Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papilla SM-nahkaniittipanta kaulassa!

Vierailija
13.08.2010 |

Uudessa Me Naiset –lehdessä (nr 32/2010) on juttu siitä miten suhteet kestävät kun niitä joutuu viettämään etänä. Sivu on 60.

Jutussa Camilla Kempas niminen nainen kertoo suhteestaan. Nainen on pappi ja hänellä toden totta on musta, nahkainen PANTA kaulassa, jossa on sellaisia pystyjä metalliniittejä!!! Vaikka ei olisi edes pappi, en tajua miten joku aikuinen ihminen pitää julkisesti mustaa niittipantaa yllään. Ja varsinkin kun kyse ei ole mistään irokeesiharjaisesta punkkarista, vaan muu pukeutuminen ja kampaus on hillittyä.

Haluaako hän viestiä, että harrastaa tämän etäsuhdepoikaystävänsä kanssa hurjaa SM-seksiä vai miksi ihmeessä pappi pukee ylleen niittipannan Me Naiset –lehden kuvauksiin???

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon että Camilla on vielä suhteellisen nuori niin minusta hänellä on myös oikeus pitää kaulassa mitä tahtoo. Työaika (pappi) ja vapaa-aika on ihan eri asia. Kaulakoru mikä kaulakoru. Ei sentään papin kaavun kanssa liperin sijasta sitä kaulakorua käytä. Camilla vetoaa olemuksellaan etenkin nuoriin ja että se että pappi on samalla ajatustasolla heidän kanssaan luo enemmän luottamusta häntä kohtaan kuin se että toinen jalka haudassa oleva pappi tulee saarnaamaan unettavalla äänellä ja jankuttaa niitä äin ikuisia saarnojaan kaksi tuntia ei oikein lisää nuorten intoa olla mukana srk:n jutuissa. Siirtykää hyvät aikuiset ihmiset tälle vuosituhannelle.

Camilla on ihana ihminen, näin kun olen henk. koht. hänet tavannut ja rippikouluni hänen ohjauskessaan käynyt.

Onhan Amerikoissakin jumalanpalveluksia mitkä toimittaa naku pappi. Miettikääpäs sitä onko se sitten "soveliasta".

Vierailija
2/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos metalliniittinen koirankaulapanta laitetaan kaulaan - se ei enää korusta käy. Se on jotain ihan muuta, se on teko jolla käyttäjä haluaa läväyttää kanssaihmisten naamalle sen, että hän harrastaa sadomasokismia.

En voi käsittää, että pappi tai kuka tahansa, laittaa näin vahvan seksuaalisen signaalin oikein tyrkylle.

Kuvitelkaa, että Kiviniemi ilmestyisi vaikka budjettiriiheen niittikaulapanta kaulassa? Se olisi Kiviniemen poliittinen itsemurha ja pannasta nousisi hirvittävä kohu ja ihan syystä.

tuossa mitään seksuaalista signaalia. En mitään! Eiköhän ole ihan sinun kuvitelmissasi (tai toiveissasi!) nuo jutut, kun oikein vielä vahvasti näet seksiviestejä :D

Budjettiriiheen pukeudutaan eri tavoin kuin kotisohvalle, joten vertauksesi ontuu.

Ja vapaalla papilla saa olla mitä tahansa päällään.

-teologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos metalliniittinen koirankaulapanta laitetaan kaulaan - se ei enää korusta käy. Se on jotain ihan muuta, se on teko jolla käyttäjä haluaa läväyttää kanssaihmisten naamalle sen, että hän harrastaa sadomasokismia.

tuossa mitään seksuaalista signaalia. En mitään! --- Ja vapaalla papilla saa olla mitä tahansa päällään. -teologi

Joko kyse on tietoisesta valinnasta ja statementista (siis alakulttuurin suuntaan, vähintään kaselille punk-anarkia, osin myös SMBD)

Tai sitten ko. haenkilö on autuaan (no pun intended) tietämätön antamastaan signaalista, kuten edellä lainattu teologikin, ja sattuu vaan pitämään kivasta kaulapannastaan niin paljon, että ajatteli olla nuorekkaan näköinen lehtikuvauksissakin :D

eiköhän papilla kastaessa ole liperit?

Mutta saako nahkaisiin lipereihin laittaa niittejä?

Vierailija
4/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanotaan vielä, että minun puolestani kukin pukeutukoon niin kuin tahtoo, mielellään muut kohtuullisessa määrin huomioon ottaen.

Mutta tietyssä asemassa (pappi, opettaja, poliitikko jne) ei voi olla vapaallakaan ihan miten haluaa, ainakaan julkisesti. Ja lehtihaastattelu on mitä julkisin tilanne, vai mitä?

Tässä tilanteessa ei minusta mitenkään ylitetty hyvää makua, mutta mietityttää vaan ihan uteliaisuuttani, oliko kaulapanta tietoinen valinta. Jos oli, pisteet vaan papille. Ja jos ei, kannattaa miettiä jatkossa tarkemmin, mitä asuillaan viestii. Sen jälkeen voi sitten laittaa sen niittipannan, jos se edelleen tuntuu nyvältä idealta.

Vierailija
5/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saa pukeutua ihminen kuten tahtoo. Kunhan työssään pukeutuu sen vaatimusten mukaisesti.

Vierailija
6/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saa pukeutua ihminen kuten tahtoo. Kunhan työssään pukeutuu sen vaatimusten mukaisesti.

Saako politiikko pukeutua kuin pissis festareille? Saako presidentti pitää natsiunivormua naamiaisissa? Saako lapsesi opettaja käyttää nahkakorsettia ja minihametta lehtiartikkelissa?

Lain mukaan näille ei ole esteitä, mutta käytännössä tietyissä ammateissa tai asemassa oleville on normit sille, miten julkisesti käyttäydytään ja ollaan. Tai ainakin taviksia tiukemmat rajat sille, mikä on sopivaa.

Vierailija
7/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä kuvassa hänellä on maastopuku!!!!

<a href="http://www.pkreservi.fi/lehti/Lehti4_08/KAP4_08S11.pdf" alt="http://www.pkreservi.fi/lehti/Lehti4_08/KAP4_08S11.pdf">http://www.pkreservi.fi/lehti/Lehti4_08/KAP4_08S11.pdf</a&gt;

mammat kauhistuu lisää...

HEHE HEHEHE :)

VÄHÄNKÖ OLLAAN SAATU HYVÄT NAURUT!!!!! ETTÄ SIIS IHMISILLÄ ON AIKAA PÄIVITELLÄ JOTAIN HELKUTIN PANTAA?? MITÄ SITTEN?? ON AINAKIN ROHKEE JA ON MITÄ ON EIKÄ PIILOUDU!!!! SIISTIII!! MÄ HALUUN MEILLE TOMMOSEN PAPIN!!!!!

Vierailija
8/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsesi opettaja käyttää nahkakorsettia ja minihametta lehtiartikkelissa?

Lain mukaan näille ei ole esteitä, mutta käytännössä tietyissä ammateissa tai asemassa oleville on normit sille, miten julkisesti käyttäydytään ja ollaan. Tai ainakin taviksia tiukemmat rajat sille, mikä on sopivaa.

Minä olen opettaja Hgissä ala-asteella ja minulla on mustat hiukset, punaiset raidat ja pidän minihametta ja korsettia myös joten mitä sitten?? Jos on hyvä kroppa ja mitä näyttää niin miksi ei???

Tehtiin äänestys mies / nais ja ikäjakaumalla ja enemmän yli 80 % naisista häiritsi jos opettaja oli nuorempi, hyvännäköinen ja pukeutui niukasti.. vain 13 % miehistä koki sen häiritsevästi...

LOL! minä siis pukeudun kuin haluan ja enemmistön tuki takana!! suck that ;)

Vierailija
9/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva punkpappi. Ei tule sm-touhut ainakaan mulle mieleen tuosta, ei ollenkaan. Kaavoihin kangistuneita ihmisiä löytyy joka ammattikunnasta, joten kiva jos löytyy hieman persoonallisempaakin porukkaa.

Vierailija
10/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva punkpappi. Ei tule sm-touhut ainakaan mulle mieleen tuosta, ei ollenkaan. Kaavoihin kangistuneita ihmisiä löytyy joka ammattikunnasta, joten kiva jos löytyy hieman persoonallisempaakin porukkaa.

Nimenomaa!!

Ei aina tartte olla niin tasapaksua!!!!!!

Vierailija
11/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa mitään seksuaalista signaalia. En mitään! --- Ja vapaalla papilla saa olla mitä tahansa päällään. -teologi

Joko kyse on tietoisesta valinnasta ja statementista (siis alakulttuurin suuntaan, vähintään kaselille punk-anarkia, osin myös SMBD)

Tai sitten ko. haenkilö on autuaan (no pun intended) tietämätön antamastaan signaalista, kuten edellä lainattu teologikin, ja sattuu vaan pitämään kivasta kaulapannastaan niin paljon, että ajatteli olla nuorekkaan näköinen lehtikuvauksissakin :D

eiköhän papilla kastaessa ole liperit?

Mutta saako nahkaisiin lipereihin laittaa niittejä?

tähän vielä, että en ole suinkaan "autuaan tietämätön" sm-kulttuurin estetiikasta. En vain ole niin fiksoitunut sm-seksiin, että näkisin siihen viittauksia joka puolella. Jokainen nahkaan ja niitteihin pukeutuva ei ole sm-harrastaja tai asiasta millään tavalla kiinnostunut. Itsellänikin on musta nahkatakki, jossa on niittikoristeita, vaikka olen vaniljatyyppi. Eikä minua varmaan kannata tämän takin perustella lähteä kategorisoimaan myöskään Tom of Finland -tyyppiseksi homoksi, vai mitä?

