Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pitääkö munki perustaa blogi, että sais ilmasta kamaa??

Vierailija
30.08.2010 |

Mä oon nyt niin kade vaan, kun kaikki lastenvaateblogistit saa ilmaista kamaa! Pitääkö ihan sen uhalla tehä blogi aiheesta, jotta mekin saatais jotain?

Tää oli ainaki ihan huippu, kun sai yheltä merkiltä monen sadan euron eestä kamaa ilmaseks mm. kalliin toppahaalarin http://lastenvaateralli.blogspot.com/, siis mäki haluun!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se oma tyyli, hyvät kuvat ja aktiivisuus on minusta tärkeimmät seikat. Maku-asiat on sitten erikseen, kuka tykkää retrosta, kuka rokahtavasta, kuka klassisemmasta jne.

Vierailija
22/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa: https://www.blogger.com/start tai: http://wordpress.com/

Nyt loppuu se pähkäily ja alkaa bloggailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rohkeasti selata blogeja ja ottaa itse yhteyttä blogisteihin. useimmilla on sivupaneelissa s-postiosoite.

Vierailija
24/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lainattu lastenvaaterallin sivuilta*

"Tässä haalari päällä testauksessa.

Tulos: Sopiva talvella, lahkeet pitkät, mutta kengän kanssa sitten ok. Hihat ehkä hieman lyhyet, mutta voi olla, että näyttää vaan, kun hihansuut on napakat. Kaikinpuolin täydellinen malli meidän hoikkikselle, ihana, suklaanruskea sävy, aivan ihana!"

Vierailija
25/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin antaakin jonkin tuote-lahjoituksen aktiiviselle blogille. Mainosta minulle, vaatetta blogistille eli kaikki voittaisi. Kiitos iddeasta!

Mutta blogin pitäisi olla todella tasokas, ei rikkinäisiä cirafeja. :))

Kunhan muistat, että jotkut blogit herättävät suuria tunteita :) Esimerkiksi minä olen täysin lopettanut tiettyjen vaatemerkkien ostamisen, kun joku blogisti on niitä hankkinut ja esitellyt. En halua vaikuttaa samankaltaiselta kuin blogin kirjoittaja. Olen kuullut samaa muiltakin.

Vierailija
26/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin antaakin jonkin tuote-lahjoituksen aktiiviselle blogille. Mainosta minulle, vaatetta blogistille eli kaikki voittaisi. Kiitos iddeasta!

Mutta blogin pitäisi olla todella tasokas, ei rikkinäisiä cirafeja. :))

Kunhan muistat, että jotkut blogit herättävät suuria tunteita :) Esimerkiksi minä olen täysin lopettanut tiettyjen vaatemerkkien ostamisen, kun joku blogisti on niitä hankkinut ja esitellyt. En halua vaikuttaa samankaltaiselta kuin blogin kirjoittaja. Olen kuullut samaa muiltakin.

taas joku kattellinen, joka ei halua että joku saa ilmatteeksi jostain jotain, kuolen nauruun!!!

Vierailija
27/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku kattellinen, joka ei halua että joku saa ilmatteeksi jostain jotain, kuolen nauruun!!!

Ihan rauhassa. Eiköhän tuossa tarkoitettu, että miettii tarkasti myös sen millainen mielikuva on bloggaajasta eikä vain miltä blogi näyttää. Ei siis että kenellekään ei pitäisi mitään antaa.

Vierailija
28/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasta kamaa..

Vierailija
29/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lainattu lastenvaaterallin sivuilta*

"Tässä haalari päällä testauksessa.

Tulos: Sopiva talvella, lahkeet pitkät, mutta kengän kanssa sitten ok. Hihat ehkä hieman lyhyet, mutta voi olla, että näyttää vaan, kun hihansuut on napakat. Kaikinpuolin täydellinen malli meidän hoikkikselle, ihana, suklaanruskea sävy, aivan ihana!"

Mitä pahaa tossa oli? Millainen on lahjakas kirjoittaja ja pitäisikö kaikkien sellaisia olla, jotta voi blogia pitää?

Kuvissa ehkä voisi tosin parantaa hieman.

Vierailija
30/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi perustettu...:) Saa nähä miten käy! Kiitos hyvistä vinkeistä ;)

Vierailija
31/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tossa oli? Millainen on lahjakas kirjoittaja ja pitäisikö kaikkien sellaisia olla, jotta voi blogia pitää?

joissa ei olisi kymmentä pilkkua.

Kyllä minun mielestäni olennainen osa blogeja ovat ne tekstit. Huono ulosanti ei jaksa kauaa kiinnostaa. Etenkin kun ne kuvatkin ovat mitä ovat.

Vierailija
32/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ei olisi kymmentä pilkkua.

Kyllä minun mielestäni olennainen osa blogeja ovat ne tekstit. Huono ulosanti ei jaksa kauaa kiinnostaa. Etenkin kun ne kuvatkin ovat mitä ovat.

Ahaa, eli oikein kirjoitusko hämää? En lue blogeja, mutta lukaisin tuolta pari tekstiä ja suurimmaksi osaksi kirjoittaa aivan oikein. Asiatkin ovat sellaisia, että vaativat väliin pilkkuja ennemmin kuin lyhyitä lauseita.

Vierailija
33/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota ja monta muuta saman aiheista blogia. En pidä outona tai ole kateellinen tuotteille mitä he saavat, minusta ovat sen ansainneet. Itse ainakin blogit ovat antaneet paljon vinkkejä. Monesta merkistä en tietäisi ilman blogeja, joten kiitos heille että jaksavat kirjoittaa!

Vierailija
34/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi voinut kirjoittaa, että puku oli ruskean kastikkeen värinen.

Vierailija
35/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitenniin ei testattu?

Vierailija
36/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan päälle. t: vaatesuunnittelija

""Tässä haalari päällä testauksessa.

Tulos: Sopiva talvella, lahkeet pitkät, mutta kengän kanssa sitten ok. Hihat ehkä hieman lyhyet, mutta voi olla, että näyttää vaan, kun hihansuut on napakat. Kaikinpuolin täydellinen malli meidän hoikkikselle, ihana, suklaanruskea sävy, aivan ihana!""

Sopii ko. kakaralle, mutta sopiiko muille? Talvella oltava kengät jalassa, silloin ok. Hihat lyhyet, vai vain näyttää siltä? Täydellinen, ihana, aivan ihana ja ilmainen. Kelpaa kehua.

Vierailija
37/57 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se talvi vielä ole, eikös se silloin joudu vasta kunnot testauseen ;)

Vierailija
38/57 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan päälle. t: vaatesuunnittelija

""Tässä haalari päällä testauksessa.

Tulos: Sopiva talvella, lahkeet pitkät, mutta kengän kanssa sitten ok. Hihat ehkä hieman lyhyet, mutta voi olla, että näyttää vaan, kun hihansuut on napakat. Kaikinpuolin täydellinen malli meidän hoikkikselle, ihana, suklaanruskea sävy, aivan ihana!""

Sopii ko. kakaralle, mutta sopiiko muille? Talvella oltava kengät jalassa, silloin ok. Hihat lyhyet, vai vain näyttää siltä? Täydellinen, ihana, aivan ihana ja ilmainen. Kelpaa kehua.

oli oikein kateudesta vihreä tämä vastaaja, ei uskoisi vaatesuunnittelijaksi!

Vierailija
39/57 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa tehdä blogi. Sitten sinäkin olet vapaata riistaa ja sunkin elämästä voidaan täällä jauhaa paskaa päivät pitkät! Mukavaa viihdettä aimo annos! Et koskaan tiedä, mitä väärää milloinkin olet tehnyt, olet vain paska mutsi ihan enikeis!

Vierailija
40/57 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan kanssa blogia jolla on suht paljon lukijoita (vielä jossain vaiheessa enemmän kuin tuolla AP:ssa mainitulla blogilla, nyt se tosin arvonnan takia on mennyt mun ohi ;D), mutta täytyy sanoa etten ole kyllä blogin avulla saanut ilmaiseksi kuin kerran pyykinpesuainetta ja erään vaippamerkin pesuaineita lapsille.

Pidänkin blogia lähinnä itseni ja lukijoiden iloksi, mieleenkään ei tulisi alkaa vaatimaan vaatevalmistajilta/myyjiltä ilmaislahjoja. Jos joku niitä haluaa antaa niin kyllä huolin! ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme