Monet laittavat lapsistaan paljon kuvia FB:iin. Itse en henno!
Vaikka olisihan se toki mukavaa lukea kavereiden hehkutuksia "ihanista palleroista" ja "syötävän suloisista pienokaisista". ;)
Kommentit (31)
säälittää ihan hirveesti ne lapset joista äiti on ylpeänä laittanut kuvat nettiin, ne kun voi päätyä ihan mihin vaan. Enkä koe itseäni hysteeriseksi, minusta ei vain ole adekvaattia toimia sellaisen henkilön selän takana joka ei asiaan voi mielipidettään sanoa. Kaikkein viimemmäksi pystyn sellaista tekemään omalle kaikkein rakkaimmalleni. Mutta kukin tyylillään.
Siis mihin ne päätyy? Meidän koko perheestä on kuvia ollu lehdissä ihan nimien kanssa, niin miks ei sitten fb:ssä?
En mä mitään alastonkuvia sinne laita kuitenkaan.
Siis mihin ne päätyy? Meidän koko perheestä on kuvia ollu lehdissä ihan nimien kanssa, niin miks ei sitten fb:ssä?
Pariinkin otteeseen! Kraah! Missähän niitäkin lehtiä luetaan!
vaikka yhdistää lapsesi pään jonkun alastomaan kehoon ja katsella sitä jne. Mutta jos tällaiset ei haittaa niin mikä siinä.
jos näin käy. Mut osa noista lehtijutuistakin löytyy netistä. Et peli on sitten jo siltä osin menetetty. Aivan sama laittaa kuvia myös naamafantasiaan.
eli photoshoppaus oli nyt se ongelma? ei seksuaalifantasiat, ihastuminen lapseen ja hänen etsimisensä tms? Ongelmia on monia ja ihan in real life myös. Valitettavasti.
eli photoshoppaus oli nyt se ongelma? ei seksuaalifantasiat, ihastuminen lapseen ja hänen etsimisensä tms? Ongelmia on monia ja ihan in real life myös. Valitettavasti.
hennoa
saada tehdyksi sääliltään tm. tunnesyiltä, raskia, raatsia. En henno jättää häntä yksin. Kyllä tästä jo hennoo luopuakin.
Miksi itse et tykkää?! Onko naamassa jotain vikaa vai?