Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei osaa pukeutua juhliin on parempi jäädä kotiin. *on mieltä*

Vierailija
30.08.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pukeutunut miten tahansa. Yleensäkin mä sanoisin, että kukin tavallaan. Kaikki ei osaa, ei ole varaa tai ei halua pukeutua. Mun mielestäni kaikilla on kuitenkin oikeus juhlia.

Ja mä pukeudun juhliin. Ymmärrän kuitenkin, että kaikki ei sitä tee.

Vierailija
2/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Pilaavat muiden juhlatunnelman. T. ap

pilaavat sellaiset ihmiset, jotka kyttäävät toisten pukeutumista. Mulla on suvussa yksi tällainen ihminen, ja mm. sen takia inhoan lähtökohtaisesti kaikkia juhlia. Kireä ilmapiiri pilaa juhlat.

Mä ihan tykkäänkin pukeutua hienosti, mutta tämä ihme pingottamisen ilmapiiri on pilannut juhlat multa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim että päivätilaisuuksiin ei tulla iltapuvuissa eikä minimekoissa eikä liian avonaisissa tai kiiltävissä diskohilevaatteissa ja jätetään ylipäänsä aina ne helvetin paljetit roskikseen ja koitetaan löytää jotain sopivan kokoista puettavaa ettei makkarakuoret kiristä, jooko.

Vierailija
4/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa pukeutua juhliin on parempi jäädä kotiin. *on mieltä*

on parempi jäädä kotiin, jotta muiden juhlatunnelma ei pilaannu.

Vierailija
5/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita vaan seurustella ystävien ja sukulaisten kanssa. Ja minun juhlista myös kiitos pukeutumisen kyttääjät jääkööt kotiin tunnelmaa pilaamasta. Nimimerkillä itse kyllä aina näteissä juhlavaatteissa.

Vierailija
6/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetään ylipäänsä aina ne helvetin paljetit roskikseen ja koitetaan löytää jotain sopivan kokoista puettavaa ettei makkarakuoret kiristä, jooko.

kun ihmiset eivät tajua pukeutua, sisustaa ja ylipäätään OLLA juuri mun mieltymysten mukaan. Ne siat!

Vierailija
7/7 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin aika isoa saavutusta hienossa ravntolassa, kutsussa oli "tumma puku" ja eikös muutama katsonut asiakseen tulla farkuissa ja hupparissa (siis yli 20v mieshenkilöt). Kun ei ole tummaa pukua... olisivat tajunneet jäädä pois, varsinaiset kutsutut kun olivat vanhempansa,nuoret lähtivät "siivelle syömään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme