Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se pokka menee itse kullakin, vaikka kuinka yrittää olla aikuinen ja ammattimainen.

Vierailija
29.08.2010 |

Viimeksi töissä kun haastattelin yhtä oppilasta terveellisistä elämäntavoista, sanoi käyvänsä joka päivä LENKILLÄ- postilaatikolla :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että maaseudulla on melko kaukana kotiovelta. Siis useita kilometrejä.

Vierailija
2/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että maaseudulla on melko kaukana kotiovelta. Siis useita kilometrejä.

Yhtä hyvin se saattaa olla 100m päässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYvää yötä nyt vaan kaikille, tää lähtee peiton alle.

Vierailija
4/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla parin kilometrin päässä. Itse en ainakaan naureskelisi kysymättä toisen postilaatikkolenkkeilylle.

Vierailija
5/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla parin kilometrin päässä. Itse en ainakaan naureskelisi kysymättä toisen postilaatikkolenkkeilylle.

sopii nauraa meidän kaikille löntsyille :)

tavataan lenkillä :D

Vierailija
6/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä ainakin vastaisin huonot elämän tavat omaavana=)

Vierailija
8/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät lenkki/pyöräilymaastot, hän vastasi, että ei tykkää tehdä sellaista kun ei tykkää hiota ;) Yritä siinä nyt sitten hieman valistaa.

Vierailija
9/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jyrkän mäen päällä, matkaa n. 600 m.

Vierailija
10/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä postilaatikko on ihan tasaisen tien päässä, ei tule 100 metriä sinne.

Pyysi neuvoja laihtumiseen ja siitä se tarina sitten alkoi :) Ruokavaliolla onneksi paljon suurempi merkitys.

Vierailija
11/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi neuvoja laihtumiseen ja siitä se tarina sitten alkoi :) Ruokavaliolla onneksi paljon suurempi merkitys.

nauraa hirnut ja hyökkäät heti nauramaan toisen kustannuksella av.lle.

Ei ihme, ettei opettajia kukaan oikein arvosta.

Vierailija
12/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ois vaikeaa auttaa ihmistä joka ei tahdo hikoilla=) En mäkään tahdo hikoilla mutta jos se vaatii sen hikoilun niin sitten se vaatii..... Meilläkin muuten postilaatikko on yli 500metrin päässä joten sitäkin sitten voi kutsua lenkiksi jos ei mene autolla;)

Vierailija
13/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko av hieman hiljainen paikka jos täällä ei kukaan mistään kirjoittelisi..... mielestäni ap:n teksti ei ollut pilkkaavaan tai inhottavaan sävyyn kirjoitettu vaan ihmettelevään ja ihan sopuisaan=)

Vierailija
14/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa hirnut ja hyökkäät heti nauramaan toisen kustannuksella av.lle.

Ei ihme, ettei opettajia kukaan oikein arvosta.

Ei tässä mitään ilkeyttä ole, et taida vaan osata kuvitella tätä tilannetta. Joku voi nimittäin oikeasti luulla, että 200 m hyötyliikuntaa päivässa riittää. Me vähän valistetaan :) Eikö ammatillisia opettajia arvosteta? Mä olen saanut ihan muunlaista palautetta.

Vierailija
15/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapselliselta suhtautumiselta arkiseen asiaan. Minua tuossa ei naurata mikään. Oppilaalle olisi voinut ihan asiallisesti sanoa, että kaikki hyötyliikunta on hyväksi, mutta kannattaa kävellä esim. puoli tuntia joka päivä. Ja sitten kertoa ruokavaliosta, sillähän sitä laihdutaan.

Vierailija
16/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ois vaikeaa auttaa ihmistä joka ei tahdo hikoilla=) En mäkään tahdo hikoilla mutta jos se vaatii sen hikoilun niin sitten se vaatii..... Meilläkin muuten postilaatikko on yli 500metrin päässä joten sitäkin sitten voi kutsua lenkiksi jos ei mene autolla;)

Ajaa autonsakin aivan pääoven viereen ja jos ei pääse, ajelee pihassa niin kauan, että joku paikka vapautuu läheltä ovea.

Vierailija
17/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukekaa ihan ajatuksella niin huomaatte ettei ap ole ollut törkeä... kertaakan

Vierailija
18/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkille on sen 8 kilometriä ja lähikauppaan 15 kilometriä. Asuvat haja-asutusalueella kuitenkin alle 70 kilometriä Helsingistä.

Vierailija
19/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapselliselta suhtautumiselta arkiseen asiaan. Minua tuossa ei naurata mikään. Oppilaalle olisi voinut ihan asiallisesti sanoa, että kaikki hyötyliikunta on hyväksi, mutta kannattaa kävellä esim. puoli tuntia joka päivä. Ja sitten kertoa ruokavaliosta, sillähän sitä laihdutaan.

tarpeeksi hyvin. Ei kyse ollut siitä, ettenkö osaa suhtautua asioihin ja vaan siitä aikuisen ihmisen liikkumisesta. En ole onneksi vastaavaan törmännyt pitkän työurani aikana.

Vierailija
20/22 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jyrkän mäen päällä, matkaa n. 600 m.

Esim. postilaatikolla ei voi käydä pikaisesti ja jättää vauvaa isomman kanssa, vaan koko revohka lähtee mukaan oli pakkasta -30 tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi