaa etkä tee mitään väärin. Jos mies pettää vaimoaan se on hänen ongelmansa!

Vierailija
10/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lapsia molemmilla. Minä en jäänyt kiinni suhteesta, mutta tämä mun toinen mies jäi. Hänelle tuli avioero ja ei kyllä ole mukava kuulla miten hänen lapsensa pyörivät kahden kodin välillä ja miten he oireilevat. Välit ex-vaimoon ovat todella tulehtuneet ja tämä vaikuttaa tietysti miehen lapsiin. Mieskään ei ole onnellinen. Treffailee epätoivoisesti naisia kun ei osaa olla yksin. Ei tunnu mukavalta tietää, että minä olen osasyyllinen tähän kaikkeen.

Vierailija
11/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset saavat minusta sotkea oman elämänsä niin pahoin kuin tykkäävät, mutta jos mukana on lapsia, jokaisella osapuolella on minusta vastuu näiden elämästä. Omien vanhempiesi käytös on luultavasti tehnyt sinusta tunnevammaisen tällä alueella, mutta älä pane sitä kiertoon seuraavaan sukupolveen! Vaakakupissa on nyt sinun nautintosi/muutama intohimon hetki ja neljän lapsen tulevaisuus. Mieti tarkkaan.

Vierailija
12/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mielestäni ihan vapaa tekeen, mitä lystää. Mun moraalin mukaan tuo mies on ainoa kyseenalainen. Hänhän siinä pettää. Ei ap ole vastuussa miehen elämästä.

Ja mitä ap saa tuosta suhteesta? Mä ymmärsin, että juuri sen, mitä haluaa: hauskanpitoa, ei sen kummempaa. Eihän ap edes halua löytää sitä "rakkautta" arkea jakamaan.

Vierailija
13/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkoa en itselleni etsi. Meidän kotimme on meidän, eikä meille ruveta ukkoa enää vaihtamaan. On ollut lapsen isä ja lyhytaikainen seurustelusuhde. Minusta lapsen ei tarvitse sietää sen enempää ukkoja omassa kodissaan. Lapsi on nyt eskarissa vasta. Mulle kelpaisi ihan vaan pizza-pisse ja pano kerran kuussa, mutta aina kuitenkin joku ihastuu johonkin liikaa ja sitten tulee sutta ja sekundaa.

Eniten mua ärsyttää se, että voisin saada karmaani pesänrikkomisen. Hyvä avioliitto voisi mennä pipariksi jos ukko jää kiinni. Itse pelkään sydänsuruja...

ap

P.s. ei todellakaan liikuttaisi meidän kulmilla jos jollekin alettaisiin

Vierailija
14/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseinhosta! Ap haluaisi että täällä haukutaan hänen persoonaansa kuten itse tekee viesteissään aktiivisesti. Hae ap nopeasti apua! Tarvitset ennen muuta terapiaa! Vihaat itseäsi ja siksi teet asioita joilla haet vahvistusta sille kuinka "paska tyyppi" olet, se ei ole normaalia!

Vierailija
15/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että harkitsen suhdetta varattuun mieheen on ehkä 1/7895 osa mun elämästä. En mä vihaa itseäni. Ja sehän tässä pänniikin, että kaikista todella koskettavista ja surullisistakin tarinoista huolimatta ajattelen enimmäkseen vain omaa nautintoani.

ap

Vierailija
16/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sekin yhtälö, että saatat kiinnijäädessäsi saada kimppuusi myös vaimon ja miehen suvun. Kypsemmän ikäluokan ihmiset kun saattavat ottaa aika pahasti tuollaisen neljän lapsen perheen särkemisen. Ja siinä ei auta sitten selittää, että olit eronneena "vapaa tekemään mitä lystää". Varsinkin eläkeläisillä on paaaljon aikaa perehtyä tuon toisen naisen elämään. Kokemusta löytyy.

Vierailija
17/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pystyt kestämään ilmankin, mutta lapsille seuraukset voivat olla elämänmittaisia.

Vierailija
18/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ehkä intohimoista seksiä jonkin aikaa, mutta mitä sitten? Aikuisena naisena kaipaa suhteelta muutakin. Joitakin naisia hivelee toisena naisena oleminen ainakin aluksi- tuntuu, että on vaimoa parempi. Pitemmän päälle se on nöyryyttävää. Miehen vaimo saa kaiken, sinä saat rippeitä.

Minulla on lyhyt kokemus toisena olemisesta parikymppisenä. Tunsin itseni ala-arvoiseksi.

Laita nettiin ilmoitus ja ala deitata vapaita miehiä tositarkoituksella! Niin minäkin tein ja sain erittäin hyvän aviomiehen, intohimoista seksiä ja vieläpä ihanan vauvan! Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
19/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mun eskaripoikaa kasvatetaan vuosia ensin ja kaikki mieskokeilut voi säästää siihen kun se on vaikka yläasteella. Mun mielestä lapselle ei voi olla hyväksi jos mä raijailen kaikkia ukkoja testiajoon kun se on pieni. Enkä mä kaipaa aviomiestä. Nyt on hyvä, miinus se että sitä seksiä ei koskaan ole tai sitten se on jotain jonninjoutavaa yhdenyön räpeltämistä.

Lapsia en voi enää tehdä, joten sekään ei kiinnosta.

ap

Vierailija
20/74 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi haluat tuhota jonkun tisen perheen!?