Se, että joillakin vaatteilla on joissain tilanteissa ja joissain piireissä joitakin merkityksiä, ei tarkoita sitä, että ne kantavat näitä merkityksiä aina ja kaikissa yhteyksissä.

-teologi

Vierailija
12/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsesi opettaja käyttää nahkakorsettia ja minihametta lehtiartikkelissa? Lain mukaan näille ei ole esteitä, mutta käytännössä tietyissä ammateissa tai asemassa oleville on normit sille, miten julkisesti käyttäydytään ja ollaan. Tai ainakin taviksia tiukemmat rajat sille, mikä on sopivaa.

Minä olen opettaja Hgissä ala-asteella ja minulla on mustat hiukset, punaiset raidat ja pidän minihametta ja korsettia myös joten mitä sitten?? Jos on hyvä kroppa ja mitä näyttää niin miksi ei??? Tehtiin äänestys mies / nais ja ikäjakaumalla ja enemmän yli 80 % naisista häiritsi jos opettaja oli nuorempi, hyvännäköinen ja pukeutui niukasti.. vain 13 % miehistä koki sen häiritsevästi... LOL! minä siis pukeudun kuin haluan ja enemmistön tuki takana!! suck that ;)

mutta kuten totesit itsekin, isolla osalla ihmisitä on odotuksia opettajan pukeutumiselle. normi on nimenomaan yhteisön kirjoittamaton "sääntö" käyttäytymiselle tai muulle olemiselle. Normeja voi ja kannattaakin rikkoa, jos ne ovat tiukkapipoisia ja ahdistavia.

Siitä, miten asiat ovat, ei kannata tehdä johtopäätöksiä siitä, miten niiden pitäisi olla...

Vierailija
13/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan papin olevan tavallinen ja perinteinen tyyppi. Ei mitään erikoisuuden tavoittelijoita mulle kiitos. Papin työ nyt kuitenkin on enimmäkseen vakavahenkistä ja asiallisuutta vaativaa, joten kyllä minusta tuollaiset pannat tai punk-tyylit ovat sopimattomia julkisesti. Ei pidä ryhtyä papiksi, jos ei tunne pystyvänsä olemaan tavallinen ja konservatiivinen myös asuvalinnoissa.

Vierailija
14/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan papin olevan tavallinen ja perinteinen tyyppi. Ei mitään erikoisuuden tavoittelijoita mulle kiitos.

Ei pidä ryhtyä papiksi, jos ei tunne pystyvänsä olemaan tavallinen ja konservatiivinen

Jeesus tavallinen, perinteinen ja konservatiivinen?

-teologi

Vierailija
15/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan papin olevan tavallinen ja perinteinen tyyppi. Ei mitään erikoisuuden tavoittelijoita mulle kiitos.

Ei pidä ryhtyä papiksi, jos ei tunne pystyvänsä olemaan tavallinen ja konservatiivinen

Jeesus tavallinen, perinteinen ja konservatiivinen?

-teologi

vaan tuli täyttämään lain. Jeesus ei olisi pukeutunut ajalle sopimattomalla tavalla vaan mukautui sen aikaisen ihmisen osaan.

Vierailija
16/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan papin olevan tavallinen ja perinteinen tyyppi. Ei mitään erikoisuuden tavoittelijoita mulle kiitos. Papin työ nyt kuitenkin on enimmäkseen vakavahenkistä ja asiallisuutta vaativaa, joten kyllä minusta tuollaiset pannat tai punk-tyylit ovat sopimattomia julkisesti. Ei pidä ryhtyä papiksi, jos ei tunne pystyvänsä olemaan tavallinen ja konservatiivinen myös asuvalinnoissa.

Luuletko, että kaikki haluavat pappinsa olevan "tavallinen ja konservatiivinen"? Sinänsä naurettavaa, että täällä on ylipäätään jauhettu jo kymmneniä viestejä jostain papin kaulakoristeesta :D

Vierailija
17/59 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan pappi on kotonaan rakkaansa kainalossa liperit kaulassa?

Jos papin pitää olla "tavallinen ja konservatiivinen myös asuvalinoissa" kuinka pappi tasavertaisena kohtaa myös ne ei niin tavalliset ihmiset?

Minusta kristitty ei ole synonyymi tavalliselle ja konservatiiviselle tai jos on, niin ymmärrän miksi suurinosa on tapakristittyjä.

Kirkossa siksi koska niin muutkin tekee, se on tavallista ja konservatiivista, niin kuuluu tehdä vaikka ei edes uskoisi.

Vierailija
18/59 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikeen katsoa lehdestä kuva.

Niittipanta on kaulassa!! Onkohan hihna roikkumassa niskassa ;)

Vierailija
19/59 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku skannata tai ottaa valokuvan aukeamasta vai onko tämä jossain netissä? Täältä ei voi ostaa kyseistä lehteä.

Vierailija
20/59 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku skannata jutun tänne?

ap