Kaipaan mielipiteitä...
Olen epäillyt mieheni pettävän minua, jo vuosia.. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Huom. Epäillyt! Aina välillä miehelle tulee yhdeltä "kaverilta", muijalta viestejä. Ihan ihmeellisiin aikoihin, esim.pe illalla klo.22 jälkeen, la illalla klo.23 jälkeen jne.
Keväällä tuli sellaisia yhden sanan viestejä, hyvin vihjailevia, en enää muista mitä, mut epäilys taas heräsi. Mies kieltää ettei todellakaan ole sen kanssa mitään. Tää muija on miestäni jonkin verran vanhempi, on jo aikuisia lapsia, naimisissa, ja mieheni on tämän miehen kaveri. Ollut monesti siellä saunomassa ja pelaamassa biljardia ym. Yleensä mies kotiutuu näiltä kyläreissuilta vasta aamulla... ja oikeesti, mistä ihmeestä mä tiedän onko se mies ees kotona.. en mistään, sillä en tykkää näistä ihmisistä, eikä mua ole sinne koskaan kutsuttukaan.
No, heinäkuussa olin yksissä juhlisssa, yksin, mies lapsemme kanssa kotona. Tulin kotiin puolenyön jälkeen, mies ja lapsi olivat tietty nukkumassa, mieheni puhelin oli keittiön pöydällä, ja valo vilkutti viestiä, katoin puhelimen, kaksi viestiä tältä naiselta, eka tullut puol kahdentoista aikaan yöllä, viestissä oli kysymys; "yxin" ja toinen oli tullut 5 vaille 12, "rannalle..." Siis mitä vittua, joo, se muija asuu tuossa ihan lähellä, alle km matkaa meiltä, lähellä järven rantaa.
Mieheni kielsi kaiken, taas. Se muija laittaa kuulemma väärälle miehelle vestiä, kun sillä on puhelimes kaksi saman nimistä "veikkoa", ja ne viestit tulee sit vahingossa mun "veikolle". Joopa joo... tään selityksen sain kaksi vuotta sitten kun oli taas jotain ihan himmeetä viestiä tältä muijalta. Silloin mieheni soitti tälle muijalle, että nää viestit ei varmaan oo mulle, no eihän nyt tokikaan, ne olis pitänyt olla sille toiselle "veikolle"! No just joo, eiköhän se muija koskaan sit ihmettele kun ei se toinen "veikko" koskaan vastaa sen vieteihin?
No, eilen taas heräs jostain ihmeellisestä asiasta epäilys, ratsasin miehen puhelimen.. Oli viestaillut tään muijan kans, mieheni oli laittanuyt ekan viestin, jotain "työasiaa" ja tältä muijalta oli tullut viesti "et mikäs ny on?", mieheni oli vastannut, "et jos on jotain järkkärikeikkaa, voitais siinä samalla pitää pientä kivaa yhdes! :)" Siis jumalauta, mulla meni ihan pasmat sekaisin, ja mies kieltää edelleen kaiken! Mä en enää tiedä mitä uskoa..
Mieheni vaihtoi kesällä uuden puhelinnumeron ja laittoi sen salaiseksi. Sanoin et hyvä ettei sillä muijalla ole sit enää sun numeroa, johon sano et niin on, kun silä tulee niitä outoja viestejä. Kun vähän väliä on kesälläkin tullut viestejä.
Rakkaat kanssa sisaret, mielipiteitä? Mies siis edeleen kieltää kaiken, ja toi "pientä kivaa" oli kuulemma vitsi. Kun olivat just sit edellisenä päivänä nähneet kaupassa, ja tää muija oli kuulemma kysynyt tätä puhelinnumeroa, mies oli antanut. Ja olivat kuulemma puhuneet mustakin siinä sitten, et onko mamma vielä karheena kun epäilee heillä olevan suhteen.. Sopiva selitys sit taas tuohonkin kohtaan!
Huh, olipa vuodatus, mut en voi kenellekkään muulle purkautua!
Kommentit (7)
voin sanoa 99% varmuudella, että olet epäilyksinesi valitettavasti oikeassa. Ei tuo voi olla mitään muuta kuin pettämistä. Sitä en tiedä ovatko sängyssä olleet vai mitä..
Eivät nuo kyseiset ihmiset halua jättää perheitään vaan tyytyvät tapailemaan silloin tällöin.
Mieheni sai myös viestejä/puheluita ja varjeli yhtäkkiä puhelintaan tarkemmin. Kun meni tietokoneelle, haki äkkiä puhelimen mukaan, jotta en pääse sitä tutkimaan. Asia selvisi kuitenkin pian. Sain luettua hänen viestit, joissa ei ollut arvailun varaa. Mieheni kiisti silti kaiken!! Tunnusti sitten lopussa.
Otin tähän naiseen yhteyttä ja sanoin, että pitäkää rauhassa hauskaa.. mua ei enää kiinnosta. Olin aivan rikki. Niiden suhde jäi ja olemme edelleen yhdessä. Vuosi meni hyvin enkä epäillyt mitään. Nyt myöhemmin on tullut katkeruutta.. miksi olen tuollaisen paskiaisen kanssa edelleen yhdessä? :(
Toi shitti ei enää pitäisi mennä läpi. Pitääkö se mies todella sinua noin yksinkertaisena? Säälittävää. Älä anna itseäsi noin alentaa.
sanoinkin eilen miehelleni että mua kusetetaan ihan täysillä 6-0.
Nyt loppu, en vain tiedä miten etenen. Haluaisin lähteä lapsen kanssa, lapsuuteni maisemiin. Mut aloitin jokin aika sitten yrittäjänä, eikä sitä niin vaan lähdetäkkään. Välimatkaa kuitenkin on paljon, ei ees junalla järkevää kulkea.
Helvetin helvetti.
Olen nyt päätynyt eroon, mies kieltää edelleen kaiken. Otettiin oikein kunnolla yhteen, kävi käsiksi, eipä tuo ollut ensimmäinen kerta. Mutta päätin että se oli viimeinen.
Katoin jo vuokra-asuntoja, huonosti tällä paikkakunnalla mitään järkevää, en viittis muuttaa toiselle paikkakunnalle lapsen hoidon takia. Ei liikaa muutoksia kerralla. Laitan lehteen ilmoituksen ens viikolla, ja katotaan siitä eteenpäin.
Ihan rikki olen, tunteet on itkusta helevetinmoiseen vihaan ja raivoon.
Pettäjähän tuo mies on, eikä ansaitse sinua. Pärjäät yksinkin.
miestäsi,
mut eihän sulla oo oikeutta toisen viestejä mennä lukemaan.
Jos mies on paska,niin se on.
Anna mennä 'kivansa' mukaan.
Kyl taitaa tulla sit omaa muijaa ikävä kun kiva muuttuukin kusipääks :D
Siin vaiheessa voit vaan nauraa ja sanoo
'itsehän olet ties valinnut,en tarvitse sun kaltaisia mun elämään'
Tsemppiä sulle !
Musta tollanen "pienen kivan" heittäminen ees vitsillä on typerää parisuhteessa olevalta.