Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten saa 16v nuoren miehen pesemään hampaat?

Vierailija
31.08.2010 |

Normaalisti ollaan tietysti töissä aamulla ja lapset on kaikki opetettu siihen,mettä hampaat pestään amauin illoin. Nyt olen ollut aika paljon etänä kotona ja huomannut että nuori lähtee kouluun eikä pese hampaitaan. Olen asiasta huomauttanutkin, mutta eipä tehoa. Huoh

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmeista hampaista. Mitä tapahtuu, jollei hampaista huolehdi? Ja jos löydät, näytä vaikka keskusteluja netistä, missä naiset kertovat, että hyvät hampaat ovat tärkeä ulkonäkökriteeri...nykynuorille netti=todellisuus.

Vierailija
2/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhtään ainutta reikää ei ole hampaissani vielä tähän ikään 28v ollut.

Tiedä sitten mistä johtuu, olen kyllä syönyt purkkaa, mutta myös polttanut ja syönyt karkkia, juonut kahvia. Ja hampaat on luonnostaan edelleen ihan valkoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee hampaansa, tai sitten peset ne itse.

Vierailija
4/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei hampaitaan pese, sillä tytöt ei tykkää jos pojan henki haisee pahalle :-)

Vierailija
5/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei hampaitaan pese, sillä tytöt ei tykkää jos pojan henki haisee pahalle :-)

Vierailija
6/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee hampaansa, tai sitten peset ne itse.

se hoitaa. t.ap

Vierailija
7/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kundille uusi hammasharja, hammastahna, joku kiva suihkusaippua ja trendikäs dödö (ei mitään menneniä vaan esim Tommy Hilfiger).

Samalla voi ohimennen mainita, että tytöt tykkäävät pojista joilla on henk koht hygienia kunnossa...

Vierailija
8/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttökaveri, niin mahtaa se olla kiva hajuhengen kanssa pussailla ;) Mies vaan totesi, että kyllä se alkaa pesemään kun kaverit huomauttaa hausta/näystä...

t.ap

Vierailija
9/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasta hengityksestä. Anna olla, pääasia, että pesee edes illalla.

Vierailija
10/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankutettu hampaiden pesusta ja vieläkin se jää tekemättä, jos en jankuta. En tajua, miten se voi olla niin julmetun vaikeaa ja vastenmielistä...

Vierailija
11/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa iässä noita rajoja just kokeillaan ja tehdään uusia juttuja. Jos ne hampaat on lapsesta asti pesty, niin kyllä se tapa sieltä vielä nousee kunhan toi murkkuikä menettää pahimmat laineensa.

Vierailija
12/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehonnut.

Vierailija
13/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin hampaat pesemättä illalla ja aamulla ennen hammaspesua menin ihan jutustelemaan lähietäisyydelle... Tyttö alkoi valittaa "jostain syystä", että mun henki haisee. Totesin, että niinhän tuo taitaa tehdä, kun on vielä toi aamupesu tekemättä... ;D

Tyttö on tosin vähän nuorempi, mutta sinkos kyllä viivana hammaspesulle siltä seisomalta. En edes ehtinyt muistuttaa. Kumma juttu.

Vierailija
14/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se nuorelta mieheltä tuntuu kevareineen noiden kahden pikkuäijän rinnalla ;)

t.ap

Vierailija
15/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai siitä hyvän sytykkeen pestä hamapaita myös aamulla. Itse halusi lisää väritabletteja, että voi silloin tällöin itsekin katsoa että hampaat tulee kunnolla puhtaaksi. Sokkihoito näytti auttavan. Se siis oli erään ohjelman osana, en opetusmielessä näyttänyt lapselle sitä. Lapsi on 10 v poika.

Vierailija
16/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin hampaat pesemättä illalla ja aamulla ennen hammaspesua menin ihan jutustelemaan lähietäisyydelle... Tyttö alkoi valittaa "jostain syystä", että mun henki haisee. Totesin, että niinhän tuo taitaa tehdä, kun on vielä toi aamupesu tekemättä... ;D Tyttö on tosin vähän nuorempi, mutta sinkos kyllä viivana hammaspesulle siltä seisomalta. En edes ehtinyt muistuttaa. Kumma juttu.

17/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minakin harvoin pesen aamulla :P paivalla kyllakin sitten.

jaksa pesta hampaita ja menna juomaan aamukahvia...maistuu heti kuiteski paska suussa

Vierailija
18/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitys hönkäistyä pojan naamalle. Uskoisin, että tehoaa. Hankala toteuttaa?

Vierailija
19/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pimppiä koska hengitys haisee ja hampaat tippuu.

Vierailija
20/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran illalla pesee hyvin, niin sehän on jo hieno juttu. Ei meilläkään lapsuudenkodissa kukaan pessyt aamuisin hampaita, ja ihan normaalisti saatiin kavereita ja seurustelukumppaneita :-) Ei ne hampaat siitä putoa, kun kerran sentään joka päivä pesee.

Jos haluat poikaa kannustaa hampaidenpesuun, niin tuo hengityksen paha haju on se paras vipu. Minä luulen että tehokkainta on sanoa pojalle itselleen jonain aamuna, kun satutte lähietäisyydelle, että kuule, sun henki vähän hasee, oletko pessyt jo hampaat? Minä sain 12-vuotiaan käymään joka ilta suihkussa, kun nuuhkaisin häntä pari kertaa ja totesin haisevan hielle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi