Miten voi lihoa 30kg raskauden aikana????
Kommentit (42)
Mun käly painoi alkujaan 75kg ja lihoi siihen vielä sen 30kg lisää!! Ja siis pituutta naisella on 165cm... Itse olin 69kg (162cm) ja mulle tuli 15kg lisää ja sekin oli hirveesti... Se eukko on vieläkin törkee läski, itellä on vielä vähän löysää mahanahkaa. Paino ois tarkotus tiputtaa johonkin 55kg... Helppoa ei kyl ole. Mut tuo kälyni painaa vieläkin sen 79kg....
Läskikasaa harmittaa, ymmärrän.
No ihan sitä samaa haukkumista minkä alotit.
En todellakaan millään pahalla sitä tarkoittanut. Pointtini oli vaan sanoa, että onhan ihan ok saada noin paljon painoa raskaudessa jos on todella hoikka, mutta jos one ennestään sinun sanoin läskikasa, niin ei todellakaan tarttsi niin paljoa painoa saada, anteeksi jos valitsin sanani väärin, ei ollut tarkoitus. T:Vielä Läskikasa, kohta toivottavasti laiha ruipelo... ;)
Mä hekotan täällä, siis juu vähän huumoria vaan. Ei ole ok sanoa ketään ruipeloksi, laihaksi eikä läskiksi tietenkään, mutta puolivitsillä vaan! :D
Yliväsymystä minulla. :D
En todellakaan millään pahalla sitä tarkoittanut. Pointtini oli vaan sanoa, että onhan ihan ok saada noin paljon painoa raskaudessa jos on todella hoikka, mutta jos one ennestään sinun sanoin läskikasa, niin ei todellakaan tarttsi niin paljoa painoa saada, anteeksi jos valitsin sanani väärin, ei ollut tarkoitus. T:Vielä Läskikasa, kohta toivottavasti laiha ruipelo... ;)