Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä pois BB talosta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mia

Vierailija
2/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mian ja Marin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä, saaks se ketää. Vaik Kseniaa :*

Vierailija
4/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habib ei ole tuonut tonne yhtään mitään joten joutais pois.

Jani aiheuttaa niin suurta myötähäpeää, että ihan sen itsenä vuoksi olisi parempi jos lähtisi.

TÄnään en meinnaut pysytä katsomaan kun Jani kertoi kuinka anaaliseksi on hänen suosikkinsa, ja selvensi vielä sen taroittavan takaa päin pilluun :D. Ja kun toiset sanoivat ettei se ole anaaliseksiä niin kovasti väitti vastaan :D.

HÄnellä kun on kokemusta useamman naisen kanssa.

Vierailija
5/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkööt kotiinsa itkemään ja kasvamaan.

Vierailija
6/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllästynyt katsomaan Paulin ja Marin pussailua. Paul vois ainakin lähteä, ehkä Marikin. En ole kyllä ihan varmaan Elisan ja Habibin viihdearvostakaan. Ja Marikan ääni käy korviin - varsinkin kännissä.

Missään nimessä en haluaisi pois Mariaa enkä Jania, toivottavasti saavat jäädä. Ne niin erilaisia kuin muut, että on tylsää, jos taloon jää pelkkää edamia

Vierailija
7/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minäkin toivon, että jäisi:D

Vierailija
8/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Jani tuo tyhmillä jutuillaan paljon viihdettä taloon. Mutta en sitten tiedä onko se oikein että kaikki nauravat/vittuilevat päin naamaa. eikä tämä raukka sitä edes itse tajua.

Eli siis hänen omalta kannaltaa olisi parempi kuin pääsisi tuolta suden suusta mahd. nopeasti pois.

t.7

Vierailija
9/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi bb-talossa on ihan jees, silloin kun se vielä oli vain harvojen herkkua ja tilanteiden summa. Nyt kun taloon on valittu kaikki potentiaaliset panijat joilla ei ole muuta tarkoitusta, kun päästä panemaan livenä suomen tv.hen niin menee maku.

Taloon ei ole enää keksitty mitään haastetta vaan kaikki elementit on tehty niin, että parit päätyisivät vähän lakanoita heiluttamaan. Aliarvioidaan meitä katsojia.

Vierailija
10/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet antanut itsestäsi fiksun kuvan tällä palstalla.

Katsotko ihan oikeasti BB:tä?

Miksi?

-teija-

Vierailija
11/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia kans ja Mari ja Maria ja ja ja

PETRI, JOS KUULET TÄMÄN, LEIKKAA NE VIIKSET!

Vierailija
12/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PETRI, JOS KUULET TÄMÄN, LEIKKAA NE VIIKSET!

Näinpä:D:D

Vierailija
13/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois itseään häpäisemästä.

Vierailija
14/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää tapettia.

Vierailija
15/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoisissa viiksissä????

80-luvulla ollessani yläasteella, viereisen amiksen pojat näytti tuolta.

Tulee mieleen se saksalainen Gunter.

Vierailija
16/17 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, katson ja olen kuule aina katsonutkin. Ihan monen muunkin fiksun ihmisen tiedän katsovan. Eihän nuo taloon valitut ihmiset mitään järjen jättiläisiä useinkaan ole, mutta oikeasti ainakin meillä tykätään katsoa sitä psykologiaa mitä talossa tapahtuu. Tykkäsin vielä enemmän brittien bb:stä, jossa ainakin kerran viikossa psykologi oikein analysoi sitä käytöstä.

Saako kysyä, että miksi fiksut ihmiset ei saisi tehdä tyhmiä juttuja? Mä nyt voin vaikka joskus lukea seiskaakin, katsoa muutakin "roskaa" telkkarista tai tehdä jotain muutakin vähemmän kehittävää. Töiden vastapainoksi on kiva saada jotain ihan muutakin, kuin millä alalla on itse. Minä ainakin meinaan tänä syksynä harrastaa niin taloutta, kulttuuria (lue: teatteria), kieliä kuin hömppääkin.

Vierailija
17/17 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, katson ja olen kuule aina katsonutkin. Ihan monen muunkin fiksun ihmisen tiedän katsovan. Eihän nuo taloon valitut ihmiset mitään järjen jättiläisiä useinkaan ole, mutta oikeasti ainakin meillä tykätään katsoa sitä psykologiaa mitä talossa tapahtuu. Tykkäsin vielä enemmän brittien bb:stä, jossa ainakin kerran viikossa psykologi oikein analysoi sitä käytöstä.

Saako kysyä, että miksi fiksut ihmiset ei saisi tehdä tyhmiä juttuja? Mä nyt voin vaikka joskus lukea seiskaakin, katsoa muutakin "roskaa" telkkarista tai tehdä jotain muutakin vähemmän kehittävää. Töiden vastapainoksi on kiva saada jotain ihan muutakin, kuin millä alalla on itse. Minä ainakin meinaan tänä syksynä harrastaa niin taloutta, kulttuuria (lue: teatteria), kieliä kuin hömppääkin.