Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko antanut päiväkotiin kritiikkiä tai

Vierailija
31.08.2010 |

oletko itse saanut sieltä kritiikkiä? Minun pitäisi nyt sanoa päiväkotiin napakasti yhdestä asiasta, mutta en tajua miten kehtaan nousta heitä vastaan :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisin joko hoitajalle huutamisesta kahden kesken tai jos se tuntuu liian vaikealta, ottaisin yhteyttä päiväkodin johtajaan. Kertoisin asian omien tunteitteni kautta rakentavasti, kumpaan nyt sitten ottaisinkaan yhteyttä. Asia lähtisi purkautumaan varmasti sitä kautta.

Vierailija
2/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hoitajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kerromme mitä sinun kannattaa tehdä.

Vierailija
4/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon kyllä välillä tiukastikin lapselle, että nyt on siihen pukemiseen laitettava vauhtia.

Ihan siksi, että päiväkodissa on muitakin lapsia ja valvonta esim. ulkona on oltava kunnossa.

Vierailija
5/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
6/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

......

Vierailija
7/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän 17 vuoden aikana, kun olen lapsia kuskannu päiväkotiin. Ei ole ollu moitittavaa :)

Vierailija
8/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä on nyt ihan järkyttävän isoja ryhmiä ja meno sen mukasta. Tietysti on hoitojalta epäammattimaista käytöstä huutaa, mutta toisaalta liian kovan paineen alla inhimillistä. Juttelisin tosiaan pk:n johtajan kanssa, miten olot voisi saada ihmillisemiksi niin lapsille kuin hoitajille. Ei todellakaan ole kohtuullista, että lapsia joutuu huutaen hoputtaa pukemaan, kun on niin vähän väkeä, että pihalla olijoille ei riitä peräänkatsojia.

Vierailija
9/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut kritiikkiä. Aiheesta, asiallisesti.

Vierailija
10/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta asiasta pitäisi keskustella?

Vierailija
11/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä hengessä rakentavasti ilman "napakkuutta tai vastaannousemista"? Lopputulos voisi olla miellyttävämpi. Näin olen itse tehnyt ja olen itse asiassa ottanut kohteliaan ja yliystävällisen ennakkoasenteen. Näin viesti menee yleensä paremmin perille, myös ne ikävät.

Vierailija
12/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin äänestämme onko kritiikkisi asiatonta vai aiheellista :)

Vierailija
13/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkin arkisesta asiasta kuin lapsen pukemisesta ja yhden hoitajan käytöksestä. Tämä hoitaja huutaa aina ihan mitättömistäkin asioista.

Vierailija
14/14 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää puuttua yhden yksittäisen hoitajan toimintatapaan. kannattaa yrittää puhua asiasta yleisesti, ettei muodostuisi henk.koht. kaunoja.