Pyyntö isoperseisille stringien käyttäjille:
Tiedättekö miten ällöttävää on kävellä takananne, kun isot selluliittiperseenne heiluvat holtottomasti löysissä housuissa?
PLEASE, käyttäkää jotain kontrolloivia alushousuja, kun eivät ne stringit oikeasti ole tarkoitettu ihan joka persetyypille!
t: Ei-stringejä käyttävä XL-kokoinen nainen
Kommentit (31)
älä kyylää toisten perseitä pervo lepakko!
että ihan menee sun päiväs pilalle, jos läskeillä on stringit... näköjään ihmisen on keksittävä itselleen ongelma, jos ei niitä muuten ole...
Ensimmäistä kertaa tulin tälle palstalle!
Johan on kielen käyttöä täällä huh huh.
kirkkaiden stringien päälle...YYYYYÖÖÖÖKKKSSS!!!!!
Mein mutsi on 48 ja se vetää stringit jalkaan, eikä siinä vielä kaikki. Se kekkuloi niissä aina kotona ei sillon ku siellä on muita mut jos me penskat ollaan. Minen kehtais vaikken iso ookkaan.
Mein äitee on kyl jo aika kulahtanut.
Luulis ihan oikeesti, et " isotyttö" käyttäis tukevampia alushousuja. Niillä sais sit vähä löllöperää ja löllömahaa timmimmäksi.
Terveisin XL-nainen
te oikeesti näättä sit ku katotta peilistä? onko hyvän näköstä oikeesti?
Ihan oikeesti stringit ei näytä hyvältä muiden kuin tosi laihojen ja treenattujen päällä. Ite en oo mitenkää lihava 173cm/63kg mutta en siltikään vois laittaa stringejä, niin härskiltä ne näyttää :(...ei oo enää teinipeba mulla...(ja sitäpaitsi ne tuntuu tosi pahalta päällä, sen verran oon kokeillu) Voin vaan kuvitella miten ne lihavilla uppoaa sinne sisuksiin : /.
läskiperseellä ne stringit housujen alla vaiko normaalikokoiset alushousut, jotka uurtaa jumalattomat vaot pyllynposkiin?! Ite olen läskiperse ja käytän stringejä just tän " vako-ongelman" takia :) Enkä missään tapauksessa halua ostaa jotain hehtaarialkkareita vain teidän silmäniloksi, jottei olis stringejä eikä vakoja. Anteeksi vain, mutta on mullakin oikeus käyttää sieviä alushousuja eikä niitä niistä laskuvarjomalleista löydy.
Niin ja ei muuten tunnu stringit pahalta käyttää. En kyllä ostakaan mitää tekokuitua, joka hiostaa pahasti vaan laadukkaita ja kauniita alushousuja.
ne ei jätä vakoja takapuoleen ja on mukavamman tuntoisetkin päällä. :) (ite suosin just niitä, mulla stringit ei tee kivaa pukamille :(...)
Niin ja sen verran vielä lisäisin että ei kai se mun eloa vaikeuta jos joku tuhdimpi tykkää pitää stringejä, ei muutaku antaa palaa vaan, sehän on kaikkien oikeus. Siksi kai niitä tehdään monen kokoisenakin. ;) Eikä mun tarvi siihen kiinnittää huomiota jos toisen takapuoli kävellessä loiskaa enemmän ku toisen...
osta sellaiset hipsterit/hotpantsit missä ei ole tiukka lahkeensuu (esim. pitsiä...) silloin saat varmasti kunnon vaon aikaan ;)...
siis jos ostat sellaset missä on tiukka lahkeensuu niin saat sen vaon aikaan...kattele sellaset missä EI OO tiukka lahje. Jokohan tää nyt tuli ymmärrettävästi. ;) (väsymys vissiin painaa...)
En käytä pikkuhousuja lainkaan ja omaan XXXL koon pepan.
Vierailija:
En käytä pikkuhousuja lainkaan ja omaan XXXL koon pepan.
Vierailija:
mies raukka paennut jo varmaan sipe...
Ja sitten koko illan vonkas seksiä, hyvä ettei mukuloiden aikana alkanut häsäämään. Vieraat miehetkin kehuu.
Vierailija:
miehet kyllä tykkä
Ja moneen kertaan myös sanottu, että tärkeintä on tavaran sisältö.
Outoa, että noita stringejä on isojakin kokoja, kun ne on vain pikku-perseille...
Ja käytän edelleen..