Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet laittavat lapsistaan paljon kuvia FB:iin. Itse en henno!

Vierailija
30.08.2010 |

Vaikka olisihan se toki mukavaa lukea kavereiden hehkutuksia "ihanista palleroista" ja "syötävän suloisista pienokaisista". ;)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse et tykkää?! Onko naamassa jotain vikaa vai?

Vierailija
22/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittää ihan hirveesti ne lapset joista äiti on ylpeänä laittanut kuvat nettiin, ne kun voi päätyä ihan mihin vaan. Enkä koe itseäni hysteeriseksi, minusta ei vain ole adekvaattia toimia sellaisen henkilön selän takana joka ei asiaan voi mielipidettään sanoa. Kaikkein viimemmäksi pystyn sellaista tekemään omalle kaikkein rakkaimmalleni. Mutta kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin ne päätyy? Meidän koko perheestä on kuvia ollu lehdissä ihan nimien kanssa, niin miks ei sitten fb:ssä?

En mä mitään alastonkuvia sinne laita kuitenkaan.

Vierailija
24/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin ne päätyy? Meidän koko perheestä on kuvia ollu lehdissä ihan nimien kanssa, niin miks ei sitten fb:ssä?

Pariinkin otteeseen! Kraah! Missähän niitäkin lehtiä luetaan!

Vierailija
25/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yhdistää lapsesi pään jonkun alastomaan kehoon ja katsella sitä jne. Mutta jos tällaiset ei haittaa niin mikä siinä.

Vierailija
26/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties kelle...

jne. jne.

Vierailija
27/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin netissä oleva kuva.

Vierailija
28/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näin käy. Mut osa noista lehtijutuistakin löytyy netistä. Et peli on sitten jo siltä osin menetetty. Aivan sama laittaa kuvia myös naamafantasiaan.

Vierailija
29/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli photoshoppaus oli nyt se ongelma? ei seksuaalifantasiat, ihastuminen lapseen ja hänen etsimisensä tms? Ongelmia on monia ja ihan in real life myös. Valitettavasti.

Vierailija
30/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli photoshoppaus oli nyt se ongelma? ei seksuaalifantasiat, ihastuminen lapseen ja hänen etsimisensä tms? Ongelmia on monia ja ihan in real life myös. Valitettavasti.

Vierailija
31/31 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hennoa

saada tehdyksi sääliltään tm. tunnesyiltä, raskia, raatsia. En henno jättää häntä yksin. Kyllä tästä jo hennoo luopuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme