Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaksi pientä lasta hoidossa

Vierailija
24.06.2010 |

sisaruksista kyse siis. Jos toinen kipeä niin veisitkö toisen kuitenkin hoitoon??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksena ehkä joku sellainen tilanne, että puoliso töissä ja kipeän kanssa pitäisi lähteä johonkin sairaalaan jonottamaan tai johonkin pitkään toimenpiteeseen tms. Mutta normaalille lääkärikäynnille (me käydään yksityisellä, joten normi käynti kestää 15 min) voisi ottaa sisaruksenkin mukaan.

Vierailija
2/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vie. Jos mies on sairaanvahtina, niin sisarus viedään hoitoon, koska mies yrittää tehdä samalla töitä, mikä onnistuu paremmin yhden lapsen kanssa.

Tartuttamista ei olla kauheasti mietitty ja usein se toinen on jo sairastanut saman taudin tai pph:n perhe tai muut hoitolapset ovat sairastaneet saman taudin. Yleensä aina taudit alkavat pph:n perheen koululaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en, mutta joskus on on ollut tilanne, jolloin lapsi on ollut niin kipeä, että ympärillä touhottava energinen sisarus (kun ei pääse edes uloss...) ei tee olosta ainakaan helpompaa. Samoin, jos olen ollut itse myös kipeä, niin olen vienyt toisen hoitoon. Ja tiestyi, jos tarvitsee käydä esim. lääkärissä.

Vierailija
4/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sairasta lasta vietävä lääkäriin tms., tai onko pakko hoitaa jotain työjuttuja sairaan hoidon ohella (kotoa käsin siis, joskus ollut juuri projektin deadline tms. joka ollut pakko hoitaa).

Vierailija
5/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veisin?

Vierailija
6/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tarhassakin sanottu että jos lapsi ei ole sairas niin on tervetullut hoitoon!

Saa sitten se sairas sairastaa rauhassa ja terve ulkoilla ja painattaa niinikään omaan tahtiin.

Vierailija
7/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhaan halunnut ja hoitajien mielestä ollut ok, että tulee. Esim tauti, joka jo muilla ollut tai ns. tulee joka tapauksessa.

Itse en veisi, koska on mukavempi kököttää sairaan lapsen kanssa kotona ilman, että pitää viedä, tuoda ketään minnekään.

Vierailija
8/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan lapsen kanssa en ole lähtenyt tervettä kuljettelemaan.

Vierailija
9/9 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meilläkin kotona kaikki on, ne ovat sitten vapaapäiviä terveille tarhasta.