Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyntö isoperseisille stringien käyttäjille:

Vierailija
12.10.2005 |

Tiedättekö miten ällöttävää on kävellä takananne, kun isot selluliittiperseenne heiluvat holtottomasti löysissä housuissa?

PLEASE, käyttäkää jotain kontrolloivia alushousuja, kun eivät ne stringit oikeasti ole tarkoitettu ihan joka persetyypille!

t: Ei-stringejä käyttävä XL-kokoinen nainen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitää ihan paikkansa, johtunee siitä että kuvittelevat lihavimmilla naisilla olevan pienemmän reiän. Näin mulle on sanottu..

Vierailija
22/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvitellut, että lihavilla on suhteessa läskeihin emätinkin. KAUHEA HOLE!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen kuvitellut, että lihavilla on suhteessa läskeihin emätinkin. KAUHEA HOLE!!!!

Vierailija
24/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyway...stringeistä tulee PERÄPUKAMAT!

Vierailija
25/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavat housunsa? Sama mulle, käyttääkö jättipeet stringejä vai mummoja, mutta ihmettelen vaan, että miten joku saa itselleen syötyä sellaisen p*rseen ja sitten vielä kuvittelee, että miehet kuolaisivat OIKEASTI sen perään ja niillä alkaisi seistä, kun kadulla edessä hyllyy joku puimuri jatkeena ratapölkyt. Hyvä on olla hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta kun nykyään ihmisiltä tuntuu olevan kaiki itsekritiikki kadoksissa.

Vierailija
26/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirtelö:

tavat housunsa? Sama mulle, käyttääkö jättipeet stringejä vai mummoja, mutta ihmettelen vaan, että miten joku saa itselleen syötyä sellaisen p*rseen ja sitten vielä kuvittelee, että miehet kuolaisivat OIKEASTI sen perään ja niillä alkaisi seistä, kun kadulla edessä hyllyy joku puimuri jatkeena ratapölkyt. Hyvä on olla hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta kun nykyään ihmisiltä tuntuu olevan kaiki itsekritiikki kadoksissa.

Voit yllättyä!

Vierailija
27/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDD

Oikeasti hämmästyin, miten voi sellaisia hottentotteja olla!!!

Vierailija
29/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on ilmeisesti yksilöitä, joille kertyy kaikki ihra perään. Itse lihon tasaisesti muuten joka puolelta, mutta takamus ei leviä.

Vierailija
30/31 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

;;D reps

Vierailija
31/31 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on klassikkoainesta viestiketjussa. Jo otsikko on silkkaa timanttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän