Siis pitääkö munki perustaa blogi, että sais ilmasta kamaa??
Mä oon nyt niin kade vaan, kun kaikki lastenvaateblogistit saa ilmaista kamaa! Pitääkö ihan sen uhalla tehä blogi aiheesta, jotta mekin saatais jotain?
Tää oli ainaki ihan huippu, kun sai yheltä merkiltä monen sadan euron eestä kamaa ilmaseks mm. kalliin toppahaalarin http://lastenvaateralli.blogspot.com/, siis mäki haluun!
Kommentit (57)
kuka niitä on vaatinut?
Ilmeisesti se lastenvaateralli-blogin pitäjä on! =)
missä se lukee?
Eikös se yleensä tule ihan vaatefirmalta, jos haluaa jotain antaa, eikai kukaan VAADI antamaan mitään?
lastenvaateblogi on eräs joka nytkin kirjoitti todella hauskan "uuden lastenvaatesuunnittelijan tarinan". en viitsi mainita nimeä jos hän ei halua mutta ne jotka luki jutun tietää kyllä. Hänelle voisin esittelyä vastaan antaa tuotteita.
Eli täytyy olla kekseliäs ja lahjakas kirjoittaja jolla tyylitajua. Ja tosiaan aktiivinen ja positiivinen kirjoittelija.
myös lastenvaatekauppias
blogin pitäjä.
Tai ei nyt vaatinut vaan ottanut yhteyttä että voin esitellä.
Mun ideologian mukaan se sotii blogaamista vastaan, myydään tavallaan oma mielipide kun ollaan yhteistyösopimuksessa sen tuotteen antajan kanssa - oletuksena tietenkin, että se blogaaja kehuu, jolloin se ei sitten ole hänen mielipiteensä.
Itse vierastan tällaista. Ihan ok, jos kauppa/tuotemerkki itse lähettää blogaajalle tuotteita ja blogaaja päättää esitteleekö niitä ollenkaan ja missä valossa.
Mulla on mennyt pariin blogiin (ei lastenvaate) maku, kun noita tuote-esittelyjä on jo ihan liikaa ja aina ne on niiiiin ihania eikä mitään vikaa löydy.
kun en tosiaan tiedä. Mutta nykypäivänä tosiaan monessa blogissa(ei siis pelkästään lastenvaate) on juurikin noita tuote-esittelyjä. Näyttää siltä, että monet brändit on huomannut hyvän markkinointikanavan. Olen kyllä nähnyt blogeja jotka on ilmaista tavaraa saanut, mutta ei ole siitä pitänyt ja rehellisesti kertonut.
Mun mielestä on myös hienoa, jos blogistit itsekin ottavat yhteyttä eri merkkeihin, kaikilla merkeillä ei varmsati tule mieleen tällainen markkinointikeino, en tiedä, itselläni ei tulisi :) Jokainen toki tyylillään!
Mua ärsyttää kanssa eräs suomalainen blogiportaali (kyse siis muotiblogeista) jossa monta blogia ja monessa esitellään suunnilleen samoihin aikoihin sama tuote ja kehutaan maasta taivaisiin... Hiukan on lahjonnan makua! ;D
Olen se joka itsekin kirjoittaa lastenvaateblogia ja tiedän mitä blogia tarkoittaa tuo yllä oleva joka kertoo blogistin keksineen merkin sekä tuotteen ja siitä hauskasti bloganneen, tykkään kanssa siitä blogista kovasti! =)
Mua ärsyttää kanssa eräs suomalainen blogiportaali (kyse siis muotiblogeista) jossa monta blogia ja monessa esitellään suunnilleen samoihin aikoihin sama tuote ja kehutaan maasta taivaisiin... Hiukan on lahjonnan makua! ;D
Olen se joka itsekin kirjoittaa lastenvaateblogia ja tiedän mitä blogia tarkoittaa tuo yllä oleva joka kertoo blogistin keksineen merkin sekä tuotteen ja siitä hauskasti bloganneen, tykkään kanssa siitä blogista kovasti! =)
hänellä myös supersuloisia kuvia ja muutenkin aina ekana hänen blogin luen mut tuo eilinen juttu oli kyllä huippu, meinasin mennä lankaan...
Olen se joka itsekin kirjoittaa lastenvaateblogia ja tiedän mitä blogia tarkoittaa tuo yllä oleva joka kertoo blogistin keksineen merkin sekä tuotteen ja siitä hauskasti bloganneen, tykkään kanssa siitä blogista kovasti! =)hänellä myös supersuloisia kuvia ja muutenkin aina ekana hänen blogin luen mut tuo eilinen juttu oli kyllä huippu, meinasin mennä lankaan...
Mäkin meinasin mennä lankaan, oli kyllä älyttömän hyvin kirjotettu! =)
Olen huvittuneena seurannut erästä tyyliblogia, joka muutti reilu vuosi sitten erään naistenlehden sivuille. Kyseinen bloggari pääsee ostamaan tuotteita suljetuista ystävämyynneistä erittäin edulliseen hintaa (esim. yli sadan euron saappaat kolmella kympillä). Sitten tuotteita esitellään blogissa tyyliin "uudet jumituskengät", kunnes ne ovat puolen vuoden päästä samaisella bloggarilla huuto.netissä myynnissä kerran käytettyinä. Luonnollisesti huomattavasti korkeampaan hintaan kuin mitä hän on itse niistä maksanut.
Olen huvittuneena seurannut erästä tyyliblogia, joka muutti reilu vuosi sitten erään naistenlehden sivuille. Kyseinen bloggari pääsee ostamaan tuotteita suljetuista ystävämyynneistä erittäin edulliseen hintaa (esim. yli sadan euron saappaat kolmella kympillä). Sitten tuotteita esitellään blogissa tyyliin "uudet jumituskengät", kunnes ne ovat puolen vuoden päästä samaisella bloggarilla huuto.netissä myynnissä kerran käytettyinä. Luonnollisesti huomattavasti korkeampaan hintaan kuin mitä hän on itse niistä maksanut.
Tiedän tod.näk. tän blogin, hyvä blogi kyllä mutta huvittuneena myös olen seurannut sitä miten saa kallista kamaa halvalla!
Se lastenvaateblogia kirjoittava.
Linkki tuohon ko. blogiin taitaa olla tuossa ap:n viestissä! =)
Paras Aika Vuodesta on tuon yhden blogin nimi, löytyy erään suomalaisen muotilehden sivuilta! =)
noihin blogeihin kun en tiedä mistä puhutaan :)
Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa, jos blogia krjoittavat saavat ilmaista tavaraa.Tosin jos koko ajan vouhkataan sitten näistä ilmaisista jutuista ja kehutaan maasta taivaisiin niin ei kuulosta kovin "luotettavalta" arviolta.
Jos tää on se sama, jossa aina tasaisin väliajoin tuskaillaan liian isoa rintamusta!
No joo, hyvinhän se kirjoittaa ja selvästi panostaa blogiin. Saa toki siitä ihan palkkaakin.
Jos tää on se sama, jossa aina tasaisin väliajoin tuskaillaan liian isoa rintamusta!
No joo, hyvinhän se kirjoittaa ja selvästi panostaa blogiin. Saa toki siitä ihan palkkaakin.
Just tota blogia mäkin heti ajattelin, joten luultavasti on sama! =)
Muuten kyllä kovasti tykkään tuosta blogista ja kirjoittajan tyylistä!
Lastenvaatebloggari
niin on, mut mitä noi toiset blogit on mistä puhutaan??
T:Clueless
kuka niitä on vaatinut?