Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, jos 3-lk, vaille 140-senttisellä tytöllä olisi

Vierailija
30.08.2010 |

tällainen vapaa-ajan (ei koulussa) ulkohaalari? Älkää kysykö, miksi kysyn, en jaksa selittää! :)

http://www.reima.fi/fi/mallisto/ebenholz/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhimmat lapset ovat jo aikuisia. Pitivät koulussa haalareita liki koko alakouluajan. Eli siis isojakin kokoja.

Rasavil tosiaan tekee isoja ja peruspilkkihaalareita saa lasten isoillakin numeroilla.

Meillä menossa lahjoituskirpparille tuo peuhari, ehkä joku tarvitseva löytää

Vierailija
22/24 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä, jos haalarit vaikka tulee taas joskus muotiin. Paljonhan se on siitä kiinni, mitä valmistajat tarjoaa ja mainostaa. Mun mielestä ihan turhaan haalarit on leimattu pikkulasten vaatteeksi. Ihan hyvin voisi nykyäänkin ala-asteikäiset käyttää ulkovaatteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussahan haalari olisi juuri kaikkein ideaalisin, kun pitää monta kertaa päivässä nopeasti pukea ja riisua. Jalassa voi olla alla sitten kevyemmät sisähousut.

Vierailija
24/24 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna. Nyt siis on kolmannella. En tiedä haluaako tänäkin vuonna haalarin. Nyt on kyse siis talvihaalarista. En ymmärrä miksi koululaiset eivät voisi haalareita käyttää. Varsinkin pienet 1-3-luokkalaiset. Ainakaan meillä ei ole mitään kiusaamista haalarin takia ollut ja oli niitä haalareita muillakin luokkalaisilla.

Mutta jos lapsi haluaa mielummin kaksiosaisen, niin sitten sen saisi. Viime vuonna oli kummatkin ja haalari meni päälle kovilla pakkasilla. Ja itse tosiaan halusi haalarin, joten mikä ettei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän