Meidän poika pääsi sitten vaipasta eroon! Ja äiti on ylpeä,
vaikka ihan normaalista kehitysvaiheesta kyse. Mahtavaa! Iloa niistä pienistä asioista. Pääsee taas laittaan matot takaisin lattialle.
Kommentit (13)
menee joku päivä hyvin ja toisena päivänä kaikki kastuu koko ajan. Siis todella JEEE fiilis kun saan nuorimmaisenkin kuivaksi. Hyvä että osataan normaali asioista nauttia. Hyvä me.
poika 2v 5kk
Meillä opittiin 1 v 9 kk, vaikka yövaippa satunnaisesti kastuukin.
Kestovaippojen jäädessä pois ei enää pyykätä päivittäin.
mukelon kanssa. Vielä puoli vuotta tai vuosi ennenkuin päästään uusimaan matot ja sohvat ;p
Ja uusin (parempi) matto odottaa autotallissa uutta tulemistaan.
Mä olen pph ja nyt on eka kerta mun työuran aikana, kun ei ole yhtään vaipatettavaa, vaikka lapset on pieniä. Nuorin neljästä hoidokista on 1v 9kk ja vanhin 3v 2kk. Kuukausi on jo menty ilman ainuttakaan vaipan vaihtoa.
samasta asiasta! Tosin ollaan päästy nyt jo ihan kokonaan vaipoista eroon, kun lapsi (2v9kk) oppi nyt yökuivaksikin! Päiväkuiva on toki ollut jo hyvän aikaa, mutta nyt loppui vaippojen osto meillä =)
Päivävaippa on jo periaatteessa jätetty, päiväkodissa ei käytä enää ollenkaan. Kotioloissa on vielä laitettu vaippa, jos lähdetään pidemmille autoreissuille tai muuten ympäristöön, jossa ei kovin vopeasti pääse tarvittaessa vessaan.
Myös yövaipat ovat olleet jokusen yön kuivina, mutta vielä en uskalla niitä jättää kokonaan.
Jannu on 2-v 4kk.
Me tehtiin just tänään eka kyläilyreissu ilman vaippaa ja hienosti poika tuli sanomaan, että pissahätä ja mentiin potalle. Enää ei vaippaa laiteta, paitsi yöksi ja (ehkä) päiväunille.
Ap
Meillä kanssa 2 v. 5 kk. on ollut vajaan viikon ilman vaippaa (yövaippa kyllä vielä käytössä). Kyllä tuntuu hienolta! :)
Mäkin olen onnellinen, kun mimmi on kuiva, vaikka oppi jo alkukesästä. Mutta edelleen mieltä lämmittää, kun voi kaupassa kulkea vaippahyllyn ohi. :)
Tunne on oikeasti mahtava, meillä tyttö kanssa täysin kuiva (myös yöllä). Meidän tyttö on 1,8 vuotta.
sanoa, että pitäs potalle, saattaa kyllä pissata pottaan, jos sen siihen huolehtii, mutta ei älyä tulla sanomaan usein edes vaikka pissa on housussa. :( No, osin omaa saamattomuutta.. jospa sitten kun tästä mahasta pääsee.. huomenna laskettu aika
että onnea ap! kateeks käy ;)
=)