G: Maksaisitko 39 euroa lapsen piposta?
Kommentit (21)
Eihän toi nyt oo summa eikä mikään, 39 euroa.
Olen maksanutkin ja maksan jatkossakin jos kivoja löytyy. Tuo kuvan pipo on kiva, muttei sovi meidän ulkoilukamppeisiin väreiltään.
Merkkivaatteet maksavat. Juuri kyseinen Kenzon pipo ei ole makuuni, joten sitä en osta pienemmälläkään hinnalla, mutta jos jostain oikein pidän, niin maksan, mitä pyydetään.
Kauhistu: ostin itselleni pipon talveksi ja se maksoi 170 €. Merkkiä en kerro, ja pipoja oli myynnissä Suomessa tasan yksi.
Minusta tuo oli nätti pipo. Mä tykkään usein noista Kenzon vaatteista.
Tuosta kyseisestä en osaa sanoa, mun silmään ei näyttänyt kauhean kivalta mutta mun lapset onkin poikia joten ei ole tullut tyttöjen pipoja katseltua. Dieselin piposta olen muistaakseni joskus useita kymppejä maksanut.
Periaatekysymys. Miksi maksaa (rumasta) piposta 39€ kun kivoja ja hyviä pipoja saa paljon halvemmallakin?
jostain kivasta maksaisin ja olenkin maksanut jopa enemmän.
mutta maksoin enempikin kun ostin torilta käsinkudotun ihanan lasten pipon
Lippiksestäkin.
Urheilukaupoissa maksaa tuota luokkaa nämä merkkipellejen kamppeet.
T: merkkipellen äiti
KIITOS linkkivinkistä! Tilasin noita kolme 195 euron Molohaalarin kaveriksi!
Merkkipellejä kasvaa, jos niiden antaa kasvaa. Typeryyttä lähteä täyttämään lasten ja nuorten kaikki vaatimukset merkkivaatteista.
sanoi, että kaikki vaatimukset täytetään:D
Ihan järkky, kuin suoraan 80-90 -luvulta =O
Hirveä. Kivasta piposta voisin maksaa enintään 20 euroa.
Voisin muuten maksaa, esim. juuri urheiluvaatteista. Yksi ainoa t-paitakin maksaa 50e, kun hakee treenivaatteita kovaan hikoiluun.
en laittaisi lasteni päähän vaikka maksettaisiin.